Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa

Vierailija
11.08.2024 |

Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.

N23

Kommentit (223)

Vierailija
41/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikärasistit

Haluan ajatella meidän nuorten naisten parasta. Ei oo mukavaa viettää iltaa tietäen, että porukassa pyörii joku ällö setä. 

N23

ketä kiinostaa tollanen rääväsuu pentu.mun 40v vaimo on satakertaa seksikkäämpi kun sä.nyky pennut on lihavia.

Vierailija
42/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy heiltä miksi ovat tulleet. 

Aika outo ällötys sinulla, luuletko että kaikki ovat tulleet sinun perään kuolaamaan. 

Kyllä

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana kavereina joitain tollasia yli kolmevitosia, jotka haikaile tyttöystäväksi 10 vuotta nuorempia. Olivat sellaisia "naisten pitäisi hymyillä enemmän!" - ääliöitä, eivätkä edes hyvännäköisiä. Voisin kuvitella heidät pyörimään opiskelijatapahtumiin "cooleina", vaikka naiskokemusta oli vähemmän kuin monilla teineillä. 

Vierailija
44/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään vanhemmista naisista osaa sängyssä hommat ja osaa käyttäytyä.

Vierailija
45/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän siis näin himokkaana setämiehenä käyn juurikin noissa tsekkaamassa kisakireitä perseitä. LäähPuuh!

Vierailija
46/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. En mä ainakaan ollut tollanen ikärasisti nuorena. Ehkä ne ei edes oo sua siel metsästämässä, vaan enemmän oman ikäsiään. Kyllähän opiskelijoita on kaiken ikäsii. Pitäsköhän sun vähän kasvaa? Ei kaikki maailman miehet ole sun perässä, vaik ootkin 20+.

Vierailija
47/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua

Mitkä puuhat?

AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+.  Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.

Vierailija
48/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot niin lihava ja pukeudut verkkareihin.eivät sua kato.

Vierailija
49/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän siis näin himokkaana setämiehenä käyn juurikin noissa tsekkaamassa kisakireitä perseitä. LäähPuuh!

Mestari!

Vierailija
50/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran suututtiin kun parin viikon deittailun jälkeen selvisi että olen 39v, enkä 24v. En kyllä itse mainostanut itseäni kaksikymppiseksi. Ihan itse oli päässään sellaisen käsityksen saanut ja hirveät kilarit tuli kun kuuli että mulla on perhettä ja olen niin "vanha".

Toisaalta sen verran nuori että kelpasin ja olin hauskaa ja "nastaa" älykästä seuraa ikäisekseni. Sitten kun todellinen ikä selvisi, niin hyi yök.

t. nykyään 47

Vierailija
51/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua

Mitkä puuhat?

AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+.  Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.

Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?

Vierailija
52/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään katella nuoria kiima pilluja  m62v 

Vierailija
53/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran suututtiin kun parin viikon deittailun jälkeen selvisi että olen 39v, enkä 24v. En kyllä itse mainostanut itseäni kaksikymppiseksi. Ihan itse oli päässään sellaisen käsityksen saanut ja hirveät kilarit tuli kun kuuli että mulla on perhettä ja olen niin "vanha".

Toisaalta sen verran nuori että kelpasin ja olin hauskaa ja "nastaa" älykästä seuraa ikäisekseni. Sitten kun todellinen ikä selvisi, niin hyi yök.

t. nykyään 47

Kuule vanha mielikuvitukseton setä, nuoriso käytti ilmaisua "nastaa" joskus 50-luvulla,ei 10 vuotta sitten. 

Vierailija
54/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkään katella nuoria kiima pilluja  m62v 

Kukapa terve mies ei halua.

- setämiesten setämies-

Vierailija
55/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Nuorena opiskelijanaisena minua ei haitannut lainkaan kaiken ikäiset kanssaopiskelijat. Itseasiassa nämä päälle 30-vuotiaat opiskelijat olivat fiksuimmasta päästä ja heidän kanssa oli miellyttävä tehdä ryhmätyöt ja käydä opiskelijatapahtumissa. Heillä pysyi alkoholi paljon paremmin hallinnassa ja vastuu opiskeluhommista yleensä parempi. Limaisuus ei ikää katsonut.

Vierailija
56/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä AP, 23v, olet aikuinen nainen etkä enää tyttönen. Tuskinpa joku kolmekymppinen aikuinen mies uhkaa "teidän tyttöjen turvallisuutta" julkisissa pippaloissa.

Vierailija
57/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Nuorena opiskelijanaisena minua ei haitannut lainkaan kaiken ikäiset kanssaopiskelijat. Itseasiassa nämä päälle 30-vuotiaat opiskelijat olivat fiksuimmasta päästä ja heidän kanssa oli miellyttävä tehdä ryhmätyöt ja käydä opiskelijatapahtumissa. Heillä pysyi alkoholi paljon paremmin hallinnassa ja vastuu opiskeluhommista yleensä parempi. Limaisuus ei ikää katsonut.

Selväjärkinen kommentti. Priimaa näillä palstoilla.

Vierailija
58/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä puuhat?

Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?

Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole olemassa.

Oma kokemukseni on, että miehet aiheuttaa lähes kaikki vakavat ongelmat. Kaikki riehujat, ahdistelijat, väkivaltakohtauksia saavat, raivoajat ym. opiskelijatapahtumissa on miehiä. Niin paljon systemaattista ahdistelua, vallankäyttöä, muiden hiljentämistä. Miehet ovat todellisia SUSIA.

Heteroakathan ei kestä kuulla tätä, aina tullaan suojelemaan miesten mainetta ja kiljumaan miten miehet ovat upeita, inhimillisiä yksilöitä! Miksi ette koskaan suojele naisia yleistämiseltä, häh?

Onko niin kova pala tajuta, että jotkut naiset kykenevät kritisoimaan miehiä ja näkemään heidän myrkylliset, manipuloivat motiivinsa? Niin?

Vierailija
59/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menin yliopistoon 30 veenä, erästä 24 v opiskelijaa pidettiin jo "vanhempana opiskelijana" ja kolmekymppisiä ikäloppuina. Sain usein kuulla kommentteja iästäni. 

Vierailija
60/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatapahtumiin ikä ja ulkonäkörajat. Ällöä jos siellä pyörii rumat ja vanhukset.