Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtautuminen entiseen asuinpaikkaan, olenko outo?

Vierailija
10.08.2024 |

Ja heti alkuun niin kyllä, voin puhua mieheni kanssa ja sanoa jos en halua mennä tuohon paikkaan, mutta siitä ei nyt ole kyse. Vaan uteliaisuuttani haluaisin tietää ajattelisiko muut samoin vai onko tässä nyt kehittymisen paikka? 😅

Eli asuttiin 20 vuotta sitten yhdellä pienellä paikkakunnalla. Ollaan lähiaikoina menossa paikan läheltä ohikulkumatkalla ja mies suunnittelee miten ajellaan siellä ja käydään katselemassa paikkoja, ajetaan entisen kodin ohi jne.

Minulle tuo paikka aiheuttaa pelkkiä negatiivisia ajatuksia. Meillä oli tuolloin pienet lapset ja olin paljolti yksin heidän kanssaan. Lisäksi aistiyliherkkä koliikkivauva. Samaan aikaan suhteessa oli isoja ongelmia, mies valehteli paljon, sekoili toisten naisten kanssa jne. Kesti kauan päästä noista asioista yli mutta päästiin, ja nykyään suhteemme on hyvä.

Mutta nyt tuntuu, että en minä halua tuolla paikkakunnalla käydä. En halua ajaa tietä jonka varrella joskus kävelin itkien kotiin, kun näin mieheni toisen naisen kanssa jne. Tai ajaa kodin ohi jossa tunsin niin paljon ahdistusta. Onko ymmärrettävää, vai pitäisikö nyt vaan mennä ja siedättyä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa verestään muistojaan vanhoista naisistaan

Vierailija
22/24 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma ratkesi, ei mennä entiseen asuinkaupunkiin vaan menemme eri reittiä, koska siellä on yksi paikka missä haluamme käydä. Ei nyt tullut siis myöskään mahiksia "nollata", mutta se on ihan ok 😊 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ratkesi. Ei ole pakko käydä missään missä ei halua.

Vierailija
24/24 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko juttua. Mitä järkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan