Muumin päivän muki
Saitko muumimukin? Verkkokauppa ei toiminut minulla. Jumitti ja 10 minuutin tilauskeskus meni.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ostin kuusi.
Yksi menee huutonwttiin, yksi toriin, yksi FB-kirppikselle, yksi oikealle kirppikselle, yhtä yritän kaupitella 65 eurolla tutuille, vielä pitäisi keksiä käyttökohde yhdelle.
Meinaatko, että menee hyvin kaupaksi?
Noin tunnin verkkokauppajonottamisella saisin juuri nyt mukeja ostettua.
Mulla on pari tällaista varastossa. Onko joku halukas ostamaan?
Itellä on jotain viiskyt muumimukia, mutta ei tulisi mieleenkään jonottaa noita ns erikois muumi mukeja . Saati ostaa mistään tai keneltäkään.
Jonotin tunnin ja tilasin 3 mukia. Yhden itselleni ja yhdet äidille ja siskolleni. Mulla on ne edellisetkin, niin haluan koko sarjan.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on jotain viiskyt muumimukia, mutta ei tulisi mieleenkään jonottaa noita ns erikois muumi mukeja . Saati ostaa mistään tai keneltäkään.
Jotenkin vain ovat löytäneet tiensä kaappiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jonotin melkein kaksi tuntia, sitten pääsin lisäämään mukin ostoskoriin ja maksamaan. Sähköpostiin tuli vahvistus maksusta, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä näkynyt.
Kerro mikä siinä kupissa on niin ihmeellistä?
-Itse en jonottaisi edes täyttä kahvikuppia kahta tuntia..
Kerään muumimukeja. En osta kaikkia uutuuksia, mutta tämä oli mielestäni kivan näköinen. Pidän muutenkin muumeista (kirjat, sarjakuvat, elämänfilosofia). Ihan kahvikuppeina pidän näitä muumimukeja. Jonottaminen läppärillä nyt ei minusta ole mitenkään erityisen työlästä, sivustolta kuului pimputus kun pääsin jonosta ostoksille niin tiesin sännätä koneelle.
t. Se jolta kysyit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimattomia ovat muumien tiet :)
- sivusta
Inhoan muumeja..mukit sopiva kohde vajaaakeille, saaatana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,siis tarkennus,mukini ovat ostettu ihan Prismasta eikä ole ainuttakaan ns. erikois muumi mukia, jonka mainitsin . Ja kaikki käytössä, vuorollaan. Muutaman olen kyllä saanut lahjaksi,todettakoon vielä se
Sama juttu täällä ja kuulin että muillakin käynyt näin ketkä Klarnaa käyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin jonotin melkein kaksi tuntia, sitten pääsin lisäämään mukin ostoskoriin ja maksamaan. Sähköpostiin tuli vahvistus maksusta, mutta tilausvahvistusta ei ole vielä näkynyt.
Sama täällä, raha lähti Klarnan välityksellä, mutta tilausvahvistus puuttuu. Maksun jälkeen selain jäi johonkin luuppiin, enkä saanut sitäkään kautta vahvistusta.
Mä "sain ostettua", mutta sähköpostiin ei ole tullut vahvistusta. Rahat lähti kyllä tililtä. Mulle ei tullut mitään tilaus vastaanotettu -sivua maksun jälkeen, vaan se ostosivu, mut siinä ei ei ollut enää ns. mitään ostettavaa. Eli en nyt tiedä sainko oikeasti ostettua.
Nyt meni Arabian tilaussivusto kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni Arabian tilaussivusto kiinni.
Sama havainto. Jo klo 16 jonotus pistettiin tauolle ja sitten menikin suoraan kiinni. Olin myynnin sulkeutuessa jonottamassa numerolla +125000.
Olin sijalla 125 178 ja n. tunti ostoon kun laittoivat jonon väliaikaisesti kiinni ja siitä ehkä 20 min sulkivat kaupan. Aika paljon noita on tuotettu ja aika huonosti järjestetty tuo osto.
Mulla lukee Klarnassa: When Moomin Arabia has processed your order, your first payment will be due 30 days later, eli onko tulossa mukia vai ei?
Arvoton keräilytuote. Miten jaksatte jonkun mukin takia.
Päätin lähteä jonoon kun lähin kauppa 700metrin päässä vaikka olen aikaisemmin saanut helposti netistä. Liike aukesi kello 10 ja ehdi paikalle pari minuuttia ennen sitä. Jonotin 2 tuntia, olin kaupan ovella kun nettimyynti aukesi, muutama jonossa olija sai mukin verkosta heti ja lähti jonosta. Itse jouduin tällä kertaa yli 10000 ihmisen taakse jonoon verkkosivulla joten onneksi menin ja sain mukini. Myöhemmin avasin verkkosivun uudestaan ja jouduin uuteen jonoon sijalle 80000 ja äsken se näytti menneen läpi mutta mukia ei voinut lisätä ostoskoriin.