Minulla korona tartunta nyt jo viidettä kertaa
Aikamoinen koronaimuri olen. Ensimmäinen tartunta heti taudin alkuvaiheessa keväällä 2020 ja tauti oli silloin niin raju, että sairaalassa vietin kolme viikkoa ja siitä osan teholla.
Sen jälkeen tauti ollut normi flunssa kaltainen. Rokotuksia olen saanut neljä.
En ole riskiryhmää, ei ylipainoa enkä ole ikinä edes tupakoinut.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Orpon oikeistohallitus ei rokota?
Kuule sä voit mennä piikittäytyy ihan vapaasti. Älä muille sitä kuitenkaan tuputa äläkä tosiaankaan vaadi sitä muilta. My body, my choice and you can f off.
Vierailija kirjoitti:
Olisi AP ottanut OIKEASTI rokotteet. Kahden rokotuksen jälkeen on todennäköisempää kuolla Alzheimerin tautiin kuin edes saada koronatartunta.
A potential association between COVID-19 vaccination and development of Alzheimers disease
https://academic.oup.com/qjmed/advance-article-abstract/doi/10.1093/qjm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Orpon oikeistohallitus ei rokota?
Pikemminkin miksi Suomessa ei oikeasti eristetä kunnolla sairastuneita ja oikeasti vaadita maskeja ja oireettomuutta sellaisissa tiloissa, joissa on paljon ihmisiä. Nuo olisivat tehokkaimmat keinot epidemian leviämisen ehkäisemiseksi.
Heh, ei noilla eristyksillä tai maskeilla ole mitään merkitystä.
Vai suljetaanko uusimaa, laitetaan rokottamattomat hoitajat taas ulos työpaikoistaan, koronabilkut ja - passit käyttöön tartunnanjäljitykseen kymmeniä miljoonia. Rajoitetaan rokottamattomien liikkumitsa ja estetäänbpääsy pääsy julkisille paikoille jne.? Ohhoh taas!
Ei rokotuksia, kerran korona joka meni parissa päivässä... töissä ne jotka ottivat koronarokotteita olivat usein kipeänä...
Ainakin vitamiineja C ja D kandee ottaa: ne lisäävät bifidobakteerien määrää suolistossa; nämä puolestaan taistelevat tehokkaasti koronavirusta vastaan, ainakin estäen sen aiheuttamat vakavat oireet?? Ivermektiini olisi yksi tehokkaimmista mutta sitä ei määrätä ainakaan Suomessa koska sikahalpana se tietäisi massiivisia tulojen menetyksiä Big Pharmalle?
Sorry babe, mutta kyllä se taitaa ihan YLE olla joka levittää propagandaa. Vähintäänkin heillä on selkeät ja kyseenalaiset agendat kaiken suhteen.