Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
Itse pyörin opskelijapiireissä vielä 32 vuotiaana (tein 2 msc tutkintoa). Muistan kun silloin olin 31-32, löytyis naisseuraa ensin 6v nuoremmasta ja sitten 7v nuoremmasta naisesta. Kyllä kannatti käydä ;) Viimeisin taisi olla joku 9v nuorempi vaihtari jonka kanssa tuli puuhailtua, ukrainalainen nainen.
M36
Oih. Kyllä 2 kymppisen opiskelijaneitosen seura on sitte ihanan virkistävää.
M
Minuakin miehenä ällöttää oma itseni, kun silmäni harhailevat farkkupyllyssä ja en hallitse koneistoani. Pitäisi olla niin että liian nuoria ei saisi olla juhlissa. Muuten tulee tehtyä vahingossa moraalisesti vääriä silmäyksiä ja silmäilykin on syntiä.
Olen syyllistynyt ällöttäviin ajatuksiin ja se kuvottaa minua miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat minut houkuteltua syntiin.
En ole oikeasti sika tai likainen lapamato. Olen kiltti lähes kohta nelikymppinen mies, jolla on hyvät ja kunnialliset aikeet.
Näissä juhlissa pitää yleensä kävellä laput silmillä ja ihastella kattokruunuja ja seinäratkaisuja ettei vain katse harahdu väärään paikkaan.
Anna niille vanhemmille sedille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
Mitkä puuhat?
AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+. Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?
Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole olemassa.
Oma kokemukseni on, että miehe
Tää tosi. Nää kolmekymppiset ukot voisi pysytellä mun tyttären ikäisten juhlista poissa ettei satu leukaan.
T: Reijo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
Mitkä puuhat?
AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+. Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?
En?
N23
et sinä mikään nuori neito ole vaan ikäloppu lesbo josta kukaan ole kiinnostunut,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijatapahtumiin ikä ja ulkonäkörajat. Ällöä jos siellä pyörii rumat ja vanhukset.
Saa kai sinne tulla nuuhkimaan vähän ilmaa. Kun haistelee nuoria ihmisiä, niin omakin hormonitoiminta nuorehtuu hetkeksi. Nuorten kaasujen haistelu virkistää meitä vanhempia ihmisiä suuresti. Monesti käydään näissä tapahtumissa vaimoni kanssa ja mennään naimaan sitten kotiin ihan selvinpäin, kun ei kolmekymppisenä enää kestä alkoholiakaan.
Tosi harvoin saadaan enää petiseuraa mukaan kotia saakka, mutta aina pitää yrittää.
ARISTOKRAATIT
Tosi sairaita aikuisia "oksennushymiö"
Aloittajaa ällöttää vanhemmat jotka naureskelee hänen teerenpelilleen.
Ymmärrän että ällöttää jos ne vanhat ukot yrittää iskeä tai ahdistelevat, mutta toivoisin myös, että opiskelijatapahtumissa oltaisiin avomielisempiä vanhempia opiskelijoita kohtaan. Itse menin kolmekymppisenä fuksina, naisena siis, yksiin tiedekuntamme juhliin ja koin olevani siellä todella yksin. Kukaan ei oikein jutellut mitään eikä vastaillut keskustelunaloituksiini, vaan muut juttelivat vain keskenään. Muut juhlaan osallistuneet olivat noin 20-vuotiaita nuoria naisia. En ole sen jälkeen osallistunut. Ei tarvitse olla mikään sydänystävä, mutta peruskäytöstavat olisi hyvä osata. Ymmärrän tavallaan, että ehkä he kokivat minun olevan täysin eri elämänvaiheessa ja siksi eivät halunneet tutustua.
Ollaan sittemmin työelämässä tutustuneet joidenkin kanssa paremmin, ja mukavia työkavereita heistä on tullut. Siinä missä en saanut opiskeluaikana kavereita, minulla taas työporukoihin solahtaminen on sujunut vaivattomammin ja työn haltsaaminen on ollut nopeampaa, kun on aiempaa elämänkokemusta. Se harmittaa, että ei ole yliopiston kautta syntynyt verkostoa, jonka kautta voisi vaihtaa ajatuksia ja kartoittaa työmahdollisuuksia.
Olisi suotavaa että opiskelijoiden vanhemmat kävisi myös katsomassa bileet ihan ohimennen ja vaikka huomauttaisi näille vanhemmille miehille että olisi suotavaa mnnä jonnekin muualle tai soitetaan poliisit paikalle.
se 30v koittaa sullekin ennenkuin huomaatkaan ja samalla lailla haluat vielä osallistua festareille yms
Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Olisi suotavaa että opiskelijoiden vanhemmat kävisi myös katsomassa bileet ihan ohimennen ja vaikka huomauttaisi näille vanhemmille miehille että olisi suotavaa mnnä jonnekin muualle tai soitetaan poliisit paikalle.
MIKSI? etköhän sinäki lehmä vielä vanhene niin hyppää sitten narunjatkoksi nuorempies edessä
Saa-t-a-n-a" n IKÄRASISTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä puuhat?
Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole
Varo ettei kulkusesi ole solmittu kaulas ympäri ja luudanvarsi perseessäsi
Keijo
Sua ei häiritse ollenkaan ne vanhemmat lehtorit?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin miehenä ällöttää oma itseni, kun silmäni harhailevat farkkupyllyssä ja en hallitse koneistoani. Pitäisi olla niin että liian nuoria ei saisi olla juhlissa. Muuten tulee tehtyä vahingossa moraalisesti vääriä silmäyksiä ja silmäilykin on syntiä.
Olen syyllistynyt ällöttäviin ajatuksiin ja se kuvottaa minua miten ap:n kaltaiset ihmiset saavat minut houkuteltua syntiin.
En ole oikeasti sika tai likainen lapamato. Olen kiltti lähes kohta nelikymppinen mies, jolla on hyvät ja kunnialliset aikeet.
Näissä juhlissa pitää yleensä kävellä laput silmillä ja ihastella kattokruunuja ja seinäratkaisuja ettei vain katse harahdu väärään paikkaan.
Ällöttävää
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies.
Mutta miksi välittää mitä muut ajattelevat?🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyl sä kehtaat :) et oo uhka koska et oo mies
N23
Miesvihaketju ilmiannettu. M28