MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Kommentit (54)
Onnea! Kyllä se on tosi ihanaa aikaa elämästä. Ja kun vauva syntyy, niin rakkaus tuntuu vain kasvavan. Itsellä kolme lasta pienellä ikäerolla. Olihan se rankkaa kasvattaa heitä kotona monta vuotta, mutta se oli oikeesti parasta aikaa elämässä. Nyt ovat jo isoja koululaisia ja elämä aikalailla erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa! 🤢🤮
Mä tekisin it.sarin jos mulla olis tommonen elämä. Inhoon lapsia. Sotkuisia, tarrautuvia ja tarvitsevia.
Täysin samaa mieltä!
T: edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa! 🤢🤮
Mä tekisin it.sarin jos mulla olis tommonen elämä. Inhoon lapsia. Sotkuisia, tarrautuvia ja tarvitsevia.
Kumpa sun äiti olis tehnyt noin🤢
Hyvä että elämä jatkuu. Antaa kommareiden kylpeä nihilismissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa! 🤢🤮
Ja sen sijaan, että kirjottaisit jotain positiivista alotukseen sä päätät yrjötä sinne pahan olos. Jos sun tarkotus oli tässä ilmaista kuinka paljon parempaa lapseton elämä on niin viestien perusteella kuulostaa siltä, että ap on onnellinen elämäänsä ja sä et. Onnellinen ihminen puhuu positiivisia asioita, onneton negatiivisia.
Aiotko hoitaa taaperon ihan itse äitiysloman ja hoitovapaan aikana? Jos, olet todella oikea äiti.
Tuo on ihana vaihe! Nauti koko sielulla, koska yksi silmänräpäys ja ne on 18 ja 21v niin kuin minulla. Elämä menee niin nopeasti. Onneksi aavistin sen ja olin kotiäitinä kunnes kuopus oli 3v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa! 🤢🤮
Melko huonoja valintoja tunnut kuitenkin tekevävän, koska paikka jossa tuon itkuvirrenkin jälkeen päätät viettää aikaa, on vauva 😄
Tämä voi ehkä tulla järkytyksenä, mutta vauvat OVAT näitä ns. lapsia.
Hauskoja nää joiden mielestä elämä on parempaa ilman lapsia ja silti positiiviset viestit tulee äideiltä ja negatiiviset niiltä. Kertoo paljon elämän laadusta.
Tuo olisi pahin painajaiseni, mutta hienoa jos sinä tykkäät.
Onhan lapsilla myös ihana isä, joka rakastaa lapsiaan eikä vain "osallistu", kuten monet sanovat. Siis omien lastensa hoitamiseen ja huolenpitoon.
Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.
Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.
Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.
Maailmanlaajuinen, globaali väestön romahdus on tulossa. Nykyisen hyvinvoinnin ja Modernin maailman loppu. Dystopia 💣
Venäjä yrittää näivettää Suomen. Kysy itseltäsi, kuka Putinin propagandaa aiheesta levittää. Kuka haluaa vauvat pois Suomesta.
Tästä on kyse
Venäjän propaganda yrittää näivettää Suomen ja kasvattaa lapsikatoa. Hyödylliset idioottit liittyvät mukaan.
Pietarin trollitehtaalla - Näin Venäjän propagandaa rustataan kellon ympäri
Trollitehtaan propagandan sarjatuotannon yksityiskohtia on paljastettu muun muassa riippumattomassa Novaja Gazeta -lehdessä. Internet-tutkimuskeskus-nimellä tunnettu yhtiö oli perustettu heinäkuussa 2013.
Työpaikkailmoituksilla haettiin tuolloin nettitoimittajia, joiden tehtävänä oli kirjoittaa kommentteja, blogeja ja uutisia. Yhtiön tarjoamia palkkoja pidettiin jo silloin hyvinä, ja työpaikkana oli uusi vartioitu toimisto Pietarin kupeessa Olginossa, josta muutettiin myöhemmin Pietariin.
Automatisoidut ja identtiset kommentit ovat helppoja tunnistettavia ja torjuttavia, siksi ihmisiä tarvitaan versioimaan monistettuja viestejä.
Yhtiön toiminnasta on Venäjällä hakkeroitu tuhansia dokumentteja, joita olemme saaneet käyttöömme (YLE).
Arviot yhtiön työntekijämäärästä vaihtelevat, mutta hakkeroidun materiaalin joukossa ollut organisaatiokaavio kuvasi 270 ihmisen tehtävät ja nimesi johtotehtävissä toimivat.
Useat entiset työntekijät ovat haastatteluissa kertoneet, että valtaosa palkatuista propagandisteista ei itsekään usko asiaansa.
YLE
Oletko ihan työelämässä vai lokkeiletko kotona yhteiskunnan rahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan työelämässä vai lokkeiletko kotona yhteiskunnan rahoilla?
Lapsi tuottaa rahaa yhteiskunnalle
Ja paljon
Tänä aamuna jo monta ketjua samasta aiheesta, joten provolta vaikuttaa.