Kahvi on kallista
Kyllä on kahvi kallista nykyään.En osta enää kuin tarjouksesta.Plussakortilla 4 pakettia 10 euroa tai joku muu hyvä tarjous.
Nyt kaapissa 10 pakettia tarjouskahvia.
Kommentit (145)
Lidl myy kahvia 2,60 euron hintaan.Ei ole hyvää mutta halpaa on.
Costa Ricaako neljä kympillä? En koskaan osta sitä enkä ota vaikka ilmaiseksi saisi. Monesti on saanutkin mutta en ole ottanut. Ostin eilen Juhla Mokkaa, maksoi kai yli 7 €/paketti.
Vierailija kirjoitti:
10 euroa paketti niin pakko lopettaa kahvin juonti.
Minä lopetan vasta kun henki lähtee.
no kyllä se kallista on. ennen maksoi paketti 3e ja nyt 7e
Kumma, ettei kahville ole nykyään kehitetty kotimaista korviketta. Ennen käytettiin paahdettua ruista ja voikukan juurista tehty sikuria.
CityMarket.KultaKatriina kahvi 10 euroa 3 pakettia.
Murukahvi on halpaa. Ei tarvi ostaa kuin 2 purkkia vuodessa eli yhteensä noin 20€
JuhlaMokka vain 6,99 euroa paketti (citymarket).Eipä ole kallista.
Kyllä nyt täytyy keittää samoista puruista kahdet kahvit.
No enpä ole ikinä sitä ostanut. Miksi hlvetissä siihen rahasi pistät, onko se joku päihderiippuvuus. Jos ei viinaa niin sitten kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 euroa paketti niin pakko lopettaa kahvin juonti.
Minä lopetan vasta kun henki lähtee.
Ihan kuin heroiiniaddikti.
Toivotaan Brasiliaan lämpimiä kelejä, jotta kahvisato onnistuu. Kylmä sää palellutti ison osan edellisestä sadosta, joten hinta nousi.
Vierailija kirjoitti:
No enpä ole ikinä sitä ostanut. Miksi hlvetissä siihen rahasi pistät, onko se joku päihderiippuvuus. Jos ei viinaa niin sitten kofeiinia.
Mutta kova tarve oli kertoa aivovammainen mielipiteesi ketjuun.
Juhlamokka pannujauhatus 4€ ja risat, hyvä tulee ihan keittimessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök mitä kuraa juotte. Lavazza espresso paketti 250g. noin 4€ paketti. Halpaa kuin saippua.
saippua maksaa 1e kappale
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt täytyy keittää samoista puruista kahdet kahvit.
Kun ne käytetyt purut paahaa uunissa pellillä niin taas voi kestää.. kannattaa paahtaa tummaksi.
Vierailija kirjoitti:
CityMarket.KultaKatriina kahvi 10 euroa 3 pakettia.
Näitä olen hamstrannut miehen kanssa koko kesän...varmaan 50 pakettia ...
JuhlaMokka 6,50 euroa oli hinta.Enpä ostanut.Toisessa kaupassa tarjous Saludo 2 pakettia 7,50 euroa.