Muumin päivän muki
Saitko muumimukin? Verkkokauppa ei toiminut minulla. Jumitti ja 10 minuutin tilauskeskus meni.
Kommentit (99)
Jyväskylässä ainakin jonotettu mukeja.
Uusi Muumi-muki houkutti fanit jonottamaan Jyväskylän Seppään innokkaimmat odottivat jopa tunteja
Vierailija kirjoitti:
Jonotin kaksi tuntia. Sain.
Torissa ihan hirveet hinnat jo nyt. En tiedä kuka niitä sieltä ostaa tolla hinnalla: 80-120 euroa.
Ei kukaan, vuosien takaista myydään jo kahdella kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torissa ihan hirveet hinnat jo nyt. En tiedä kuka niitä sieltä ostaa tolla hinnalla: 80-120 euroa.
Hirveesti ihmiset osti sen maksimin, eli 6kpl. En sit tiedä missä aikoo myydä. Vois ihan hyvin olla maksimi se yksi/asiakas.
Minäkin jonotin melkein kaksi tuntia, sitten pääsin lisäämään mukin ostoskoriin ja maksamaan. Sähköpostiin tuli vahvistus maksusta, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä näkynyt.
Maksoin mukin, sivustolla ok-ilmoitus ja tilausnumero, mutta meiliin ei tule tilausvahvistusta!?
Tarkoitin että 10min tilaushetki meni
Ap
En tainnut saada. Sivuun tuli joku virhe kesken ostoksen. Klarnaan tuli ilmoitus että tilaus tehty mutta veikkaan että peruuntuu vielä sieltä. Koska mitään sähköpostia en ole saanut ja sivulle tuli virheilmoitus kesken kaiken. Harmittaa, jonotin lähes 2 tuntia :(
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jonotin melkein kaksi tuntia, sitten pääsin lisäämään mukin ostoskoriin ja maksamaan. Sähköpostiin tuli vahvistus maksusta, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä näkynyt.
Näin kävi melkein kaikilla tutuillani. Toivottavasti tilaus silti mennyt läpi.
Yleensä olen saanut verkosta heti, mutta nyt herjasi, että pitää poistaa evästeet, kun lopulta pääsin. Siitä sitten jonon hännille. Toinen selain yrittää vielä. Aika paljon näitä pitää olla myynnissä, jos vielä päästi jonoon tässä hetki sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotapa kymmenen vuotta, niin saat laittaa nollan hinnan perään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä olen saanut verkosta heti, mutta nyt herjasi, että pitää poistaa evästeet, kun lopulta pääsin. Siitä sitten jonon hännille. Toinen selain yrittää vielä. Aika paljon näitä pitää olla myynnissä, jos vielä päästi jonoon tässä hetki sitten.
Onhan tässä se, että pahin "joukkopsykoosi" meni jo, kun olin ostaa useamman myyntiin, mutta taidan tyytyä nyt vain yhteen, jos sitäkään saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä se, että pahin "joukkopsykoosi" meni jo, kun olin ostaa useamman myyntiin, mutta taidan tyytyä nyt vain yhteen, jos sitäkään saan.
Menikö sinulta kuitenkin raha tililtä? Minulta meni ja sama tilanne. Jonossa 80000
"Rajoitettu erä" vaikuttaa olevan reippaasti yli 100 000, kun porukka kahmii sylin täydeltä niitä myymälöistä olen omalla jonotusnumerollani (lähellä 40 000) kohta pääsemässä läpi. Käykö tässä taas niin että kuppeja on vielä huomennakin myynnissä.
Melkonen rahastus, taidan skipata
Mukit plakkarissa, olin yhden mukia myyvän liikkeen oven takana jonottamassa reilun tunnin ennen ovien aukeamista, sisälle päästyä edelleni ehti n. 15-20 hlöä. Takana olikin sitten jo huomattavasti pidempi jono, oletan kuitenkin että kaikki halukkaat saivat koska n. tunnin päästä kävin katsomassa myyntipistettä uudestaan ja mukeja oli vielä ehkä vajaa puolet jäljellä alkuperäisestä määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sinulta kuitenkin raha tililtä? Minulta meni ja sama tilanne. Jonossa 80000
En päässyt sinne asti. Jumiutui ennen ostoskoriin lisäämistä.
Olisi pitänyt mennä jonottamaan myymälään. Verkkokauppa kaatuu joka kerta
Ap
"Yleensä olen saanut verkosta heti, mutta nyt herjasi, että pitää poistaa evästeet, kun lopulta pääsin. Siitä sitten jonon hännille. Toinen selain yrittää vielä. Aika paljon näitä pitää olla myynnissä, jos vielä päästi jonoon tässä hetki sitten.
Onhan tässä se, että pahin "joukkopsykoosi" meni jo, kun olin ostaa useamman myyntiin, mutta taidan tyytyä nyt vain yhteen, jos sitäkään saan."
Ihan oikein, että trokareille jää luu käteen.