Kahvi on kallista
Kyllä on kahvi kallista nykyään.En osta enää kuin tarjouksesta.Plussakortilla 4 pakettia 10 euroa tai joku muu hyvä tarjous.
Nyt kaapissa 10 pakettia tarjouskahvia.
Kommentit (145)
Mä olen 20 vuotta ostanut kahvit aina alesta. Ja juon paketin viikossa.
6e paketti, josta keittää sen 30-40 kupillista.. Miten niin kallista?
Hyi yök mitä kuraa juotte. Lavazza espresso paketti 250g. noin 4€ paketti. Halpaa kuin saippua.
Juu, kallista on, ostan 10e/ 3 pkt kun huomaan tarjouksen lähikaupoissa.
Lidl myy halpaa kahvia alle 3 euroa paketti.Ei ole hyvää mutta halpaa on.
Paketti kestää 2kk joten ei kovin kallista.
Pavuista jauhetaan aina tuoreet porot.
5€:n kahvipaketista keittää 50 kuppia kahvia, eli 10snt/kuppi. Kylläpäs on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök mitä kuraa juotte. Lavazza espresso paketti 250g. noin 4€ paketti. Halpaa kuin saippua.
Makunsa kullakin.
Tänään ostin Prismasta alle 4 euron kahvipaketin. Nyt on 2 täyttä kahvipakettia odottelemassa kaapissa, kolmas kulumassa. Suodatinpaperiakin joutui ostamaan tällä kertaa.
Niin on, mutta vain kahvilassa juotuna. Kaupasta ostettuna ja itse keitettynä on halpaa!
On se. Näin kaukana kaupasta asuvana, autottomana, ostan sen itselleni parhaan paketin ( maksoi Prismassa Jyväskylässä 7.30). Olen todella runsaasti vähentänyt kahvin juontia, vain aamukahvin juon. Paketti riittää siis pitkään
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vakiokaupassa on papujen hinta pompannut monta euroa ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja vakiokaupassa on papujen hinta pompannut monta euroa ylöspäin.
Voi kauhee pari euroa🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät mi kukin juo. Piti vain päästä itseäsi mainostamaan. Kuinka hieno maku minulla onkaan
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan hyvää. Levitin keväällä takapihan lumipenkkaan, sulatti hyvin kun aurinko paistaa siihen lähes koko päivän. Juotavaksi siitä ei kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli äpilla kaksi Hieno Mokka yhden hintaan 5,29e. Tuo on halvin. Hyvää kahvia on.
Taitaa edelleen olla veden jälkeen halvinta juomaa. Yksi viinaspaukkusi maksaa enemmän kuin paketti kahvia.
Samoin, ostan vain tarjouksesta ja keitän vain vain sen verran kuin juon. Samoin on kallistunut moni muukin ruoka-aine.