Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin hakea töihin? Kun omalla tutkinnolla ei saa mitään

Vierailija
09.08.2024 |

Ei ole avoimia paikkoja mun tutkinnolla. Olen silti hakenut useaan alani firmaan sähköpostitse, ja sieltä on vastattu kiitos mutta ei kiitos ole nyt tarvetta työvoimalle. Minne mä nyt sitten haen, haluan vaan jotain työtä... minne te olette päässeet ehkä ilman koulutusta alalle? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärpännyt pääkaupunkiseudullakaan. Kolme tutkintoa, paljon erilaista työkokemusta. Tehnyt kaikkea mihin olen päässyt, valitettavasti ovat olleet pätkiä vailla jatkoa. Joka päivä etsin uusia mahdollisuuksia. 

Tuohon kun vielä lisätään ikä päälle 50v niin aika lailla rauhassa saa olla. Työttömyysturvaan tehtävien muutosten ja leikkausten takia ei kannata missään nimessä tehdä edes pätkiä. Ei ainakaan jos on ansiosidonnaisella. Osa-aikaisia töitä ei kannata tehdä ollenkaan.

Vierailija
22/23 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudu kaikkien vuokratyöfirmojen listoille paikkakunnallasi. Sieltä voi tärpätä. Itse tein 1,5v samaan paikkaan töitä vuokratyöntekijänä kunnes tärppäsi vakkaripaikka omalta alalta. Vuokratyöpaikat ei ole aina herkkua mutta sitä kautta voi työllistyä pitemmäksi ajaksi tai jopa vakituisesti. 

Mitä työtä siis teit vuokrafirman kautta? 

Olin tehtaalla tuotannossa töissä. Kaikkea muuta kuin oman alan töitä. Jos ei tehdastyöt nappaa (vaikka niitä on yleensä melko hyvin tarjolla) niin onhan noita muitakin vaihtoehtoja kunte toimistotyötä yms. 

Olen eri mutta ihmettelen miksi tätä on alapeukutettu. Tiedän useamman korkeakoulutetun joka on tehtaalla linjalla töissä, moni omasta halusta. Osa sitten milloin mist

Eihän tuossa tehdastyössä mitään. Minä ainakin alapeukutin tuon toimistotyön vähättelyn takia. Tuossa viestissä oli nimittäin kaksi eri asiaa, jos et osannut lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tämmöiset valitusvirret taitaa olla pelkkien trollien tehtailuja, kun ei näissä viesteissä koskaan mainita niitä aloja, joihin se koulutus/koulutukset on. "Töitä piti olla, mutta ei sitten olekaan missään... ruikutiruikutiruikuti, valivalivali...". Ja kun sitä alaa sitten kysytään, niin koskaan, ei KOSKAAN tule vastausta siihen. 🙄

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän