Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos aikuinen poika ja äiti jaksaa hotellihuoneen lomalla?

Vierailija
11.08.2024 |

Eli varattiin siis pakettiloma ja otettiin vaan yks hotellihuone ku koko päivä liikentees ja sillä säästää aika hyvin. Kaverit pitää sitä hirveen iutona.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia matkustaa oman lapsen kanssa ja jakaa huone, oli sitten kyseessä poikalapsi tai tyttölapsi. Vain mieleltään sairaat ajattelevat, että se on outoa. Siinähän säästää myös rahaa kun jakaa huoneen, hotellista saa huoneita ihan kahdella sängyllä varustettuna. Oman lapsen kanssa voi myös nukkua samassa sängyssä, siinäkään ei ole mitään outoa. En itse ainakaan tunne mitään muuta omaa lastani kohtaan kuin rakkautta omaa lasta kohtaan, siihen ei liity mitään kieroa ja outoa. 

Vierailija
42/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on se että normaalia pidetään outona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitinkaa lomalle onjo outoo

Vierailija
44/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kuorsaaminen kalliiksi, kun omien poikien kanssa reissussa on aina pakko ottaa kaksi huonetta tai hyttiä😕. Eivät halua valvoa koko yötä kuunnellen höyryjyrää muuten ei olisi ongelmaa jakaa yhteistä huonetta.

Vierailija
45/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia matkustaa oman lapsen kanssa ja jakaa huone, oli sitten kyseessä poikalapsi tai tyttölapsi. Vain mieleltään sairaat ajattelevat, että se on outoa. Siinähän säästää myös rahaa kun jakaa huoneen, hotellista saa huoneita ihan kahdella sängyllä varustettuna. Oman lapsen kanssa voi myös nukkua samassa sängyssä, siinäkään ei ole mitään outoa. En itse ainakaan tunne mitään muuta omaa lastani kohtaan kuin rakkautta omaa lasta kohtaan, siihen ei liity mitään kieroa ja outoa. 

eikä siinä että aviopari nukkuu eri sängyissä. siinäkään ei ole mitään outoa eikä seisaalteen perseen pyyhkii. olen ihan normaali

Vierailija
46/47 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut minäkin yhdessä poikani kanssa ja olemme jakaneet makuuvaunun ja hotellihuoneen. Minusta se on ihan luontevaa.

Vierailija
47/47 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi