Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin opiskelija, niin on se outoa pyöriä parikymppisten opiskelijatapahtumissa. En itse niissä pyörinyt 25v:näkään.
Jos kyseessä on ainejärjestön tai osakunnan tapahtuma, niin niissä voi olla laajempi ikähaitari eikä niitä ole välttämättä tarkoitettu vain ensimmäisen tai toisen vuoden opiskelijoiden tutustumistapahtumaksi. Ainakin yliopiston kuppiloissa tapaa hyvinkin eri-ikäistä porukkaa aivan selvinpäin ja normaalin keskustelun merkeissä. Itse en koskaan viihtynyt missään kosteissa illanistujaisissa tai ravintoloissa, sillä en käytä alkoholia. Sitä vastoin kahvin voimalla tuli vietettyä lukemattomia tunteja kuppilakeskusteluissa tiettyjen vakiojäsenten ja vaihtuvien kokoonpanojen seurassa.
Älkää antako niille. Siksihän ne tulevat aina takaisin.
Opiskelijat ei ole lapsia, joten tuossa ei ole mitään laitonta. Jos akat ei kestä miehiä, niin akat voi aina muuttaa ulkomaille, jossa miehet ei ole vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat ei ole lapsia, joten tuossa ei ole mitään laitonta. Jos akat ei kestä miehiä, niin akat voi aina muuttaa ulkomaille, jossa miehet ei ole vanhempia.
Lontoossa on paljon nuoria, eksoottisia miehiä, jotka arvostaa akkoja toisin kuin me suomalaiset "sedät" ja "incelit".
Vierailija kirjoitti:
Kyl me reilu parikymppiset ollaan omasta mielestä vielä ihan lapsia ja on tosi kyseenalaista että kolmekymppiset meistä kiinnostuu
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaiset miesvihaajat tulisi ampua. M28
Hiljaa ikäloppu
N23
Mites ap, onko kiree pillu nieletkö mällit? Otatko ahnaasti myös suoleen?
Oot oikeassa. Turvallisuus ensin. Pitäisikö olla sääntöjä, että keitä otetaan sisään. Erikseen vaivaspappatapahtumat ja opiskelijoille omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl me reilu parikymppiset ollaan omasta mielestä vielä ihan lapsia ja on tosi kyseenalaista että kolmekymppiset meistä kiinnostuu
En oo kuullu yhdenkään parikymppisen kutsuvan itseään itseironisesti lapseksi. Pikemminkin sellaisesta loukkaannutaan😳
Ymmärrän, että voi ällöttää jos paljon vanhempi mies tulee pokaamaan. Mutta jos ne vaan bilettää siellä normaalisti, en tajua miksei ne voisi siellä käydä.
Siis kolmekymppiset aikuiset miehet eivät tee mitään, mutta pelkkä niiden olemassaolo paikalla ahdistaa? Grow up.
Ai sielläkö ne Puli-Ukot nykyisin luuraillee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaiset miesvihaajat tulisi ampua. M28
Hiljaa ikäloppu
N23
Hiljaa mummo
M22
ME aloittajan isät ollaan samaa mieltä ja tarvittaessa tullaan dumppaamaan dunkkuun, jos ahdistelu ei lopu.
T: Reino 48
Ällöttävää sekin kun vähänkään vanhempi mies herättää epäluuloa eikä saisi näyttäytyä missään. Vähän yliampuvaa.
Mä olen vanha mies ja kiihotun valtavasti nuorista opiskelijatytöistä jotka nauravat hersyvästi pienessä humalassa
Kysy heiltä miksi ovat tulleet.
Aika outo ällötys sinulla, luuletko että kaikki ovat tulleet sinun perään kuolaamaan.
Onko sinun pakko olla setien kanssa samoissa porukoissa? Vai voisitko itse keskittyä ikäisiisi ihmisiin jos vanhemmat ällöttävät?