Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi tupakoitsija?

Vierailija
11.08.2024 |

Minulla on lähipiirissä kaksi tupakoitsijaa. Kumpikaan ei ole koulutettuja, eivät harrasta liikuntaa ja syövät epäterveellisesti. 

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnan puhemies.

Yksi entinen pvesidentti.

Vierailija
22/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut tupakoitsijat ovat lopettaneet, enkä ole jaksanut tutustua tupakoiviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee pahalle

Vierailija
24/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä 

Voisin kertoa muutaman Suomen yliopistosairaalan kirurgien röökipaikan, no samassa paikassa käyvät myös hoitsut ja laikkarit ym.

Niin ja mainostetaan Savuton Sairaala, kirurgitkin ovat ihmisiä heikkouksineen ja paljon menee unilääkkeitä tiettäisittepä vaan.

Vierailija
25/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, yksinäinen ylipainoinen satunnainen kaljan tissuttaja nainen, sama se mihin sitä kuolee ei tänne kukaan jää röökaamaan loppuiäks.

Vierailija
26/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä 

Voisin kertoa muutaman Suomen yliopistosairaalan kirurgien röökipaikan, no samassa paikassa käyvät myös hoitsut ja laikkarit ym.

Juuri näin. Työpaikalla ei ole yhtä ainoaa ovea, jonka edessä ei rööki käryäisi. 

Vierailija
27/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 ammattia. Harrastan liikuntaa ja syön suht terveellisesti.

Vierailija
28/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on aika suloinen kun porukka täällä yrittää saada röökaamisen näyttämään jotenkin yläluokkaiselta :'D

Vierailija
29/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firman ykköstykki kessuttelee. Tosin miten se sinänsä liittyy yhtään mihinkään.

Joku polttaa ja joku ei. Joku juo olutta joku ei. Mitä merkitystä sillä on.

Vierailija
30/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaa keuhkoahtaumatautia.

Vierailija
31/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on aika suloinen kun porukka täällä yrittää saada röökaamisen näyttämään jotenkin yläluokkaiselta :'D

Tuskin yrittää. Joillakuilla vaan on kummalliset luulot millaisia yleisesti tupakoivat tai akateemiset ovat :D

Vierailija
32/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yli 60-vuotiaita miehiä. En tiedä muista harrastuksistaan, mutta vaikuttavat olevan ihan kunnossa vielä ja normaalipainoisia. Että syömiset eivät ilmeisesti ole kovin epäterveellisiä.

Vierailija
33/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan niinkään, mutta tupakointi yhdistää, kaikista leppoisin porukka on röökillä käyvät, kaikki yhtä perhettä, moikataan niiden kirurgien kanssa muuallakin, ne röökaamattomat on ylpeitä nirppanokkia eikä juttua synny tauoillakaan aina.

Vierailija
34/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi 80v . Eläkkeellä oleva sh.

Polttaa pari askia päivässä. 

Vierailija
35/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Äitini,nyt eläkkeellä mutta oli perhepäivähoitaja. 

-Isäni,hänkin eläkkeellä oli poliisi.

-Useampi kaveri, mm. kampaaja ja  sosiaalityöntekijä 

-Exäni,vartija 

- Minä poltin ennen. Refluksi pakotti lopettamaan. Nuorisotyöntekijä.

Vierailija
36/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa duunareita, ei koulutettuja, suurin osa hoikkia, osa kuollut tupakan aiheuttamaan syöpään. Vähemmistö akateemisia, suurin osa hoikkia, yleensä kännissä tupakoivat, todennäköisesti kuolevat tupakan ja alkoholin yhteisvaikutuksiin.

Vierailija
37/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo peruskoulussa tupakkapaikalla oli ne rennoimmat tyypit ja sama näkyy työelämässä,nauru raikaa ja läppä lentää kun taas tupakoimattomat kulkee nenät pystyssä naamat kireinä.

Vierailija
38/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti nuorempana. Siksi minulla on astma ja luontaisesti käheä, matalampi ääni.

Vierailija
39/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo peruskoulussa tupakkapaikalla oli ne rennoimmat tyypit ja sama näkyy työelämässä,nauru raikaa ja läppä lentää kun taas tupakoimattomat kulkee nenät pystyssä naamat kireinä.

Peruskoulussa kaikista huono-osaisimmat, lapsellisimmat ja tyhmimmät kovis-luuserit ainoastaan olivat tupakkapaikalla. Me muut fiksummat emme koskaan tupakoineet kuten ei kukaan sen aikaisista omista opettajistakaan. 

Vierailija
40/102 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisiä duunareita,monella ylipainoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi