Muumin päivän muki
Saitko muumimukin? Verkkokauppa ei toiminut minulla. Jumitti ja 10 minuutin tilauskeskus meni.
Kommentit (99)
''Muumin päivä on ohi.'' Miksi ei voinut suoraan laittaa ilmoitusta, että kiitos jonotuksesta, mutta kiinakipposet on myyty jo loppuun.
No nyt vasta tuli sähköpostiin tilausvahvistus! Kerkisin jo epäillä, että sainkohan mukia ollenkaan.
- Kaksi tuntia jonottanut
Tilasin yhden omaan kokoelmaan. Aiemmin näitä kerännyt ja vanhojakin löytyy, mutta viime aikoina en ole ostellut. Nyt ostin ja heti klo12 olin sivulla ja pääsin alle 5min sisällä tilaamaan.
Minä ainakin sain nyt tilausvahvistuksen, vaikka sivu meni jumiin kun otin Klarnan laskun. Tilausvahvistuksessa sanotaan että lähettävät vielä toimitusvahvistuksen joka vahvistaa kaupan, mutta hyvältä näyttää jo :)
Jonotin aamulla tunnin Arabian Espan myymälään ja kuulin, ettei Moominshopin myymälään ollut juurikaan jonoa. Siellä oli erillinen jono mukiostoksille ja myymälään, kun taas Arabian myymälässä ihmiset kiertelivät ostelemassa muitakin tuotteita, sillä Muumi-mallistosta sai -30 %.
Myymälässä oli tarjolla alennusten lisäksi tarjoiluja sekä onnenpyörä, josta pystyi voittamaan pienen teemaan sopivan palkinnon. Osa osti vain sen yhden mukin, kun taas osa pyysi samantien 6 kappaleen laatikon ostoskoriinsa.
Pääsin jonotuksen jälkeen tilaamaan mukin ja pyyhkeen. Mutta vaikka Klarnaan tuli ilmoitus tilauksesta(joka on vieläkin käsitellään-tilassa), mun nettikaupan tunnuksilla ei näy tilausta, eikä sähköpostiin ole tullut tilausvahvistusta.
Että menikö mun tilaus läpi vai ei??
Vierailija kirjoitti:
Pääsin jonotuksen jälkeen tilaamaan mukin ja pyyhkeen. Mutta vaikka Klarnaan tuli ilmoitus tilauksesta(joka on vieläkin käsitellään-tilassa), mun nettikaupan tunnuksilla ei näy tilausta, eikä sähköpostiin ole tullut tilausvahvistusta.
Että menikö mun tilaus läpi vai ei??
Muumin päivä - usein kysytyt kysymykset. Tarvittaessa sitten yhteys Moomin Arabian aspaan.
https://www.moominarabia.com/fi-fi/muumin-paiva-ukk/
Mitä ne maksoi kaupassa? Olisi kiva tietää lähtöhinta ksoka verkkokaupassaei hintaa näytetty enää.
Tekisivät nyt saat ana kerrankin tarpeeksi paljon noita mukeja ettei niitä tarvitsisi jonottaa tuolla tavalla. Tai jonottajille riittäisi ostettavaa niin paljon kuin haluavat ostaa.
Tahallaanko tuota tehdän asiakkaille ja keräilijöille.
Vierailija kirjoitti:
Jonotin aamulla tunnin Arabian Espan myymälään ja kuulin, ettei Moominshopin myymälään ollut juurikaan jonoa. Siellä oli erillinen jono mukiostoksille ja myymälään, kun taas Arabian myymälässä ihmiset kiertelivät ostelemassa muitakin tuotteita, sillä Muumi-mallistosta sai -30 %.
Myymälässä oli tarjolla alennusten lisäksi tarjoiluja sekä onnenpyörä, josta pystyi voittamaan pienen teemaan sopivan palkinnon. Osa osti vain sen yhden mukin, kun taas osa pyysi samantien 6 kappaleen laatikon ostoskoriinsa.
Toi on törkeää että tuotteesta tehdään tommonen trokarien myyntituote, myydään vain yhtenä päivänä rajoitettu määrä ja sitten niitä myydään moninkertaiseen hintaan ympäri nettiä Sairasta ja ilkeää tahallista trokarien nuoleskelua.
Jos on rajoitettu myynti niin myykööt edes vain yhden per asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Tekisivät nyt saat ana kerrankin tarpeeksi paljon noita mukeja ettei niitä tarvitsisi jonottaa tuolla tavalla. Tai jonottajille riittäisi ostettavaa niin paljon kuin haluavat ostaa.
Tahallaanko tuota tehdän asiakkaille ja keräilijöille.
Aivan hyvin voisivat myydä niitä ympäri vuoden ja rajattomia määriä. Sairasta pelleilyä tuommonen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne maksoi kaupassa? Olisi kiva tietää lähtöhinta ksoka verkkokaupassaei hintaa näytetty enää.
Eikös nykyään muumimukit ole siinä parinkympin hujakoilla marketeissa. Tarjouksessa saa allekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyään muumimukit ole siinä parinkympin hujakoilla marketeissa. Tarjouksessa saa allekin.
Ja mukeja ilman muuminkuvia saa alle vitosella ja niistäkin voi juoda.
Vierailija kirjoitti:
37,90e/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37,90e/kpl.
Kiitti. Maksoin 129,90 plus postit. Nyt on vähän petetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37,90e/kpl.
Mistä ostit omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37,90e/kpl.
Mistä ostit omasi?
Siitä yhdestä verkkokaupasta joka noita myy. En viitsi negatiivista mainosta antaa tuosta huolimatra. Omaa tyhmyyttä kun en katsonut hintoja torista.
Tilausvahvistus tulee sähköpostiin viiveellä, näin moominarabian sivuilla luki tilauksen teon jälkeen.