Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa

Vierailija
11.08.2024 |

Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.

N23

Kommentit (223)

Vierailija
81/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu. M28

Vierailija
82/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyörin opskelijapiireissä vielä 32 vuotiaana (tein 2 msc tutkintoa). Muistan kun silloin olin 31-32, löytyis naisseuraa ensin 6v nuoremmasta ja sitten 7v nuoremmasta naisesta. Kyllä kannatti käydä ;) Viimeisin taisi olla joku 9v nuorempi vaihtari jonka kanssa tuli puuhailtua, ukrainalainen nainen.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih. Kyllä 2 kymppisen opiskelijaneitosen seura on sitte ihanan virkistävää.

M

Vierailija
84/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin miehenä ällöttää oma itseni, kun silmäni harhailevat farkkupyllyssä ja en hallitse koneistoani. Pitäisi olla niin että liian nuoria ei saisi olla juhlissa. Muuten tulee tehtyä vahingossa moraalisesti vääriä silmäyksiä ja silmäilykin on syntiä.

Olen syyllistynyt ällöttäviin ajatuksiin ja se kuvottaa minua miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat minut houkuteltua syntiin.

En ole oikeasti sika tai likainen lapamato. Olen kiltti lähes kohta nelikymppinen mies, jolla on hyvät ja kunnialliset aikeet.

Näissä juhlissa pitää yleensä kävellä laput silmillä ja ihastella kattokruunuja ja seinäratkaisuja ettei vain katse harahdu väärään paikkaan.

Vierailija
85/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille vanhemmille sedille. 

Vierailija
86/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua

Mitkä puuhat?

AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+.  Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.

Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?

Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole olemassa.

Oma kokemukseni on, että miehe

Tää tosi. Nää kolmekymppiset ukot voisi pysytellä mun tyttären ikäisten juhlista poissa ettei satu leukaan.

T: Reijo

Vierailija
87/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua

Mitkä puuhat?

AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+.  Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.

En?

N23

Vierailija
88/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä mikään nuori neito ole vaan ikäloppu lesbo josta kukaan ole kiinnostunut,

Vierailija
89/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijatapahtumiin ikä ja ulkonäkörajat. Ällöä jos siellä pyörii rumat ja vanhukset.

Saa kai sinne tulla nuuhkimaan vähän ilmaa. Kun haistelee nuoria ihmisiä, niin omakin hormonitoiminta nuorehtuu hetkeksi. Nuorten kaasujen haistelu virkistää meitä vanhempia ihmisiä suuresti. Monesti käydään näissä tapahtumissa vaimoni kanssa ja mennään naimaan sitten kotiin ihan selvinpäin, kun ei kolmekymppisenä enää kestä alkoholiakaan.

Tosi harvoin saadaan enää petiseuraa mukaan kotia saakka, mutta aina pitää yrittää.

ARISTOKRAATIT

Tosi sairaita aikuisia "oksennushymiö"

Vierailija
90/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa ällöttää vanhemmat jotka naureskelee hänen teerenpelilleen.

Vierailija
91/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ällöttää jos ne vanhat ukot yrittää iskeä tai ahdistelevat, mutta toivoisin myös, että opiskelijatapahtumissa oltaisiin avomielisempiä vanhempia opiskelijoita kohtaan. Itse menin kolmekymppisenä fuksina, naisena siis, yksiin tiedekuntamme juhliin ja koin olevani siellä todella yksin. Kukaan ei oikein jutellut mitään eikä vastaillut keskustelunaloituksiini, vaan muut juttelivat vain keskenään. Muut juhlaan osallistuneet olivat noin 20-vuotiaita nuoria naisia. En ole sen jälkeen osallistunut. Ei tarvitse olla mikään sydänystävä, mutta peruskäytöstavat olisi hyvä osata. Ymmärrän tavallaan, että ehkä he kokivat minun olevan täysin eri elämänvaiheessa ja siksi eivät halunneet tutustua.

Ollaan sittemmin työelämässä tutustuneet joidenkin kanssa paremmin, ja mukavia työkavereita heistä on tullut. Siinä missä en saanut opiskeluaikana kavereita, minulla taas työporukoihin solahtaminen on sujunut vaivattomammin ja työn haltsaaminen on ollut nopeampaa, kun on aiempaa elämänkokemusta. Se harmittaa, että ei ole yliopiston kautta syntynyt verkostoa, jonka kautta voisi vaihtaa ajatuksia ja kartoittaa työmahdollisuuksia. 

Vierailija
92/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suotavaa että opiskelijoiden vanhemmat kävisi myös katsomassa bileet ihan ohimennen ja vaikka huomauttaisi näille vanhemmille miehille että olisi suotavaa mnnä jonnekin muualle tai soitetaan poliisit paikalle.

Vierailija
93/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 30v koittaa sullekin ennenkuin huomaatkaan ja samalla lailla haluat vielä osallistua festareille yms

Vierailija
94/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies. 

Vierailija
95/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi suotavaa että opiskelijoiden vanhemmat kävisi myös katsomassa bileet ihan ohimennen ja vaikka huomauttaisi näille vanhemmille miehille että olisi suotavaa mnnä jonnekin muualle tai soitetaan poliisit paikalle.

MIKSI? etköhän sinäki lehmä vielä vanhene niin hyppää sitten narunjatkoksi nuorempies edessä

Saa-t-a-n-a" n IKÄRASISTI

Vierailija
96/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä puuhat?

Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole

Varo ettei kulkusesi ole solmittu kaulas ympäri ja luudanvarsi perseessäsi

Keijo

Vierailija
97/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei häiritse ollenkaan ne vanhemmat lehtorit?

Vierailija
98/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin miehenä ällöttää oma itseni, kun silmäni harhailevat farkkupyllyssä ja en hallitse koneistoani. Pitäisi olla niin että liian nuoria ei saisi olla juhlissa. Muuten tulee tehtyä vahingossa moraalisesti vääriä silmäyksiä ja silmäilykin on syntiä.

Olen syyllistynyt ällöttäviin ajatuksiin ja se kuvottaa minua miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat minut houkuteltua syntiin.

En ole oikeasti sika tai likainen lapamato. Olen kiltti lähes kohta nelikymppinen mies, jolla on hyvät ja kunnialliset aikeet.

Näissä juhlissa pitää yleensä kävellä laput silmillä ja ihastella kattokruunuja ja seinäratkaisuja ettei vain katse harahdu väärään paikkaan.

Ällöttävää

Vierailija
99/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies. 

Mutta miksi välittää mitä muut ajattelevat?🙄

Vierailija
100/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sä kehtaat :) et oo uhka koska et oo mies

N23