Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa

Vierailija
11.08.2024 |

Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.

N23

Kommentit (223)

Vierailija
101/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta mikä sinua ällöttää, sinun ällötyksesi ei ole mikää syy miksi ihmisten pitäisi tehdä asioita toisin.

Jos näen tälläisen ällötysnaisen joskus oikeassa elämässä kerron hänelle suoraan että voi painua vit tuun, se siitä. Enempää ei tarvitse noihin aikaa tuhlata.

Vierailija
102/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet typerä. Oletko todellakin tekemisissä vain ikäistesi miesten kanssa?

Jostain kumman syystä nämä nuorten naisten ympärillä pörräävät miehet eivät yhtään ilahdu, kun saavat vaivoikseen samalla ikäeroa olevat vanhemmat naiset. Miksihän sitä osa on noin sokea sille omalle iälleen. Jättäkää nuoret naiset rauhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä nämä nuorten naisten ympärillä pörräävät miehet eivät yhtään ilahdu, kun saavat vaivoikseen samalla ikäeroa olevat vanhemmat naiset. Miksihän sitä osa on noin sokea sille omalle iälleen. Jättäkää nuoret naiset rauhaan. 

Jep tämä! 30v äijien pitäis tajuta ettei kukaan, toistan, kukaan mun ikäinen nuori nainen haluu niitä. Voivat mennä keskenään vaikka bingoon

N23

Vierailija
104/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan naisen tekemä provo. :D

Vierailija
105/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23 on joku katkera läski.

Vierailija
106/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh??? Kukapa ei olisi vähintään kerran elämässään pannu jotain puuma muijaa.

Tietty kassi alman näköiset av mammat eivät ole tervetulleita muualle kuin ali muhamettien ja afrikkalaisten pöytiin.

Vierailija
107/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijat ei ole lapsia, joten tuossa ei ole mitään laitonta. Jos akat ei kestä miehiä, niin akat voi aina muuttaa ulkomaille, jossa miehet ei ole vanhempia.

Kyl me reilu parikymppiset ollaan omasta mielestä vielä ihan lapsia ja on tosi kyseenalaista että kolmekymppiset meistä kiinnostuu

Se on huomattu, että reilu parikymppiset pitävät itseään ihan lapsina. Maristaan kaikesta suu mutrulla, otetaan selfieitä ja kikatetaan. Mutta totuus on, että reilu parikymppiset ovat ihan virallisesti aikuisia, joilla on äänestysoikeus, kansalaisvelvoitteet...Minun reilu parikymppinen opiskelijapoika on silminnähden ja korvinkuullen selkeästi nuori aikuinen.

No niin pidänkin, mitä sitten? Nuoruus eletään vain kerran. Aikuisilla miehillä pitäisi olla vastuuntuntoa sen verran ettei sekaannuta miehin nuoriin naisiin

N23

Vierailija
108/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tavallaan ap on vain liian nuori. Hänen pitäisi olla 28v, niin kaikki olisi ihan ok.

20v on liian nuori juhlimaan aikuisten juhlissa. Usassa ei siinä iässä edes saa alkoholiakaan. Ei Suomessakaan pitäisi kakaroille tarjota, voi joutua väärään seuraan. Mitähän ap:n vanhemmat on mieltä että käy "juhlimassa".

Itse isänä en kyllä katsoisi hyvällä tuollaista menoa.

Yliopisto-opiskelijan iskä

Aloittaja on nuori opiskelija, joille ne juhlat on suunnattu. 28-vuotias on valmistunut yliopistosta ajat sitten. 

Vierailija
109/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit, ap, oppia vanhemmilta jotakin

Vierailija
110/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, max 25v kiinnostaa :)

N23

Kysytkö sä henkkarit jokaiselta ennen kuin kiinnostut? 

Ööö kyllä mä sen naamasta nään :D huomaan kaukaa jos joku on yli kolmekymppinen setä

Vierailija
111/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh??? Kukapa ei olisi vähintään kerran elämässään pannu jotain puuma muijaa.

Tietty kassi alman näköiset av mammat eivät ole tervetulleita muualle kuin ali muhamettien ja afrikkalaisten pöytiin.

Miksi kuvittelet näiden setämiesten olevan komeita? 

Vierailija
112/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yhden tohtoritutkinnon tehnyt 34-vuotias mies, joka aloitti viime syksynä toisen tutkinnon. En nyt ole koskaan mikään suuri bilettäjä ollut, en nuorempana enkä nytkään, mutta toki ihan sosiaalisuuden ja verkostoitumisen hengessä ollut hyvä osallistua ainakin jonkin verran tapahtumiin, puhumattakaan seurustelusta "kouluajalla" luennoilla yms.

Noh, en ole ainakaan tietääkseni ikäni osalta kohdannut väheksyvää käytöstä kanssaopiskelijoilta, jotka toki ovat keskimäärin itseäni nuorempia. Ehkä tähän toki vaikuttaa se, että näytän jotakuinkin 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Oma kokemukseni on, että minua kohdellaan kuin ketä tahansa muuta opiskelijaa. Voisi toki olla, että 10 vuotta vanhempana olisinkin jo selvemmin se "vanhempi setä", en tiedä, mutta tuskin silloin tulisinkaan enää kolmatta tutkintoa tekemään. On minullakin sentään raja jossain.

Ensimmäisenä vuonna aloin muuten seurustelemaan nykyään 21-vuotiaan, tuolloin 20-vuotiaan, opiskelijakaverini kanssa. Edelleen ollaan onnellisesti yhdessä. Ja oli selvää, että miellytin monia muitakin naispuolisia opiskelukavereita, jotka tietenkin melkein järjestään ovat minua noin 10-15 vuotta nuorempia. Sanottakoon, että olen verrattain komea.

Vierailija
113/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies. 

Kyl sä kehtaat :) et oo uhka koska et oo mies

N23

Mutta mitä jos yli 30 nainenkin yrittää lähennellä?

Vierailija
114/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen :) Lukion jälkeen joudut kohtaamaan kaiken ikäisiä. Se, että olet vain ikäluokkasi kanssa tekemisissä on mahdollista vain lapsena ja teini-ikäisenä. Sen jälkeen pitää pystyä toimimaan kaiken ikäisten kanssa.

Vierailija
115/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muistan tapauksen, kun kävin baarissa tiiraamassa nuoria naisia, kaksi kiimaista tyttöä huomasi tuijotuksen ja alkoivat pussaamaan toisiaan ja hyväilemään rinnoista. No yöllä lähtivät mukaani ja sain opettaa tytöille seksin saloja.

T vanha ukko

Vierailija
116/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yhden tohtoritutkinnon tehnyt 34-vuotias mies, joka aloitti viime syksynä toisen tutkinnon. En nyt ole koskaan mikään suuri bilettäjä ollut, en nuorempana enkä nytkään, mutta toki ihan sosiaalisuuden ja verkostoitumisen hengessä ollut hyvä osallistua ainakin jonkin verran tapahtumiin, puhumattakaan seurustelusta "kouluajalla" luennoilla yms.

Noh, en ole ainakaan tietääkseni ikäni osalta kohdannut väheksyvää käytöstä kanssaopiskelijoilta, jotka toki ovat keskimäärin itseäni nuorempia. Ehkä tähän toki vaikuttaa se, että näytän jotakuinkin 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Oma kokemukseni on, että minua kohdellaan kuin ketä tahansa muuta opiskelijaa. Voisi toki olla, että 10 vuotta vanhempana olisinkin jo selvemmin se "vanhempi setä", en tiedä, mutta tuskin silloin tulisinkaan enää kolmatta tutkintoa tekemään. On minullakin sentään raja jossain.

Ensimmäisenä vuonna aloin muuten seurustelemaan nykyään 21-vuotiaan, t

Minä ihmeen ensimmäisenä vuonna, kun olet jo 34-vuotias ja kumppanisi 21-vuotias? 

Vierailija
117/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää suuresti pissikset, jotka tunkee sisään mun lempibaareihin.

Vierailija
118/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta itse nyt 35-vuotiaana opiskelijana en kehtaa mennä mihinkään opiskelijabileisiin juuri siksi, koska pelkään kaikkien ajattelevan noin. Ja en ole edes mies. 

N23

Ei ole sama asia

N23

Vierailija
119/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä vuonna aloin muuten seurustelemaan nykyään 21-vuotiaan, t

Jännä juttu, että sinulla ei ole jo perhettä ja samaa ikäluokkaa olevaa puolisoa. Vaan pörräävät noin nuorten kanssa. Onko oma aikuistuminen jotenkin viivästynyt? 

Vierailija
120/223 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ei ole sama asia

N23

Eli käytännössä vika on miehissä iästä riippumatta🤓