Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
Minua ällöttää suunnattomasti ylpeilevät nuoret naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen :) Lukion jälkeen joudut kohtaamaan kaiken ikäisiä. Se, että olet vain ikäluokkasi kanssa tekemisissä on mahdollista vain lapsena ja teini-ikäisenä. Sen jälkeen pitää pystyä toimimaan kaiken ikäisten kanssa.
Sedät eivät jostain syystä pysty toimimaan oman ikäistensä kanssa. Missähän meni vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies.
Kyl sä kehtaat :) et oo uhka koska et oo mies
N23
Mutta mitä jos yli 30 nainenkin yrittää lähennellä?
Ei ole sama asia
N23
AP on on todella ilmiselvästi trolli. Miksi ihmiset jaksavat provosoitua ja vastata tälle kuin tämä olisi oikea ihminen esittämässä todellista mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että voi ällöttää jos paljon vanhempi mies tulee pokaamaan. Mutta jos ne vaan bilettää siellä normaalisti, en tajua miksei ne voisi siellä käydä.
Ei kuulu noin vanhan ukon bilettää enää. Niillä pitäisi olla omakotitalo, lapset ja ura ajankohtaisia. Noloa jos yrittää jotain nuoria larpata
N23
Ihan ohiksena, mutta bileistähän sen vastapuolen juuri löytää jonka kanssa lähteä miettimään lapsia ja asuntoa
Älä välitä aloittaja ikävistä kommenteista. On ymmärrettävää että pelkää ahdistelevia miehiä ja juovia. Myös puppaikäinen on jo vanha tavallaan.
Miksi kuvittelet että ällötyksesi pitäisi merkitä kenellekään yhtään mitään, koska sillä ei ole mitään arvoa. On täysin yhdentekevää mikä sinua ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että voi ällöttää jos paljon vanhempi mies tulee pokaamaan. Mutta jos ne vaan bilettää siellä normaalisti, en tajua miksei ne voisi siellä käydä.
Ei kuulu noin vanhan ukon bilettää enää. Niillä pitäisi olla omakotitalo, lapset ja ura ajankohtaisia. Noloa jos yrittää jotain nuoria larpata
N23
Ihan ohiksena, mutta bileistähän sen vastapuolen juuri löytää jonka kanssa lähteä miettimään lapsia ja asuntoa
Ois pitäny löytää jo nuorena. Hävettää vanhojen ukkojen puolesta jotka vielä yrittää löytää naista :D
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
30-vuotiaalla se koti pitäisi jo olla ja 20-vuotias on ihan liian nuori perustamaan kotia sedän kanssa.
Yliopistossa tai AMK:ssa opiskelee kaiken ikäisiä aikuisia ja koska kaikki ovat tosiaan jo aikuisia niin tietysti kaikki ovat tervetulleita opiskelijatapahtumiin. Aika harvoin omana opiskeluaikanani ne 30+ opiskelijat kävivät bileissä mutta silloin tällöin tulivat mukaan (sekä miehet että naiset).
No joo, nyt kirjoittelee joku 23v bimpo, jos ites on nainen kun kirjoitukset on jostakin alakoulusta. Sekä luulee että joku 34 on jo ikäloppu. Kyllä se 23v muikkelikin aikanaan rupsahtaa jos vain vanhaksi vielä elää tai itse siihen 30v asti.
Minua taas ällöttää kaltaisesi ylimieliset kusipäät jotka kuvittelevat kuinka maailma pyörii sinun napasi ympärillä, ei pyöri.
Vierailija kirjoitti:
No joo, nyt kirjoittelee joku 23v bimpo, jos ites on nainen kun kirjoitukset on jostakin alakoulusta. Sekä luulee että joku 34 on jo ikäloppu. Kyllä se 23v muikkelikin aikanaan rupsahtaa jos vain vanhaksi vielä elää tai itse siihen 30v asti.
Ei se ole ikäloppu mutta siinä iässä on ihan oman elämänlaatunsa takia hyvä olla jo tiiviisti työelämässä, puoliso ja omistusasunto hankittuna. Toki voi myös jatkokouluttautua, muttei olla täysin samassa elämäntilanteessa kuin 15 v nuoremmat. Sanon tälleen ihmisenä, joka ei ole ikäiselleen normaalissa elämäntilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias mies ja hädin tuskin edes harkitsisin vakavaa seurustelua 23-vuotiaan naisen kanssa. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 19-vuotias. Mutta ap onkin trolli, pidetään tämä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi suotavaa että opiskelijoiden vanhemmat kävisi myös katsomassa bileet ihan ohimennen ja vaikka huomauttaisi näille vanhemmille miehille että olisi suotavaa mnnä jonnekin muualle tai soitetaan poliisit paikalle.
Jestas, olisipas naurettavaa, kun aikuisten opiskelijoiden vanhemmat kävisivät katsastamassa aikuisten bileitä. Eikä opiskelijoiden vanhemmilla ole mitään saumaa uhata vanhempia opiskelijoita poliisilla. Vanhemmilla riittää tehtävää ala-ikäisten bileitten kanssa rehjutessa ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ikäloppu mutta siinä iässä on ihan oman elämänlaatunsa takia hyvä olla jo tiiviisti työelämässä, puoliso ja omistusasunto hankittuna. Toki voi myös jatkokouluttautua, muttei olla täysin samassa elämäntilanteessa kuin 15 v nuoremmat. Sanon tälleen ihmisenä, joka ei ole ikäiselleen normaalissa elämäntilanteessa.
Asuntoja saa velaksi ja niitä on aina myytävänä. Naisen hankkiminen on työläämpää, vaatimukset on naisilla aika korkeaa nykyään ja tarjotaa on miehissä enemmän kuin naisia. Toki riippuu myös elämäntilanteesta, jos on rahaa jo nuorempana sen verran niin ei ole rahallisia huolia niin ei tarvi kouluttautua vanhempana enempää, voi matkustella ja elää ilman velkaa kun kaikki on maksettu.
Tietysti yhtälö olisi paras, jos siellä opiskelutapahtumissa pyörisi muutama naispuolinen kolmekymppinen opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies.
Kyl sä kehtaat :) et oo uhka koska et oo mies
N23
N23, toki naisissakin löytyy toisille uhkia, onhan noita esimerkkejä. Kuinka sä uskallat liikkua kaupoissa, kaduilla, missään? Kaikkialla on ja saa olla eri ikäisiä ihmisiä. Mene kotiin vielä vanhempien hoiviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ei ole lapsia, joten tuossa ei ole mitään laitonta. Jos akat ei kestä miehiä, niin akat voi aina muuttaa ulkomaille, jossa miehet ei ole vanhempia.
Kyl me reilu parikymppiset ollaan omasta mielestä vielä ihan lapsia ja on tosi kyseenalaista että kolmekymppiset meistä kiinnostuu
Taitaa olla sukupolvikysymys, toisaalta itse aina pitänyt keski-iän kynnyksellä olevia miehiä viehättävimpinä, siis silloin kun viehättävyyttä ylipäätään on. Komea nelikymppinen on aina kuumempi kuin komea parikymppinen. Toki nuorena aina seurustelin oman ikäisten kanssa, koska aikuisten ihmisten ei kuulu seurustella teinien kanssa, mutta silti silloinkin jo odottelin et ai kun pääsisi jo koskemaan MIEHIIN.
N23