Kaarin paloi loppuun, mitä v**tua mä just luin?
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/b14d64b1-96cd-4ddd-aba6-353294935496
😂😂😂 mitä helvettiä, kuka näitä satuja keksii?
KAARIN PALOI LOPPUUN JA NYT AHDISTAA VOI KAARIN MINKÄ TEIT
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ainakaan ole tehnyt päivääkään töitä elämässään.
25 vuotta vaativaa asiantuntijatyötä takana, paljonko sinulla? Et mitään muuta cancelointirepliikkiä keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat löytäneet ns. uupumisen ja loppuunpalamisen uusina keinoina saada huomiota ja vältellä vastuunottoa.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Kummallisesti te miehet jaksatte vonkua naisten vähäisestä vastuunotosta, vaikka miehet ovat se sukupuoli joka yleisemmin jättää perheensä. On siinäkin vastuunottoa. Mutta varmasti tämänkin osaatte kääntää naisten syyksi...
Miehet ovat alkuperäisiä huomioh--ria. Projisointi on teidän toinen luontonne.
Näitä loppuunpalaneita lumihiutaleita on työelämä täynnä. VALITETTAVASTI.
tehkää laiskurit töitä niin saadaan minulle sosiaalitukia
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat löytäneet ns. uupumisen ja loppuunpalamisen uusina keinoina saada huomiota ja vältellä vastuunottoa.
Naiset käyvät töissä, hoitavat valtaosan kotitöistä ja hyvin usein lähes yksin lapset. Järkyttävää laiskottelua, kuten juopottelu, röökaaminen ja loputon sohvalla makailu.
Ahdistaa kun pitää istua vaaleilla housuilla likaisilla portailla.
Tällä löysät läskipaskat iloitsee rasvapaska maksoineen, kun toine treenannu ittensä loppuun. Pitää nyt kakkukestit nää norsut keskenään. Samat tyypit jokka ei itse jaksa edes juosta 5km, tai treenata ollenkaan. Koska arki on niin "rankkaa" ja stressaavaa. Ja jotka syyttää läskejänsä juuri siitä, tai sitten geeneistä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
"Annoin aina 110%" on kyllä ihan hiton typerä sanonta. Matemaattisesti täysin mahdotonta ellei sitten 1000% ole se huippu.
No ei ole matemaattisesti mahdotonta. Toihan on loogista. 100% on täysi. Kaikki sitä ylittävä osa menee yli täyden. Eli on antanut täyden ja mennyt vielä yli oman sietokyvyn. 100 on maksimi jonka ihminen kestää.
Minä oli ihan loppuun poltettu jo lukiossa. Kasvoin epäterveessä perheessä.
Omat vanhemmat eivät huomanneet mitään, mutta ulkopuoliset yrittivät sanoa, että ettekö näe ettei tuo tyttö ole terve.
Eivät nähneet, syyllistivät vain.
Vierailija kirjoitti:
Tällä löysät läskipaskat iloitsee rasvapaska maksoineen, kun toine treenannu ittensä loppuun. Pitää nyt kakkukestit nää norsut keskenään. Samat tyypit jokka ei itse jaksa edes juosta 5km, tai treenata ollenkaan. Koska arki on niin "rankkaa" ja stressaavaa. Ja jotka syyttää läskejänsä juuri siitä, tai sitten geeneistä tietysti.
Kuulostatpa hyvältä ihmiseltä.
Tehkää vaan lisää suorituslistoja, niin hyvä tulee!
Kaarin ei varmaan sovi työelämään kun ulkonäkö on nro 1.
Se suorituspaine on kyllä oman pään sisällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ainakaan ole tehnyt päivääkään töitä elämässään.
25 vuotta vaativaa asiantuntijatyötä takana, paljonko sinulla? Et mitään muuta cancelointirepliikkiä keksinyt?
Kaikkihan tällä palstalla ovat "vaativissa asiantuntijatöissä".
Mikä on syy että pitää aina painaa alas nuoria ja kauniita naisia? Kateus, pakko olla. Itsekin olen mennyt ylikuntoon kun treenannut liikaa ja ei ole kerennyt palautumaan kunnolla. Ylikunto on kehon ylirasitustila, nimi antaa väärän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä loppuunpalaneita lumihiutaleita on työelämä täynnä. VALITETTAVASTI.
Siellä yks sohvaperuna huutelee, kuuluu tänne asti kun sipsipussi rapisee. Koitahan liikkua vähän emakko
Liian helppo elämä kun ehti 'palaa loppuun'. Jos pitäisi taistella elantonsa puolesta oikeasti niin ei ehtisi turhia miettimään.
Pääasiallinen ongelma tässäkin tapauksessa on vuonna 2007 alkanut "fitness" buumi, jos treenaa 5-6 päivänä viikossa niin ei ihme jos tulee burnout duunissa.
Olen edelleen sitä mieltä että fitness buumin aiheuttama "optimisointiihannointi" on oikeastaan hyvin detrimentaalinen nykyajan oire. 30 vuotta sitten laihuus oli se normaalitila, nykyään on pakko olla treenattu muskelimies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan lähes päivittäin ja olen ihmetellyt että kun olen treenannut tavallista enemmän, minulle tulee erityisesti seuraavana aamuna kurkku kipeäksi ja nukun seuraavan yön todella huonosti. Olen kysynyt tätä lääkäriltäkin eikä hän osannut vastata mistä oireet johtuvat.
Tästä artikkelista oli ainakin itselleni hyötyä.
Hyvä että näistä asioista puhutaan, ongelmat koskevat varmasti monia ihmisiä.
Moni tekee paljon töitä, harrastaa ja väsyy. Joku toinen sitten syyttää että olet vain liian laiska, liiku enemmän, mene salille niin jaksat paremmin ja enemmän. Oikeasti siinä tilanteessa pitäisi levätä, ottaa vapaata ja nukkua. Yleensä sanoja on lääkäri, hoitaja, vanhemmat, kaverit, ihminen johon luotat ja jonka sanaa uskot paremmin kuin ventovieraan sanaa. Hyvää tarkoittavat id*ootit ajavat ihmisen uupumukseen ja burn outiin.
Sivusta seurannut erästä nuorta naista jolle vanhemmat ovat tiuskineet lapsesta saakka että pitää liikkua enemmän jotta jaksaa. Uneton tyttöparka juoksee salilla, töissä, koulussa ja yrittää jaksaa unilääkkeiden voimalla. Erotuomarina haluaisin puhaltaa pelin poikki. Mutta ei saa, kun menestyvä ihminen on menevä, ahkera, urheilullinen, työtä tekevä ja itseään kehittävä. Jännästi ei koske vanhempia itseään.
Koska olit työtön. Tuo nainen opiskeli, kävi töissä JA treenasi ihan hemmetisti. Kokonaiskuormitus ratkaisee.
Vaikka itse ajattelen työkseni, huomaan, että kesälomalla treenimäärä voisi olla isompikin.