1400 työhakemusta takana ja ideat alkavat loppua
Kommentit (13)
Mitä uitun lauseita? Hakemuksiin mitään lauseita keksitä. Ilmeisesti olet sen verran jälkeenjäänyt ettet tollasta tajua. Enpä ihmettele ettet ole töitä saanut.
Vierailija wrote:
Mitä uitun lauseita? Hakemuksiin mitään lauseita keksitä. Ilmeisesti olet sen verran jälkeenjäänyt ettet tollasta tajua. Enpä ihmettele ettet ole töitä saanut.
Esitteletkö osaamisesi ranskalaisin viivoin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Esitteletkö osaamisesi ranskalaisin viivoin?
Mistä sinun osaamises tiedetään ja siihen sopivat lauseet?
Miksi haet enää. Oletko tyhmä? Usko jo tämä suomi ei ole sinua varten.
Pyydä tekoälyltä apua työnhakuun ja hakemusten laatimiseen, mutta muokkaa lausemuotoja realistisemmiksi ennen niiden lähettämistä.
Vierailija wrote:
Miksi haet enää. Oletko tyhmä? Usko jo tämä suomi ei ole sinua varten.
Siltä kyllä tuntuu. Englantia ja ruotsia vaaditaan täällä joka paikassa ja kieleni on suomi. Ei sitten ole koko maailmassa paikkaa :(
Englannin kielen oppii puolessa vuodessa.
Lauseiden KEKSIJÄT raakataan ensimmäisenä. Kokeileppa kerrankin olla rehellinen ja kerro mitä osaat. Unohda liipalaaba.
Vierailija wrote:
Englannin kielen oppii puolessa vuodessa.
Ei opi. Olen tahkonnut yliopistoenglannin läpi, mutta en osaa sitä natiivitasolla.
Ap
Vierailija wrote:
Lauseiden KEKSIJÄT raakataan ensimmäisenä. Kokeileppa kerrankin olla rehellinen ja kerro mitä osaat. Unohda liipalaaba.
Aika hyvin ovat kelvanneet. Laittavat seuraaviin ilmoituksiin käyttämiäni ilmaisuja. Keksijä vaan ei kelpaa.
Yrität liikaa. Itse olen koskaan tehnyt 3 työhakemusta ja kaksi niistä johti työpaikkaan joten ei se kovin vaikeaa voi olla.