Pieni vinkki teille yliopisto-opinnot aloittaville heteronaisille: iske itsellesi mahdollisimman pian akateeminen mies sieltä.
Miesten määrä vähenee yliopistoissa ja akateemisista miehistä on huutava pula parisuhdemarkkinoilla. Parasta on, että pyrit solmimaan parisuhteen mahdollisimman pian, sillä hyvät, akateemiset miehet viedään käsistä.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että akateemisista miehistä suurin osa on insinöörejä sun muita vastaavia tampioita eivätkä kauheasti kiinnosta.
Jos olet itse aloittamassa yliopisto-opinnot, kommenttisi perusteeella tuskin aloitat niitä sellaisessa yliopistossa, josta valmistuu diplomi-insinöörejä. Yliopistoissa, joissa opiskellaan muita kuin teknisiä aineita niitä kuvaamiasi tampioita ole, joten kuvaamasi ongelma ei koske sinua.
Entäs jos on työtön, mutta käynyt yliopiston? Täällä olisi yks sellainen alfauros! Pillua tulee ovista ja ikkunoista sekä kaks lasta. Lapsilla eri äidit. Moni nainen ei vaadi kondomia, kun harrastavat seksiä kanssani. Mutta samapa tuo, olen elämän taiteilija sekä ideologisesti työtön. Tätä en tosi kerro naisille, kun vasta joskus myöhemmin useamman panon jälkeen.
Terveessä ja normaalissa perheessä korkeakouluopiskelijan äippä ja iskä ymmärtävät, että lapsen sekoilut ja sekoilemattomuudet ovat hänen oma asiansa. Avoimuuden vaatimus tuollaisissa asioissa on rajattomuutta, vallankäyttöä.
Kuunnella voi, jos osaa kuunnella ja lapsi haluaa puhua. Neuvoja voi sitten antaa, jos niitä pyydetään.
Tällaisella mallilla lapsi saa hyvät eväät omaan parisuhteeseensa ja itsenäiseen elämään.
Ei kiitos, en halua miestä häiritsemään elämääni
Vierailija kirjoitti:
Niin, 179. Toiset haluavat elämältään eri asioita. Joku haluaa ajaa paloautoa tai ohjata laivaa, eikä se tee huonommaksi. Mutta miksi olisi sitten sekään väärin, jos joku on akateeminen ja haluaa rinnalleen akateemisen puolison?
-eri.
Missä olen väittänyt että se olisi väärin? Reagoin sinun kommenttiisi paskatyöstä. Monesti niiden sinun mielestä paskatyöläisten ansioista yhteiskunnan rattaat pysyvät pyörimässä. Muista seuraavalla ambulanssireissulla kiittää niitä yksinkertaisia paskatyöläisiä.
Ilmiannettu tämä hemmetin rasittava jankutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä koulutuksella on?
Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä.
Kyllä se koulutus ja tulot ovat tärkeitä miehillekin ihan samalla tavalla.
Kyllähän siihen kevyeen tapailusuhteeseen ja panopuuksi kelpaa vaikka kouluttamatonkin, mutta vaimoksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen nainen haluaa yleensä akateemisen miehen. Miehelle sen sijaan naisen koulutuksella ei ole juurikaan merkitystä.
Kyllä se koulutus ja tulot ovat tärkeitä miehillekin ihan samalla tavalla.
Kyllähän siihen kevyeen tapailusuhteeseen ja panopuuksi kelpaa vaikka kouluttamatonkin, mutta vaimoksi ei.
Tyhmällä amisnaisella on syytä olla seksikäs vartalo, kauniit kasvot ja tiukka pimppa, koska heillä ei ole muuta annettavaa hyvätuloiselle, akateemiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, 179. Toiset haluavat elämältään eri asioita. Joku haluaa ajaa paloautoa tai ohjata laivaa, eikä se tee huonommaksi. Mutta miksi olisi sitten sekään väärin, jos joku on akateeminen ja haluaa rinnalleen akateemisen puolison?
-eri.
Missä olen väittänyt että se olisi väärin? Reagoin sinun kommenttiisi paskatyöstä. Monesti niiden sinun mielestä paskatyöläisten ansioista yhteiskunnan rattaat pysyvät pyörimässä. Muista seuraavalla ambulanssireissulla kiittää niitä yksinkertaisia paskatyöläisiä.
Kuten yllä kirjoitin, olen eri. En ole kirjoittanut missään vaiheessa mitään paskatyöstä. Voisinko saada kysymykseeni hieman analyyttisemmän vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on työtön, mutta käynyt yliopiston? Täällä olisi yks sellainen alfauros! Pillua tulee ovista ja ikkunoista sekä kaks lasta. Lapsilla eri äidit. Moni nainen ei vaadi kondomia, kun harrastavat seksiä kanssani. Mutta samapa tuo, olen elämän taiteilija sekä ideologisesti työtön. Tätä en tosi kerro naisille, kun vasta joskus myöhemmin useamman panon jälkeen.
Joo, naiset ovat suht tyhmiä, oli ne sitten akateemisia tai ei. Kokeilin itse tinderiin laittaa diplomi-insinööri ja kas kummaa naiset heti kiinnostuivat minusta. Seksiä sain joka viikonloppu. Katoin netistä mitä kaikkea DI-hommiin kuuluu, niin pystyin kertomaan naisille mukamas (työni) kuvasta ja naiset uskoi. Olen siis raksalla työssä. Voin sanoa omasta kokemuksestani, että ei ne akateemiset naiset mitenkään hirveästi ole sen älykkäämpiä kuin duunari naiset. Kuvittelevat vaan itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulle sattunut tyhmät akateemiset akat. Mutta ovatpahan kohtalonsa ansainneet.
"Katoin netistä mitä kaikkea DI-hommiin kuuluu, niin pystyin kertomaan naisille mukamas (työni) kuvasta ja naiset uskoi."
Nyt kyllä repesin! Ei ole olemassa mitään yleisiä DI-hommia. Di:t voivat tehdä aivan valtavan erilaisia töitä riippuen alasta, työpaikasta ja työtehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte jankuttaa tästä samasta asiasta vuodesta toiseen? Ihan oikeasti.
Kirjoittajat eivät luultavasti ole samoja. Vanhat kommentoijat kyllästyvät, uusia tulee päivittäin. Aihe kiinnostaa ja jakaa mielipiteitä. Asiat, joista ollaan samaa mieltä harvoin synnyttävät keskustelua.
Heh. Lukutoukka yrittää myydä itseään todella säälittävällä tavalla. Eikö kukaan oikeasti huomannut aloittajan tyrkyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen teknologian tohtori koulutukseltani, eikä naisen koulutusasteella ole minulle mitään merkitystä. Ihan muut asiat ratkaisevat lopulta parisuhdeasioissa.
Miksi käytät nimikettä teknologian tohtori? Jos olet suorittanut teknologian tohtoriohjelman, tutkintonimikkeesi on tekniikan tohtori.
Technology on suomeksi teknologia. Kielenkääntäjät ovat taas sössineet asiat perin pohjin. Olen Doctor of Science (technology), mikä tarkoittaa suomeksi teknologian tohtoria.
Kyllä, mutta tutkintonimikkeesi on silti tekniikan tohtori, ei teknologian tohtori.
t. filosofian tohtori (suomen kieli)
Ei pidä paikkaansa. Teknologia on soveltavaa matematiikkaa, ja olen te
Missä olet tehnyt tutkintosi?
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen (tai kuka hyvänsä on) ns akateeminen kertoo kovin vähän siitä millainen muutoin on. Enemmän vain vähäinen viitearvo siitä, että minulla ja mahd. toisella akateemisella saattaisi olla jotain yhteistä.
Sinkkumies
Olen utelias: miksi olet sinkku? Etkö ole löytänyt sopivaa naista vai etkö halua vakavaa parisuhdetta?
Tämä pätee kyllä molempiin sukupuoliin. Ylipäätään se opiskeluaika ryhmätöineen ja bileineenkin on sellaista, että helposti tapaa paljon uusia ihmisiä, tutustuu moniin uusiin tyyppeihin, siinä voi löytää elämän kestäviä ystävyyssuhteita ja sen kumppaninkin. Jos omalla alalla ei ole vastakkaisen sukupuolen edustajia, voi hakeutua johonkin ylioppilaskunnan tms toimintaan jossa näkee muittenkin alojen opiskelijoita. Ei siis kannata jäädä kotiin etäluentojen ääreen vaan hankkiutua mahdollisuuksien mukaan ihan paikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle on.
Vierailija kirjoitti:
Minun vinkkini uusille yliopisto-opiskelijoille on: sekoilkaa ja kokeilkaa rauhassa eri kumppaneita pari ekaa vuotta. Kerätkää vähän iän ja kokemuksen mukanaan tuomaa järkeä päähän ja tehkää vasta sen jälkee päätös, millaisen ihmisen kanssa haluatte loppuelämänne viettää ja pariutukaa sen kanssa.
Minä tein sen virheen, että aloin seurustelemaan ensimmäisenä opiskeluvuotena ensimmäisen ihan potentiaalisen pojan kanssa. Opiskelujen loppupuolella elämät alkoi mennä eri suuntiin ja erottiin ja miestä kiinnosti enemmän se sekoilu, joka jäi välistä ekoina vuosina. Mutta siinä kohtaa kun erottiin, monet oli jo pariutunut eikä valikoima ollut yhtä hyvää kuin ehkä vähän aiemmin olisi ollut eikä kyllä tullut enää edes käytyä missään opiskelijabileissä jossa olisi ollut luontevaa tutustua.
Kummallinen ajatus, että sekoilu ja kumppaniruletti olisi hyvä idea tai olisi jotenkin erityisen kasvattavaa. Se ei auta lainkaan kumppanin valitsemisessa, eikä tuo mitään hyödyllistä kokemusta ihmiselle. Itse löysin kumppanin itselleni kaksi kuukautta opintojen alkamisen jälkeen. Yhdessä olemme keränneet elämänkokemusta, ei sitä toisten ihmisten vuoteista olisi löytynyt.
-eri.