Millainen on tuntemasi tupakoitsija?
Minulla on lähipiirissä kaksi tupakoitsijaa. Kumpikaan ei ole koulutettuja, eivät harrasta liikuntaa ja syövät epäterveellisesti.
Kommentit (102)
Kaikki tutut tupakoitsijat ovat lopettaneet, enkä ole jaksanut tutustua tupakoiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä
Voisin kertoa muutaman Suomen yliopistosairaalan kirurgien röökipaikan, no samassa paikassa käyvät myös hoitsut ja laikkarit ym.
Niin ja mainostetaan Savuton Sairaala, kirurgitkin ovat ihmisiä heikkouksineen ja paljon menee unilääkkeitä tiettäisittepä vaan.
Minä, yksinäinen ylipainoinen satunnainen kaljan tissuttaja nainen, sama se mihin sitä kuolee ei tänne kukaan jää röökaamaan loppuiäks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä
Voisin kertoa muutaman Suomen yliopistosairaalan kirurgien röökipaikan, no samassa paikassa käyvät myös hoitsut ja laikkarit ym.
Juuri näin. Työpaikalla ei ole yhtä ainoaa ovea, jonka edessä ei rööki käryäisi.
Mulla on 2 ammattia. Harrastan liikuntaa ja syön suht terveellisesti.
Tämä palsta on aika suloinen kun porukka täällä yrittää saada röökaamisen näyttämään jotenkin yläluokkaiselta :'D
Meidän firman ykköstykki kessuttelee. Tosin miten se sinänsä liittyy yhtään mihinkään.
Joku polttaa ja joku ei. Joku juo olutta joku ei. Mitä merkitystä sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on aika suloinen kun porukka täällä yrittää saada röökaamisen näyttämään jotenkin yläluokkaiselta :'D
Tuskin yrittää. Joillakuilla vaan on kummalliset luulot millaisia yleisesti tupakoivat tai akateemiset ovat :D
Molemmat yli 60-vuotiaita miehiä. En tiedä muista harrastuksistaan, mutta vaikuttavat olevan ihan kunnossa vielä ja normaalipainoisia. Että syömiset eivät ilmeisesti ole kovin epäterveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan niinkään, mutta tupakointi yhdistää, kaikista leppoisin porukka on röökillä käyvät, kaikki yhtä perhettä, moikataan niiden kirurgien kanssa muuallakin, ne röökaamattomat on ylpeitä nirppanokkia eikä juttua synny tauoillakaan aina.
Anoppi 80v . Eläkkeellä oleva sh.
Polttaa pari askia päivässä.
-Äitini,nyt eläkkeellä mutta oli perhepäivähoitaja.
-Isäni,hänkin eläkkeellä oli poliisi.
-Useampi kaveri, mm. kampaaja ja sosiaalityöntekijä
-Exäni,vartija
- Minä poltin ennen. Refluksi pakotti lopettamaan. Nuorisotyöntekijä.
Suurin osa duunareita, ei koulutettuja, suurin osa hoikkia, osa kuollut tupakan aiheuttamaan syöpään. Vähemmistö akateemisia, suurin osa hoikkia, yleensä kännissä tupakoivat, todennäköisesti kuolevat tupakan ja alkoholin yhteisvaikutuksiin.
Jo peruskoulussa tupakkapaikalla oli ne rennoimmat tyypit ja sama näkyy työelämässä,nauru raikaa ja läppä lentää kun taas tupakoimattomat kulkee nenät pystyssä naamat kireinä.
Oma äiti nuorempana. Siksi minulla on astma ja luontaisesti käheä, matalampi ääni.
Vierailija kirjoitti:
Jo peruskoulussa tupakkapaikalla oli ne rennoimmat tyypit ja sama näkyy työelämässä,nauru raikaa ja läppä lentää kun taas tupakoimattomat kulkee nenät pystyssä naamat kireinä.
Peruskoulussa kaikista huono-osaisimmat, lapsellisimmat ja tyhmimmät kovis-luuserit ainoastaan olivat tupakkapaikalla. Me muut fiksummat emme koskaan tupakoineet kuten ei kukaan sen aikaisista omista opettajistakaan.
Yli nelikymppisiä duunareita,monella ylipainoa.
Yksi entinen pvesidentti.