Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko suositella minulle kirjoja? haluaisin aloittaa lukemisharrastuksen.

Vierailija
13.12.2024 |

Minua kiinnostaa kovasti esim ihmismieli, olen lukenut joskus netistä traagisiakin elämäntarinoita. Sitten kiinnostaa myös mielen hyvinvointi ja inspiroituminen. Kaikki sellaiset kirjat jotka saavat ajattelemaan ja jotka ehkä auttaisi myös masennuksen/ahdistuksen kanssa. Tykkään myös jonkun verran romantiikasta, jos on joku hyvä juoni. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän väärä paikka kysellä mitään, kuten ensimmäisestä viestistä huomaat.

Vierailija
2/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän historia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu

Vierailija
4/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon vihamielinen vastaanotto. Ap kuitenkin vaivautui kuvailemaan mistä pitää, toisin kuin moni vastaavan aloituksen tehnyt.

Oma suositus Punaista, valkoista ja kuninkaansinistä. Romantiikkaa ja auttaa masentuneeseen fiilikseen. 

Vierailija
5/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota ja rauha

Vierailija
6/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kotimaisetkirjablogit.blogspot.com

Blogit eivät näköjään olekaan kuolleet. Luulisi noista jotain vinkkiä löytyvän? Tai jos löytyy joku kirjallisuusaiheinen keskustelufoorumi.

Vierailija
7/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tinyurl.com/jtrak32m

Blogit eivät huhuista huolimatta ole vielä kuolleet.

( linkki juuttui palstan sensuuriin:) )

Vierailija
8/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

940 päivää isäni muistina.

Vierailija
9/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapinen.

Vierailija
10/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kuuntelemaan äänikirjoja. Suositus: Operaatio Ave Maria. Aivan sairaan hyvä ja vähän jännittäväkin.

Vierailija
11/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ap! Älä välitä kiusaajista. Lukeminen on avain parempaan oloon. Lähtötasostasi riippuen, emme tiedä mistä tykkäisit. Kirjastonhoitajat neuvoo kyllä.

Vierailija
12/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torey Hayden, jos kiinnostaa lasten kohtalot ja terapiajutut

Marian Keyes romantiikkaan, kannattaa lukea järjestyksessä.

Nämä molemmat helppoa luettavaa.

Vierailija
13/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta voi saada vinkkejä. Tältä palstalta vittuilua.

Vierailija
14/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite luen oikeita kirjoja. Murhia yms jännitystä, nyt o menos Viveca Sten: Sotilaiden salaisuudet. Oon lukenut sen useaan kertaan ennenkin, mun muisti ei vaan muista kaikkee. Se o niitä Sandhamn-sarjaa. Mukavaa luettavaa ja ne leffatkin...... Nekin löytyy dvd-levyinä. Ja ne tulee myös tv-:stäkin. Suosittelen. 

Vierailija
15/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HPMoR, et tule pettymään ihmismieli/ inspiraatio-osastolla. Kirjailija on pirun fiksu

Vierailija
16/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että saattaisit pitää Coelhon kirjoista (olikohan etunimi Paulo?).

Vierailija
17/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa saako kirjastosta enää suosituksia... Jonathan Haidth avaa hyvin ihmismieltä. Kokeile Ahdistunut sukupolvi-kirjaa. Pidin myös hänen aiemmasta teoksesta, jota ei saa suomeksi.

Ylipäänsä älä luota av-palstan suosituksiin. 😁

Vierailija
18/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla jo tämän lukenutkin mutta Camus:n sivullinen on todella hyvä kirja ja mielestäni sopii hyvin kuvaukseesi. 

Vierailija
19/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite luen oikeita kirjoja. Murhia yms jännitystä, nyt o menos Viveca Sten: Sotilaiden salaisuudet. Oon lukenut sen useaan kertaan ennenkin, mun muisti ei vaan muista kaikkee. Se o niitä Sandhamn-sarjaa. Mukavaa luettavaa ja ne leffatkin...... Nekin löytyy dvd-levyinä. Ja ne tulee myös tv-:stäkin. Suosittelen. 

Mä olen tänä syksynä lukenut tai kuunnellut äänikirjoina ilmestymisjärjestyksessä kaikki Sandhamnin murha -kirjat sekä Åren murhat -sarjan kirjat. Jännitystä sekä päähenkilöiden elämän kiemuroita. - Koukuttavia. :)

Vierailija
20/95 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastalon salissa ja James Joycen Odysseys noin alkuun. Näillä on hyvä aloittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä