Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarin paloi loppuun, mitä v**tua mä just luin?

Vierailija
12.08.2024 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/b14d64b1-96cd-4ddd-aba6-353294935496

😂😂😂 mitä helvettiä, kuka näitä satuja keksii?

KAARIN PALOI LOPPUUN JA NYT AHDISTAA VOI KAARIN MINKÄ TEIT

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä miesoletetut heti puhuvat kuvista? Se ei ollut jutun pointti. Opetelkaa lukemaan myös!

Kyllä nuo kuvat nimenomaan ovat se pointti tässä jutussa. Eihän me hänestä olisi mitään tiedetty ilman tätä juttua.

Nyt varmaan seuraajat lisääntyvät some-tileillä räjähdysmäisesti.

Vierailija
22/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ainakaan ole tehnyt päivääkään töitä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa joka päivä ja sit ihmettelee ku väsyttää... Kyllä tyhmä saa olla, muttei... 

Vierailija
24/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti on selvinnyt uupumksestaja ylikunnosta. Kivaa taas treenailla ja tehdä promotöitä! Valmistuminenkaan ei viivästynyt, vaikka oli pahat tilanteet! Ihanaa!

Vierailija
25/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Kaarin on saanut sen käsityksen, että koko ajan pitäää suorittaa? Kodinperintö? Äiti vaatinut olemaan se kympityttö ja täyttänyt kalenterin harrastuksilla, turboelämyksillä, jne? 

Vierailija
26/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Joillekin tulee burn out kun taas aloittajalla on selvästi bore out (ei töitä, ei läheisiä ihmissuhteita, harrastuksena ja ainoana mielekkäänä asiana elämässä netissä roikkuminen.) Se on varmaan aika ahdistavaa hänelle, pitää ymmärtää.

Vierailija
27/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat löytäneet ns. uupumisen ja loppuunpalamisen uusina keinoina saada huomiota ja vältellä vastuunottoa.

Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä ja nyt muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

Vierailija
28/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi odottaa laatulehden toimittajalta.

Laatua.

Vierailija
29/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat löytäneet ns. uupumisen ja loppuunpalamisen uusina keinoina saada huomiota ja vältellä vastuunottoa.

Naiset näyttelevät mediassa uhreja, koska siitä on hyötyä. Menestyvät naisjulkkikset ovat onnistuneet kaupallistamaan surkean elämänsä ja nyt muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.

Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.

1948 Followers, 788 Following, 127 Posts - Kaarin (@kaarinkanto) on Instagram: "Personal Trainer Wellnessmalli Finalisti 2024  kaarin.kanto@

Ei lisättävää...

Vierailija
30/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisajan vitutus on nykyajan masennus !

Vierailija
31/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelin juttua.

Saa burnoutin liian liikunnan takia, ja työnantaja maksaa pitkän sairausloman kustannukset.

Reilua.

Vierailija
32/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi kertoa omalla nimellä noin avoimesti tilanteesta. Voi vaikeuttaa työllistymistä.

Tai sitten tuo töitä. Näitä tuote-esittelijöitähän nämä naiset ovat.

Suuri some-näkyvyys on tavoite ja nyt tarinaan lisättynä tämä uupumus.

Kohta on telkkarissa kokemusasiantuntijana ja valmentajana, ura aukeni.

Vierailija
33/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkoi vuonna 2019 😂 tää mimmi on ollut joku 19-20v

Niin? Olen minäkin saanut burn outin nuorena.

Et ole.

Vierailija
34/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan lähes päivittäin ja olen ihmetellyt että kun olen treenannut tavallista enemmän, minulle tulee erityisesti seuraavana aamuna kurkku kipeäksi ja nukun seuraavan yön todella huonosti. Olen kysynyt tätä lääkäriltäkin eikä hän osannut vastata mistä oireet johtuvat.

Tästä artikkelista oli ainakin itselleni hyötyä. 

Hyvä että näistä asioista puhutaan, ongelmat koskevat varmasti monia ihmisiä. 

Mulla oli samat oireet aina treenien jälkeen mut syyksi paljastui asunnon home.

Vierailija
35/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi kertoa omalla nimellä noin avoimesti tilanteesta. Voi vaikeuttaa työllistymistä.

Tai sitten tuo töitä. Näitä tuote-esittelijöitähän nämä naiset ovat.

Suuri some-näkyvyys on tavoite ja nyt tarinaan lisättynä tämä uupumus.

Kohta on telkkarissa kokemusasiantuntijana ja valmentajana, ura aukeni.

Naisia esineellistetään enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse. 

Vierailija
36/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt trendikästä ja se pitää aloittaa nuorena ja näyttävästi.

Vierailija
37/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais opetella syömään ja nukkumaan.

Sitten ehkä kannattaisi lopettaa persekuvien laitto instagramiin.

Vierailija
38/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain ensimmäisen burnoutini reilu parikymppisenä, koska välttelin huomiota ja kannoin yksin valtavan vastuun kaikesta. Ajatus oli, että kyllä minä pärjään, apua en pyydä, toivottavasti kukaan ei huomaa mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
39/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkoi vuonna 2019 😂 tää mimmi on ollut joku 19-20v

Niin? Olen minäkin saanut burn outin nuorena.

Mene töihin

Burn out tulee usein sieltä töistä. Harva työtön siihen sairastuu, vaikka sekin on mahdollista, jos on paljon kaikkea muuta.

Minäkin olen saanut burn outin nuorena, kun kilpaurheilin, kävin töissä ja opiskelin yliopistossa samaan aikaan. Toisen burn outin sain kolmekymppisenä töistä. Ei se katso ikää vaan sitä kokonaiskuormitusta. Olkaa onnellisia, jos ette ole tätä kokeneet.

Vierailija
40/83 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt trendikästä ja se pitää aloittaa nuorena ja näyttävästi.

Somea työkseen tekevät Instagram-tähdet valittavat jatkuvasti, miten rankkaa ja aikaavievää työtä some on. Pitää miettiä tausta ja rajaus, muokata sopivasti muttei liikaa ja osata poseerata juuri oikeassa asennossa. Pahimmillaan kuvia otetaan jopa satoja, jotta yksi onnistuu. Ja sitten annetaan haastatteluja punaisellelehdistölle, törkypoisteista, omasta pahasta olosta, jne. Kamalaa!!! Vuorokauden pituisia päivystysvuoroja, jne tekevät lankeavat polvilleen uhraustenne edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme