Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen joka on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutta

Vierailija
12.08.2024 |

kun olimme sohvalla ja olin vierittämässä kättäni hänen housuihinsa hän kertoi, että haluaa odottaa ensimmäistä kertaamme avioliittoon. Kertoi, ettei voi harrastaa esiaviollista seksiä sillä se on syntiä. Tämä tuli minulle ihan puun takaa sillä minulla ei tosiaan käynyt mielessä, että hän olisi uskovainen. 

Kertokaa mulle mitä tehdä. Kuten sanoin hän on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutten tiedä jaksanko odottaa avioliittoon tai olla hänen kanssaan koko loppuelämääni.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies on huonoin kumoppani aina.

Vierailija
62/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kaikinpuolin ihana, jos tuo asia on sinulle ongelma. Noin muutenkin taitaa olla varsin pintapuolinen tutustuminen  teillä, kun noin iso asia ei ole tullut missään kohtaa puheeksi. 

Tiesitkö, että useimmat uskovaiset eivät hehkuttele uskovaisuuttaan? Veikkaan, että sinunkin lähipiirissäsi on uskovaisia joiden katsomuksesta et tiedä mitään. Varsinkaan Suomen kaltaisessa maallistuneessa maassa, jossa uskovaisuus leimataan noloksi yms.

Mutta parinvalinnassa uskistelu kannattaa tuoda esille viimeistään ensitreffeillä, mieluiten ennen. Ei tuhlata kummankaan aikaa turhaan.

Heti ensitreffeillä? 😅 Tiedätkö, että nuo ovat aika henkilök

Olen täysin samaa mieltä tästä. Uskomukset eivät ole mitään häpeällistä. Ja on parempi, että parisuhteessa on samat arvot tulevien yhteenottojen välttämiseksi.

Uskovainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole kaikinpuolin ihana, jos tuo asia on sinulle ongelma. Noin muutenkin taitaa olla varsin pintapuolinen tutustuminen  teillä, kun noin iso asia ei ole tullut missään kohtaa puheeksi. 

Tiesitkö, että useimmat uskovaiset eivät hehkuttele uskovaisuuttaan? Veikkaan, että sinunkin lähipiirissäsi on uskovaisia joiden katsomuksesta et tiedä mitään. Varsinkaan Suomen kaltaisessa maallistuneessa maassa, jossa uskovaisuus leimataan noloksi yms.

Mutta parinvalinnassa uskistelu kannattaa tuoda esille viimeistään ensitreffeillä, mieluiten ennen. Ei tuhlata kummankaan aikaa turhaan.

Heti ensitreffeillä? 😅 Tiedätkö, että nuo ovat aika henkilök

Kyllä, heti ensitreffeillä. Miksi jatkaa deittailua, jos arvomaailmoissa on ylitsepääsemätön ero? Ei se uskovaisuus nyt mikään peräpukamiin verrattava intiimiasia ole, vaan siitä voi puhua ihan luontevasti. Pitäisin varsin outona, jos uskovaisuus olisi henkilölle niin suuri tabu, ettei siitä voi kertoa treffeillä.

t. uskovainen nainen

Olen täysin samaa mieltä tästä. Uskomukset eivät ole mitään häpeällistä. Ja on parempi, että parisuhteessa on samat arvot tulevien yhteenottojen välttämiseksi.

Uskovainen mies.

Vierailija
64/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama. Nyt naimisissa, hyvin menee. Ei ollut impotentti minimuna....  🤣😂😉🤣

Vierailija
65/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies on huonoin kumoppani aina.

Aika törkeää tehdä tuollainen päätelmä ulkonäön vuoksi. Sama kuin olisi rasisti. Mihin tuo näkemyksesi edes perustuu?

Vierailija
66/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 32 v täällä hei.

Miten homot liittyvät tähän asiaan? Homot taitavat harvemmin odottaa avioliittoon. Siksi puhun heteroista.

Siten, että sinä väitit vain heteromiesten olevan viallisia, jos eivät halua heti hypätä sänkyyn. Eli miksi ajattelet, ettei tämä koske homoja tai biseksuaaleja? Ja mistä ylipäätään olet saanut tuollaisen käsityksen, joka on päättelytasoltaan noin 14v pojan ajatusmaailmaa. 

En ole sanonut noin, älä laita omia ajatuksia suuhuni. Sanoin että terve mies ei odota avioliittoon. Ei tarvitse "heti hypätä sänkyyn" tietenkään.

Ja homoilla asia on eri koska he harvoin odottavat liittoon. Tämänkin jo sanoin. 

Millaisen? Avioliittoja on toistaiseksi takana 0 kpl. Syksyllä olen menossa yhden heteromiehen kanssa naimisiin.

Vierailija
67/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos heteromies odottaa avioon, on tiedossa surkeaa seksiä lopun elämää. Ei kannata lähteä siihen.

Sanoo nainen, joka ei ikinä ole harrastanut seksiä miehen kanssa, joka odottaa avioon :D Sinun logiikallasi minä voin vetää johtopäätöksen, että sinun kanssasi seksi on paskaa, koska haet miehistä syyllisiä asiaan, johon tarvitaan lähtökohtaisesti kaksi ihmistä. Se, että sinä makaat lahnana paikallaan, ei ole miehen vika. 

Syyllisiä mihin asiaan? Miten nainen on syyllinen siihen jos joku mies odottaa avioliittoon?

Vierailija
68/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo!

Vierailija
69/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan potentiaalisesta kumppanista, jolta edellytetään sopeutumista uskonnollisiin arvoihin. Ei mistään tuttavasta.

Vierailija
70/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras trollilogiikka: Heteromies on paska sängyssä, jos odottaa avioliittoon asti, koska homomiehillä ei ole tapana odotella. 

Tässä oikein mitali noin loistokkaasta päättelyketjusta: 🥇

Surullista että joidenkin lukutaito on tuolla tasolla. :D Mitään tuollaista ei ole kukaan ketjussa sanottu, eli hyvin päätelty hermanni.

Vierailija
71/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sikaa säkissä, itse ostin ja oli virhe! Uskovaisuus voi olla peitetarina ongelmille.

Vierailija
72/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle se seksittömyys ennen avioliittoa ei olisi ylitsepääsemätön ongelma, mutta kovin fundamentalistinen uskovaisuus muuten kyllä voisi olla (itse olen agnostikko). Voisin tällaiseen ihmiseen tutustua, ja katsella miten se uskonnollisuus vaikuttaa hänen elämäänsä, ja sisältääkö se epäterveen oloisia juttuja. Jumalaan uskominen, rukoilu, seurakunnan kokouksissa ajoittain käyminen tms. ei minua haittaisi, mutta jos olisi kovin ahdasmielinen, tuomitseva, uskoisi profetiahörhöilyihin tai menestysteologiaan, ei yhdessäolo onnistuisi.

Teistinen vai ateistinen agnostikko?

Ehkä enemmän teistiseen päin, siinä mielessä että mulla on aina ollut kokemus, että jotain pyhää on olemassa, tai että olemassaolon ydin itse on pyhä tms. Mutta se on sellainen intuitiivinen hento aavistus, ei riittävästi että voisin muodostaa älyllisesti opillisen näkemyksen siitä mitä se pyhyys tai jumaluus tms sitten on. Enkä voi poissulkea sitäkään, että se on vain mieleni tuottama artifakti tai toiveajattelua, se tunne että on jotain pyhyyttä.

Moneen uskontoon olen tutustunut, mutta vaikka koen ne kiinnostaviksi ja olen löytänyt syvällisiä ajatuksia niistä, niin lopulta en pysty uskomaan kokonaisuudessaan niistä mihinkään sillä tavalla, että voisin sanoa, että tämä on minun uskontoni nyt. Eniten varmaan buddhalaisuus vedonnut, kävin aikoinaan Nirodha-nimisessä yhteisössäkin meditoimassa säännöllisesti, ja meditaatiosta olikin mulle käytännön hyötyjä esim. keskittymiskyvyn parantamiseen ja parempaan vastoinkäymisten kestämiseen, mutta silti buddhalaisuus kokonaisuutena jälleensyntymisoppeineen ja metafyysisine käsityksineen on taas sellainen etten älyllisesti osaa sitä omaksua - se on taas, että voi olla että on noin, mutta en minä tiedä. Ehkä. Tai ehkä ei. Joten jään älyn tasolla agnostikoksi.

Vierailija
73/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mieleen, että miehetkin saattavat joutua testaamaan, haluavatko naiset heiltä pelkkää seksiä.

Vierailija
74/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikullinen impotentti tippainssi.

Tietysti. Mikä nainen on joka käyttäytyy samoin? 

Kannattaa hoitaa mieli kuntoon.

Vierailija
75/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleen, että miehetkin saattavat joutua testaamaan, haluavatko naiset heiltä pelkkää seksiä.

Mitä jos haluaa parisuhteen jossa on seksiä?

Vierailija
76/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Sinkkuelämää sarjan kausi jossa Charlotte odotti että hän pääsi miehen kanssa naimisiin ennen kuin pääsi ajolle. Mies oli myös komea ja herrasmiesmäinen. No mies paljastui seksiä vältteleväksi impotenssiksi. Eihän tämä naimaliitto kestänyt ja tämän erojuristin kanssa heti sitten sänkyyn ja hieman myöhemmin uudelleen sitten tämän miehen kanssa naimisiin. En odottelisi, jos itsellä on jo takana suhteita joissa ollaan sänkyyn menty. 

Vierailija
77/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin tärkeä asia olettaisi tulleen esille jo ihan ensitapaamisten aikana tai jo ennen sitä.

Uskonto ei todellakaan ole ensimmäisten treffien aiheita. Red flag, jos joku ensimmäisillä treffeillä alkaa tuollaisista puhumaan.

Vierailija
78/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle se seksittömyys ennen avioliittoa ei olisi ylitsepääsemätön ongelma, mutta kovin fundamentalistinen uskovaisuus muuten kyllä voisi olla (itse olen agnostikko). Voisin tällaiseen ihmiseen tutustua, ja katsella miten se uskonnollisuus vaikuttaa hänen elämäänsä, ja sisältääkö se epäterveen oloisia juttuja. Jumalaan uskominen, rukoilu, seurakunnan kokouksissa ajoittain käyminen tms. ei minua haittaisi, mutta jos olisi kovin ahdasmielinen, tuomitseva, uskoisi profetiahörhöilyihin tai menestysteologiaan, ei yhdessäolo onnistuisi.

Teistinen vai ateistinen agnostikko?

Ehkä enemmän teistiseen päin, siinä mielessä että mulla on aina ollut kokemus, että jotain pyhää on olemassa, tai että olemassaolon ydin itse on pyhä tms. Mutta se on sellainen intuitiivinen hento aavistus, ei riittävästi että voisin muodostaa älyllisesti opillisen näkemyksen siitä mitä se pyhyys tai jumaluus tms sitten on. Enkä voi poissulkea sitäkään, että se on vain mieleni tuottama artifakti tai toiveajattelua, se tunne että on jotain pyhyyttä.

Moneen uskontoon olen tutustunut, mutta vaikka koen ne kiinnostaviksi ja olen löytänyt syvällisiä ajatuksia niistä, niin lopulta en pysty uskomaan kokonaisuudessaan niistä mihinkään sillä tavalla, että voisin sanoa, että tämä on minun uskontoni nyt. Eniten varmaan buddhalaisuus vedonnut, kävin aikoinaan Nirodha-nimisessä yhteisössäkin meditoimassa säännöllisesti, ja meditaatiosta olikin mulle käytännön hyötyjä esim. keskittymiskyvyn parantamiseen ja parempaan vastoinkäymisten kestämiseen, mutta silti buddhalaisuus kokonaisuutena jälleensyntymisoppeineen ja metafyysisine käsityksineen on taas sellainen etten älyllisesti osaa sitä omaksua - se on taas, että voi olla että on noin, mutta en minä tiedä. Ehkä. Tai ehkä ei. Joten jään älyn tasolla agnostikoksi.

Miks naiset monesti tuntevat vetoa itämaisiin uskontoihin? Etenkin mitä epävakaampi yksilö kyseessä.

Vierailija
79/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos haluaa parisuhteen jossa on seksiä?

Sun mielestä on pelkkää seksiä tai ei seksiä ollenkaan?

Vierailija
80/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut. Löysit miehen, jolla on korkea moraali. Voit olla varma, että hän ei aio pettää sinua koskaan. Mitä vikaa siinä on? Pelkäätkö, että et itse täytä niin korkeita vaatimuksia?

Toki myös avioliittoon odottaneet uskovat pettää. Tiedän pari tapausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän