Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Vierailija
10.08.2024 |

MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna jo monta ketjua samasta aiheesta, joten provolta vaikuttaa.

Vierailija
22/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Kyllä se on tosi ihanaa aikaa elämästä. Ja kun vauva syntyy, niin rakkaus tuntuu vain kasvavan. Itsellä kolme lasta pienellä ikäerolla. Olihan se rankkaa kasvattaa heitä kotona monta vuotta, mutta se oli oikeesti parasta aikaa elämässä. Nyt ovat jo isoja koululaisia ja elämä aikalailla erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! 🤢🤮

Mä tekisin it.sarin jos mulla olis tommonen elämä. Inhoon lapsia. Sotkuisia, tarrautuvia ja tarvitsevia. 

Täysin samaa mieltä!

T: edellinen

Vierailija
24/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! 🤢🤮

Mä tekisin it.sarin jos mulla olis tommonen elämä. Inhoon lapsia. Sotkuisia, tarrautuvia ja tarvitsevia. 

Kumpa sun äiti olis tehnyt noin🤢

Vierailija
25/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että elämä jatkuu. Antaa kommareiden kylpeä nihilismissään.

Vierailija
26/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! 🤢🤮

Ja sen sijaan, että kirjottaisit jotain positiivista alotukseen sä päätät yrjötä sinne pahan olos. Jos sun tarkotus oli tässä ilmaista kuinka paljon parempaa lapseton elämä on niin viestien perusteella kuulostaa siltä, että ap on onnellinen elämäänsä ja sä et. Onnellinen ihminen puhuu positiivisia asioita, onneton negatiivisia.

Vierailija
27/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko hoitaa taaperon ihan itse äitiysloman ja hoitovapaan aikana? Jos, olet todella oikea äiti. 

Vierailija
28/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihana vaihe! Nauti koko sielulla, koska yksi silmänräpäys ja ne on 18 ja 21v niin kuin minulla. Elämä menee niin nopeasti. Onneksi aavistin sen ja olin kotiäitinä kunnes kuopus oli 3v.

Vierailija
29/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! 🤢🤮

Melko huonoja valintoja tunnut kuitenkin tekevävän, koska paikka jossa tuon itkuvirrenkin jälkeen päätät viettää aikaa, on vauva 😄

Tämä voi ehkä tulla järkytyksenä, mutta vauvat OVAT näitä ns. lapsia.

Vierailija
30/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää joiden mielestä elämä on parempaa ilman lapsia ja silti positiiviset viestit tulee äideiltä ja negatiiviset niiltä. Kertoo paljon elämän laadusta.

Vierailija
31/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liirumlaarumlässynlässyn.

0/5

Vierailija
32/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi pahin painajaiseni, mutta hienoa jos sinä tykkäät.

Vierailija
33/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan lapsilla myös ihana isä, joka rakastaa lapsiaan eikä vain "osallistu", kuten monet sanovat. Siis omien lastensa hoitamiseen ja huolenpitoon. 

Vierailija
34/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.

Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.

Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.

Vierailija
35/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuinen, globaali väestön romahdus on tulossa. Nykyisen hyvinvoinnin ja Modernin maailman loppu. Dystopia 💣

Vierailija
36/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä yrittää näivettää Suomen. Kysy itseltäsi, kuka Putinin propagandaa aiheesta levittää. Kuka haluaa vauvat pois Suomesta.

Vierailija
37/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyse

Venäjän propaganda yrittää näivettää Suomen ja kasvattaa lapsikatoa. Hyödylliset idioottit   liittyvät mukaan.

Pietarin trollitehtaalla - Näin Venäjän propagandaa rustataan kellon ympäri

Trollitehtaan propagandan sarjatuotannon yksityiskohtia on paljastettu muun muassa riippumattomassa Novaja Gazeta -lehdessä. Internet-tutkimuskeskus-nimellä tunnettu yhtiö oli perustettu heinäkuussa 2013.

Työpaikkailmoituksilla haettiin tuolloin nettitoimittajia, joiden tehtävänä oli kirjoittaa kommentteja, blogeja ja uutisia. Yhtiön tarjoamia palkkoja pidettiin jo silloin hyvinä, ja työpaikkana oli uusi vartioitu toimisto Pietarin kupeessa Olginossa, josta muutettiin myöhemmin Pietariin.

Automatisoidut ja identtiset kommentit ovat helppoja tunnistettavia ja torjuttavia, siksi ihmisiä tarvitaan versioimaan monistettuja viestejä.

Yhtiön toiminnasta on Venäjällä hakkeroitu tuhansia dokumentteja, joita olemme saaneet käyttöömme (YLE).

Arviot yhtiön työntekijämäärästä vaihtelevat, mutta hakkeroidun materiaalin joukossa ollut organisaatiokaavio kuvasi 270 ihmisen tehtävät ja nimesi johtotehtävissä toimivat.

Useat entiset työntekijät ovat haastatteluissa kertoneet, että valtaosa palkatuista propagandisteista ei itsekään usko asiaansa.

YLE

https://yle.fi/a/3-7804386

Vierailija
38/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan työelämässä vai lokkeiletko kotona yhteiskunnan rahoilla?

Vierailija
39/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan työelämässä vai lokkeiletko kotona yhteiskunnan rahoilla?

Lapsi tuottaa rahaa yhteiskunnalle

Ja paljon

Vierailija
40/54 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tollasta oiskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän