Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestin hinta (verikoe)

06.02.2007 |

Heippa!

Utelisin viisaammilta ja kokeneemmilta, että mitäköhän yleensä maksaa raskaustestin teettäminen verikokeena? Varmaankaan terveyskeskukset ja YHTS eivät sellaisia hevin tee, joten yksityisellä olisi testi teetettävä, vai? Meillä on meneillään 1. IVF-hoito ja ensi viikolla olisi testipäivä. Haluaisin mittauttaa nimenomaan tarkan HCG:n nähdäkseni onko siellä mitään ja jos on, niin kuinka paljon. Oma klinikkani ei lähetettä verikokeeseen anna (julkinen hoitopaikka), joten taitaa mennä tämä sitten omaan piikkiin mielenrauhan saamiseksi.

Kiva jos joku ehtisi auttamaan!

Lilium

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Kävin viime viikolla itse veritestissä ja se oli n. 20 e ja yksityisellä kävin. Meillä oli 1 ivf ja tuoresiirto. pp14 arvo oli 7 eli jotain ainakin on yrittänyt tapahtua, vaikka raskaus ei sitten ole jatkunutkaan tms. Ehkä se jossain vaiheessa lohduttaa.

plussa onnea sulle!!!!!

Kille

Vierailija
2/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti paljon vastauksestasi, Kille 75. Hirmu ikävää, ettei eka IVF tuottanut tulosta mutta toivon, että vielä jossain vaiheessa tuo pieni arvo tuo sinulle/teille luottamusta tulevaan onnistumiseen. Tuskin uskallan itse toivoa tärppiä vielä tästä ekasta hoidosta vaikka posiitiivisin mielin yritänkin olla, joten jos saisin arvon nousemaan edes pikkuisen niin sekin olisi tosiaan jo jotain!

Paljon tsemppiä tulevaan ja uskoa onnistumiseen.

Lilium

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri kuitistani, Helsingin Väestöliitolla maksoin hcg-verikokeesta 38e kelakorvauksen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mielenkiintoista että julkisella puolella pyydetään tekemään itse raskaustesti ja mulla ainakin yksityisellä käskettiin vaan tulemaan pp14 verikokeeseen.. ajattelin jo että soitan sinne että eikö testin voi tehä kotonakin ettei tarvii sinne asti lähteä ainkaan huonoja uutisia kuulemaan. Kai noi apteekin testit on kuitenkin melko luotettavia.

Vierailija
5/5 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan hoidoissa ja veritesti on tehty aina alkionsiirtojen jälkeen ja ollut maksuton. Eri käytäntöjä sitten näköjään myös julkisella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan