Minulla korona tartunta nyt jo viidettä kertaa
Aikamoinen koronaimuri olen. Ensimmäinen tartunta heti taudin alkuvaiheessa keväällä 2020 ja tauti oli silloin niin raju, että sairaalassa vietin kolme viikkoa ja siitä osan teholla.
Sen jälkeen tauti ollut normi flunssa kaltainen. Rokotuksia olen saanut neljä.
En ole riskiryhmää, ei ylipainoa enkä ole ikinä edes tupakoinut.
Kommentit (66)
Miksi Orpon oikeistohallitus ei rokota?
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia
https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
!!
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Ei yhtään rokotetta ja kerran ollut korona lievänä.
Otin rokotteet, eikä ole korona tarttunut. Rokotteet suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä venäjäntrollit on saaneet hallituksesta yliotteen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeinkirjoitustaidoton ap muistuttaa ... hetkinen... oikeinkirjoitustaidotonta putinistitrollia.
🤣
Itse olen muutenkin ollut aina kunnon infektioimuri ja saan kaikki taudit aina. Jopa sellaiset, jotka pyörii lapsen koulussa ja joita lapsia ei saa. Koronan kanssa olen jo seonnut laskuissa. Juhannusviikolla oli viimeeksi. Riskiryhmää olen astmani vuoksi, mutta olen hyväkuntoinen astmaatikko, joka juoksee maratoneja.
Alkuun otin rokotukset, mutta tulen niistä yhtä kipeäksi kuin taudista, jonka sitten sain kuitenkin, niin meni vähän maku. Ensimmäisen Koronan jälkeen olen saanut jokaisessa infektiossa kovat nivelkivut, mutta pahemmilta jälkioireilta olen onneksi tähän mennessä säästynyt
Äh, mä en edes muistanut koko koronaa. Miksi on niin tärkeää tietää minkä nimistä nuhaa sairastaa. En ole ennemmin havainnut moista ilmiötä, että ihmiset laskisivat nuhiensa määrää ja niiden aiheuttajaa ja pitäisivät niistä kirjaa.
Mä olen sairastellut ihan normaalisti koko ajan vuodesta toiseen, ei mitään poikkeavaa. Nuhia ja köhiä menee ja tulee. Ei niitä ole koskaan tarvinnut nimetä. Mistä muuten te muut edes saatte tietää onko flunssan ne korona vai ei?
En ottanut rokotuksia.
En edes tiedä, olenko sairastanut koronaa vai en. Yhtään rokotetta en ole ottanut enkä testiä tehnyt vaikka muutamia flunssia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotuksia saa edelleen.
Minullakin on ollut useamman kerran. Tauti ei ole ollut erityisen raju, mutta aina sitäkin pitkäkestoisempi. Ei rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka on sen hygienian kanssa? Kun katsoo ihmisiä jotka koskettelevat esim julkisen kulkuneuvon nappeja ja tankoja ja seuraavaksi syövät samoilla käsillä jotain snaksejä, en ole yhtään yllättynyt että jotkut ovat jatkuvasti sairaana...
Työkaverini ihmetteli, että miten hän voi koko ajan olla kipeänä, kun pesee käsiäkin niin usein. Kerran sitten satuttiin samaan aikaan työpaikan wc:n käsienpesupaikalle ja hänen kuuluisa käsipesunsa oli annos saippuaa kuiviin käsiin, kädet samantien veteen ja siellä parin sekunnin hieroskelu. Ihmiset ei vaan osaa.
Ei liene korona kovin vakava tauti jos koronassa voitetaan olympia pronssia 200m.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta.
Kreml on ottanut käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Putinia kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta.
Nämä Putinin myötäjuoksijat ovat toimineet tietäen tai tietämättään Venäjän iskujoukkoina, joiden tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yh
Rokotteilla ei ole mitään merkitystä sairastutko vai et. Se on jo todettu moneen kertaan. Eli ihan sama mitä mielipiteitä kukakin levittää. Jokainen päättää itse haluaako rokotteita vai ei. Miksi joku Venäjä pitää tähän vetää mukaan, kun on kyse ihmisten valinnanvapaudesta oman kehonsa suhteen?
4 krt koronatauti sairastettu, viimeisimpänä HKU1. Oli ilkein.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin miksi Suomessa ei oikeasti eristetä kunnolla sairastuneita ja oikeasti vaadita maskeja ja oireettomuutta sellaisissa tiloissa, joissa on paljon ihmisiä. Nuo olisivat tehokkaimmat keinot epidemian leviämisen ehkäisemiseksi.
Onneksi raja on kiinni niin ei Venäjältä helposti pääse tarttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Otin rokotteet, eikä ole korona tarttunut. Rokotteet suojaa.
Minulla ei ole yhtään testillä kiinni saatua koronaa, vaikka olen ollut useita viikkoja suojaamattomassa lähikontaktissa koronapotilaan kanssa. Minulla on myös perussairaus, immunosupressiivinen lääkitys eikä yhtään rokotetta. Rokotteilla ei näytä olevan väliä sairastutko vai et. Todennäköisesti joku epigeneettinen tekijä ratkaisee. Veriryhmä tms. Tai ehkä minun immunosupressiivinen lääkitys sattuikin suojaamaan koronalta. Kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi raja on kiinni niin ei Venäjältä helposti pääse tarttumaan.
Jep. Ulkkisten mukana tulee muutenkin jo riittävästi tauteja. Kaikkea eksoottistakin. He myös laittavat lapsensa kipeinä päiväkotiin ja kouluun. Taudit leviävät tehokkaasti. Mutta sellaista se on kun Suomessa ei vaadita eristämään sairaita.
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta.
Kreml on ottanut käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Putinia kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta.
Nämä Putinin myötäjuoksijat ovat toimineet tietäen tai tietämättään Venäjän iskujoukkoina, joiden tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yhteiskunnallisia instituutioita vastaan.
Kriisitilanteessa ihmisten luottamus yhteiskunnallisiin instituutioihin on äärimmäisen tärkeää. Myös Venäjän suurhyökkäys helmikuussa perustui ajatukselle, että Ukrainan instituutiot romahtavat. Venäläiset uskoivat, että sotilaat hylkäävät asemansa, presidentti pakenee maasta, ja kaikki siltä väliltäkin antavat periksi.
1) Venäjä käy Pietarin nettitrollien avulla sotaa Suomea vastaan
2) Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
YLE
https://yle.fi/a/74-20012427