Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan visuaalisuutta? Kodin sisustusta, omaa ulkonäköä..

Vierailija
11.08.2024 |

Nautitko kauniista asioista ja tavaroista, mietitkö mitä laitat päälle...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo sellaista silmää yksityiskohdille.

Mulla jää helposti lojumaan asiat levälleen ja sit siivoan kerran viikkoon kunnolla.

Kerään myös sellaisia kasoja, joissa on tavaraa ilman paikkaa.

Haluaisin kyllä silmää huolittelulle, sillä ihailen huoliteltuja koteja ja asukokonaisuuksia.

Kyllä meilläkin siistiä on eikä kauheasti tavaraa. Mä en vaan osaa laittaa niitä kauniisti. 

Aloita siitä, että jokasella tavaralle on oma paikka ja samankaltaiset tavarat lähellä toisiaan. Kun tietää missä tavaran 'koti' on niin se tulee helpommin laitettua omalle paikalleen.

Tän avulla näin heti useamman asian tässä ympärillä, jotka eivät ole "kotona", kiitos!

Vierailija
22/22 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen visuaalinen, en pidä rumasta rakentamisesta jne. Mutta tämä näkyy aika vähän kotona ja pukeutumisessa, kun huomioni on muualla. Sisustamiseen en ole monta satasta eläissäni laittanut ja olen lähestymässä kuuttakymmentä. Meillä on uuni ja keittiökaapit ja pinnat mietitty aikoinaan esteettisesti yhteensopiviksi, mutta ne ovat miehen aikaansaannosta ajalta ennen minua.

Hänelläkin on taiteellista silmää ja tiukempi maku kuin itselläni. Olen aikalailla eklektinen ja saatan mieltyä aika erikoisiin yhdistelmiin. Enkä oikeastaan edes halua, että kokonaisuus olisi ehjä. Rakastan yksityiskohtia ja sitä, että mikään ei ole niin täydellistä, että yksi väärä esine pilaa kaiken. Puutarhakäsityksenikin on se, että villinlaisessa pihassa on yksityiskohtia, jotka paljastavat perehtyneelle, että täällä on jotain tosi erikoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme