Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos aikuinen poika ja äiti jaksaa hotellihuoneen lomalla?

Vierailija
11.08.2024 |

Eli varattiin siis pakettiloma ja otettiin vaan yks hotellihuone ku koko päivä liikentees ja sillä säästää aika hyvin. Kaverit pitää sitä hirveen iutona.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Molemmille omat huoneet ehdottomasti.

Vierailija
2/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini halusi aikoinaan etelään ja lupasi maksaa matkani, jos lähden mukaan. Olin silloin 90-luvun lamassa valmistunut työttömäksi, joten kyllähän minulle ilmainen matka kelpasi. Eikä siinä ollut mielestäni mitään ihmeellistä, että yövyimme samassa huoneessa.

Viime kesänä lupasimme vaimon kanssa ottaa äitini mukaan Wieniin, mutta tällä kertaa sillä oli oma hotellihuone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään outoa. Me tehtiin aivan samoin.

Vierailija
4/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistä en tiedä, mutta kyllä nuori mies jaksaa.

Vierailija
5/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, jos ne ei n*ssi.

Vierailija
6/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole outoa. Oman 18 vee pojan kanssa voisin hyvin olla samassa hotellihuoneessa ja olen ollutkin kun kesälomareissun jälkeen otettiin huone lentokenttä hotellista. Erilliset sängyt oli. Lomamatkan kohteessa oli paljon huoneita ja pojalla oma huone. 

Vierailija
7/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia.

Vierailija
8/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo, jos ne ei n*ssi.

Ja taas eksyi tollo pervo ketjuun.

Vierailija
9/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on? Ei yhtään sen ihmeellisenpää kuin olla yhdessä mökillä tai kotonakaan.

Vierailija
10/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo, jos ne ei n*ssi.

Sinun järjelläsi varustetun ihmisen ajatusmaailmassa ei voisi ilmeisesti koirankaan kanssa olla samassa huoneessa. 

Vierailija
11/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään outoa, oli lapsi sitten 20 tai 60. Sun kaverit on outoja.

Vierailija
12/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne siellä hotellihuoneessa jaksaa? En ymmärrä otsikkoa.

Vierailija
13/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan se poika sinne mukaan otetaan että on joku jakamassa matkakuluja (vaikka kaikki meneekin mun pussistani). Käsittämätön ajatuksenakin että lähdettäisiin yhdessä reissuun ja sitten pitäisi olla erilliset hotellihuoneet, miksi ihmeessä? Ollaan me yli 20 vuotta asuttu samaa asuntoakin joten mikä ero?

Vierailija
14/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan se poika sinne mukaan otetaan että on joku jakamassa matkakuluja (vaikka kaikki meneekin mun pussistani). Käsittämätön ajatuksenakin että lähdettäisiin yhdessä reissuun ja sitten pitäisi olla erilliset hotellihuoneet, miksi ihmeessä? Ollaan me yli 20 vuotta asuttu samaa asuntoakin joten mikä ero?

On siinä se ero, että minä ainakin nukuin eri huoneessa niin kauan kuin voin mitään muistaa.

T. Tuo äitinsä kanssa matkalla ollut.

Vierailija
15/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas?

Vierailija
16/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastausta tuohon. Jos ei teitä häiritse ja rento meno, niin ei kai ongelmaa. Ehkä muille voi olla hankala ajatus mennä äitinsä kanssa samaan.

Vierailija
17/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on? Ei yhtään sen ihmeellisenpää kuin olla yhdessä mökillä tai kotonakaan.

Miksi joku olisi äitinsä kanssa minimökissä nukkumassa ja oleilemassa. Ellei ole hyvät välit ja kiltti äiti.

Vierailija
18/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Viime vuonna olin 33-vuotiaana naisena 68-vuotiaan isäni kanssa samassa hotellihuoneessa kaksi yötä, kun kävimme sukujuhlissa toisella puolella Suomea. Ei tullut mieleenkään pitää järjestelyä omituisena, samassa taloudessahan sitä on asuttu yli puolet mun elämästä.

Vierailija
19/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se! Sairaat insestit!

Vierailija
20/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihan normaalia. Anopin saa nykyään kutsua synnytykseenkin vastaanottamaan ja imettämään vauvaa. Vielä ei saa äiti pojalleen synnyttää, mutta kohta saa. Kestäkää vielä vähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme