Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran suututtiin kun parin viikon deittailun jälkeen selvisi että olen 39v, enkä 24v. En kyllä itse mainostanut itseäni kaksikymppiseksi. Ihan itse oli päässään sellaisen käsityksen saanut ja hirveät kilarit tuli kun kuuli että mulla on perhettä ja olen niin "vanha".
Toisaalta sen verran nuori että kelpasin ja olin hauskaa ja "nastaa" älykästä seuraa ikäisekseni. Sitten kun todellinen ikä selvisi, niin hyi yök.
t. nykyään 47
Kuule vanha mielikuvitukseton setä, nuoriso käytti ilmaisua "nastaa" joskus 50-luvulla,ei 10 vuotta sitten.
Joo, eri hauskaa hei. Käytin sieppari ruispellossa tyylistä sanaa ihan tahallani provosoidakseni sun kaltaista sanamiinaajaa.
Ei ole mun vika että toinen kuvitteli ikäni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
Mitkä puuhat?
AP totesi selväsanaisesti, että hän ahdistuu siitä, että opiskelijatapahtumiin osallistuu yli kolmekymppisiä miehiä. Nämä ällöttävät häntä, koska ovat 30+. Ei hän syyttänyt kyseisiä miehiä mistään sopimattomasta.Mua kiinnostaisi tietää, ahdistuuko ap myös 30+ naisista bileissä?
Miksi miehiä ei saa koskaan kritisoida? :D Miksi se on teille niin karsea punainen vaate? Naiset on aina susia, Kareneita, kaksinaamaisia mutta kas kummaa, miesten synnit on aina vitsi, niitä ei ole olemassa.
Oma kokemukseni on, että miehet aiheuttaa lähes kaikki vakavat ongelmat. Kaikki r
Etkö ymmärtänyt, että AP ei kritisoinut miehiä? Se mikä häntä hiersi oli miesten ikä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä AP, 23v, olet aikuinen nainen etkä enää tyttönen. Tuskinpa joku kolmekymppinen aikuinen mies uhkaa "teidän tyttöjen turvallisuutta" julkisissa pippaloissa.
Miehet aiheuttavat opiskelijatapahtumissa suurimman osan kaikista ongelmista, silti tullaan kirkumaan joukolla miesten upeutta ja vähättelemään ongelmia. Miksi te kutsutte naisia dramaattisiksi susiksi, mutta miehet nauttivat kaikessa suojelua? Miksi ette anna muiden naisten vapaasti pitää miehiä susina? Miehethän ovat naisille ihan hengenvaara ja miesten itsensä mukaan heidän seurassa ei voi olla ilmane että se on suostumus seksiin ja rai*kaamiseen. Sitten perään lässytätte miten ette ole uhka ja miten miehet ovat ihania.
Miettikää joskus miksi teitä ei haluta paikkoihin. Itsehän uhoatte olevanne vain seksin perässä ja kannatatte naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Että kukakohan se susi on? Jää naisten juoruilut kakkoseksi kun katsoo mitä miehet saavat maailmassa aikaan :)
Luuletko oikeasti, että kaikki miehet pyörivät jonkun epäkypsän pimatsun ympärillä? Eiköhän sinun tyhmyytesi näy jo niin kauas, ettei sinun seurasi ole ensimmäinen asia, jota kypsemmät opiskelijat kaipaavat.
Ap on nuori mies joka ei saa naista koska kaikki beibet hypppäävät oikeiden miesten syliin ;)
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijatapahtumiin ikä ja ulkonäkörajat. Ällöä jos siellä pyörii rumat ja vanhukset.
Saa kai sinne tulla nuuhkimaan vähän ilmaa. Kun haistelee nuoria ihmisiä, niin omakin hormonitoiminta nuorehtuu hetkeksi. Nuorten kaasujen haistelu virkistää meitä vanhempia ihmisiä suuresti. Monesti käydään näissä tapahtumissa vaimoni kanssa ja mennään naimaan sitten kotiin ihan selvinpäin, kun ei kolmekymppisenä enää kestä alkoholiakaan.
Tosi harvoin saadaan enää petiseuraa mukaan kotia saakka, mutta aina pitää yrittää.
ARISTOKRAATIT
ap voisi saada kokenutta miestä ja nauttia
Ehkä AP voi itse jättäytyä pois opiskelijatapahtumista noin vakavan asennevamman takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ei ole lapsia, joten tuossa ei ole mitään laitonta. Jos akat ei kestä miehiä, niin akat voi aina muuttaa ulkomaille, jossa miehet ei ole vanhempia.
Kyl me reilu parikymppiset ollaan omasta mielestä vielä ihan lapsia ja on tosi kyseenalaista että kolmekymppiset meistä kiinnostuu
Se on huomattu, että reilu parikymppiset pitävät itseään ihan lapsina. Maristaan kaikesta suu mutrulla, otetaan selfieitä ja kikatetaan. Mutta totuus on, että reilu parikymppiset ovat ihan virallisesti aikuisia, joilla on äänestysoikeus, kansalaisvelvoitteet...Minun reilu parikymppinen opiskelijapoika on silminnähden ja korvinkuullen selkeästi nuori aikuinen.
Ymmärrän hyvin. En itsekään nuorena tykännyt vanhoista sedistä mutta aika moni + 30-v silti yritti kun olin 23v. T: ei opiskelijabileissä käyvä maisteriopiskelijanainen 39 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä AP, 23v, olet aikuinen nainen etkä enää tyttönen. Tuskinpa joku kolmekymppinen aikuinen mies uhkaa "teidän tyttöjen turvallisuutta" julkisissa pippaloissa.
Miehet aiheuttavat opiskelijatapahtumissa suurimman osan kaikista ongelmista, silti tullaan kirkumaan joukolla miesten upeutta ja vähättelemään ongelmia. Miksi te kutsutte naisia dramaattisiksi susiksi, mutta miehet nauttivat kaikessa suojelua? Miksi ette anna muiden naisten vapaasti pitää miehiä susina? Miehethän ovat naisille ihan hengenvaara ja miesten itsensä mukaan heidän seurassa ei voi olla ilmane että se on suostumus seksiin ja rai*kaamiseen. Sitten perään lässytätte miten ette ole uhka ja miten miehet ovat ihania.
Miettikää joskus miksi teitä ei haluta paikkoihin. Itsehän uhoatte olevanne vain seksin perässä ja kannatatte naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Että kukakohan se susi o
Purkauksesi ei liity käsiteltävään aiheeseen. Jos sinulla on joku sanoma julistettavana, avaa sille uusi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää kaltaisesi nuoret opiskelijanaiset jotka eivät peseydy, vaan haisevat opiskelijatapahtumissa hieltä ja mädänneeltä silliltä.
- Opiskelijamies 32v.
Epäonnistuit juuri sivistyneen kolmekymppisen opiskelijamiehen esittämisessä.
Mites tällanen +30v opiskelijanainen, saanko minä käydä bileissä vai ahdistuuko nuoremmat :D
Itse opiskelin yliopistolla yli 5-kymppisenä. Erääseen illanviettoon porukka ihan erikseen kutsuikin minua mukaan. En tosin viitsinyt mennä, osin siksikin, että en edes juo.
Entä minä ap, olen 50 vuotias ja haluasin painaa sinua takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
Mites tällanen +30v opiskelijanainen, saanko minä käydä bileissä vai ahdistuuko nuoremmat :D
Saat toki. Jotkut parikymppiset saattaa ihmetellä erit. jos et ole jo perheellinen, vaan samassa elämäntilanteessa kuin parikymppiset, mutta siitä ei tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran suututtiin kun parin viikon deittailun jälkeen selvisi että olen 39v, enkä 24v. En kyllä itse mainostanut itseäni kaksikymppiseksi. Ihan itse oli päässään sellaisen käsityksen saanut ja hirveät kilarit tuli kun kuuli että mulla on perhettä ja olen niin "vanha".
Toisaalta sen verran nuori että kelpasin ja olin hauskaa ja "nastaa" älykästä seuraa ikäisekseni. Sitten kun todellinen ikä selvisi, niin hyi yök.
t. nykyään 47
Aika rumasti teit tytölle...
Tuo on valehtelua ja pettämistä. Sua pitäisi lyödä nyrkillä mahaa.
T: Reijo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää kaltaisesi nuoret opiskelijanaiset jotka eivät peseydy, vaan haisevat opiskelijatapahtumissa hieltä ja mädänneeltä silliltä.
- Opiskelijamies 32v.
Hehheh, mädältä silliltä, päivän paras, hah minulla tulee pisu housuun ja pääsee tuhnut.
That's my girl!
tavallaan ap on vain liian nuori. Hänen pitäisi olla 28v, niin kaikki olisi ihan ok.
20v on liian nuori juhlimaan aikuisten juhlissa. Usassa ei siinä iässä edes saa alkoholiakaan. Ei Suomessakaan pitäisi kakaroille tarjota, voi joutua väärään seuraan. Mitähän ap:n vanhemmat on mieltä että käy "juhlimassa".
Itse isänä en kyllä katsoisi hyvällä tuollaista menoa.
Yliopisto-opiskelijan iskä
Ahdistun jos lipastolla näkyy kolmikymppisiä.