Millainen on tuntemasi tupakoitsija?
Minulla on lähipiirissä kaksi tupakoitsijaa. Kumpikaan ei ole koulutettuja, eivät harrasta liikuntaa ja syövät epäterveellisesti.
Kommentit (102)
33v tatuoitu runsaasti ylipainoinen yh mamma.
Korkeakoulutettu. Mun paras ystävä.
Lasketaanko satunnainen bilepolttaja? :D
Lihava nainen, joka on 30 vuotta tupakoinut että laihtuisi. On koulutettu.
Laiha mies, jolla mt-ongelmia ja tupakoi kun työkaveritkin polttaa. Ei juurikaan syö, juo ennemminkin.
Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä
Iloisia huumorintajuisia, porukan hauskuuttajia, ei mitään takakireitä.
Äitini, 80-vuotias eläkeläinen. Polttanut 50 vuotta. Asuu yksin Helsingissä, liikkuu itsenäisesti ilman apuvälineitä. Hänen nuoruudessaan kaikki polttivat.
Älykäs, lukee paljon, viiskymppinen - nikotiinikoukussa, ei pysty lopettamaan.
Kaveripiirissäni on monta entistä tupakoitsijaa, jotka nykyisin ovat lähinnä kännipolttajia, eli eivät polta arkena lainkaan. Ihan tavallisia, opisto- tai yliopistokoulutettuja asiantuntijan tai päällikkötason töitä tekeviä.
Miljoona- liikevaihdon yrittäjä
Työtön viiden lapsen yh
Paljon töitä tekevä vanhusten kanssa työskentelevä
Melko tunnettu media-alalla työskentelevä
Opettaja
Tunnen useamman. Kaikki erilaisia.
Sama kuin kysyisi millainen on tuntemasi ihminen joka syö Kaalikeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Poltan itse, tunnen monta korkeakoulutettua jotka polttaa, ihan opettajista kirurgeihin. Liikun itse paljon, nuorempana pidin juoksulenkillä viiden kilometrin jälkeen tupakkatauon ja juoksin takaisin. Nykyisin kävelen paljon, tänään on tullut sateiden välissä 10 kilometriä käveltyä
Voisin kertoa muutaman Suomen yliopistosairaalan kirurgien röökipaikan, no samassa paikassa käyvät myös hoitsut ja laikkarit ym.
Huomattavasti menestyneempiä kuin tuntemani alkoholinkäyttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut
Naapurin mummokin kuoli keväällä, kasikymppisenä, ei ollut koskaan polttanut.
Pari 40-50 vuotta polttanutta.
Yksi 20 vuotta polttamatta ollut mutta uudelleen aloittanut.
Yksi 30 vuotta nuuskannut.
Muuten sama mutta tuntemani tupakoitsija on ihan himoliikkuja, mies