En myynyt kissanpentua 56vuotiaalle naiselle hänen iän vuoksi
Kerroin syyn ja hän vaikutti suuttuvan. Olen rotukissakasvattaja ja myyn kissoja vain niille ostajille, joiden katson kykenevän huolehtimaan kissasta sen koko eliniän eli noin 20v. En usko että 76v kykenee enää huolehtimaan kissasta. Tämä ei ole trolli. En ole koskaan myynyt kissojani esim. eläkeläisille.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus ikäsyrjinnästä, kauppaoikeus pois
karkki vasu pois
Just joo. Kuka kysyisi ikää ja kuka vastaisi tuossa tilanteessa?
Satuilua.
Nuorella akalla vaihtuu ukko viikottain ja tyhmät luopuu lemmikistään jopa ukon takia.
Jos nainen olisi 100-vuotias, niin olisihan tuo sitten ymmärrettävää. Mutta alle 60-vuotias? Eihän sitä tiedä, elääkö kissa edes vanhaksi. Minäkin kuvittelin oman kissani kuolevan vasta sitten kun poikani on aikuinen, mutta se jouduttiinkin lopettamaan kun poika oli 5-vuotias. En olisi toivonut pienelle lapselle sellaista kokemusta.
Hyvä. 56. on todella hankala ikävuosi.
Ap on trolli. Oikeasti kasvattajat valitsee neli- ja viiskymppisen koska tahansa parikymppisen edelle kun miettii pennuille koteja. Niin minäkin teen. Kuuskymppinenkin ajaa kirkkaasti ohi, tietyin varauksin jopa seittemänkymppinen.
Olen 59-vuotias ja meillä kolme rotukissaa. Ragdoll ei elä 20-vuotiaaksi eikä moni muukaan kissa.
Enemmän olen törmännyt niihin parikymppisiin jotka luopuvat lemmikistä kun opiskelu, parisuhde, huono talous tai muutto on esteenä. Mutta sitten vanhemmat ikäpolvet, joilla on yleensä aika vakaa elämä, saattavat pitää lemmikkiä silmäteränään.
Ootko itse 20 veeee? Kun 56v on mielestäsi vanhus? Työelämääkin jäljellä vielä melkein 10v.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kissat pitäis hävittää. Ihan turhia elikoita.
Sinut pitäisi hävittää. Olet turha. Kukaan ei sua kaipaa. 💩
Pääasia ette myy vankeuteen eli sisäkissaksi kerrostaloon.
Minä en vuokraa asuntoa nuorille miehille, työttömille ja yksinhuoltajille, puhumattakaan päihteiden käyttäjälle. Enkä Kelan asumistuen piirissä oleville. Opiskelijat ovat olleet luotettavia. Naiset siis.
Vit..tu mikä tollo, teen sun rotukissoista aamutossut.
Haetko ap kissan pois jos kolmekymppinen asiakkaasi sairastuu syöpään tai masennukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vit..tu mikä tollo, teen sun rotukissoista aamutossut.
Mä teen susta aamutossut.
Kaksi kissaa sopisi naiselle. Ja tilaa / kiipeilypaikkoja pitää olla niille, myös valjaissa ulos ja kesähuone tms.
Minä en halua asua samassa taloyhtiössä kissojen ja koirien omistajien kanssa. Yäk.
On tämä trolli.