Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh-äidit eivät kelpaa miehille???

Vierailija
08.08.2024 |

Mikä siinä on, tapaat kivan miehen joka kiinnostuu sinusta mutta kun kuulee että olemassa on lapsi niin kiinnostus häviää samantien? Sama on tuolla treffit puolella, suurin osa hakee naista jolla ei ole lapsia... Ei ne yh-äidit hae isä ehdokasta lapsilleen, minä ainakaan (lapsellani on isä ja hyvä sellainen). Omillani tulen toimeen, joten en myöskään etsi mitään elättäjää!

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "yh-äidin" pitäisi kelvata lapsettomalle sinkkumiehelle?

Vierailija
2/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisivatko miehet, että yh-äidit ovat kutaleita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi maksaa toisen miehen lasten ruokia ja harrastuksia? Ap ei ole yh jos lapsella on kerran isä.

Vierailija
4/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidillä on jo ennestään mies

Vierailija
5/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lapsia! En halua omia, enkä varsinkaan vieraan miehen lapsia.

Vierailija
6/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole ollut vaikeaa löytää seuraa. Profiilissani toki lukee, että mulla on lapsia. Yhteishuoltaja olen.

Vierailija
7/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mihin yh uutta miestä tarvitsee? Keskittyisi lapsen hoitoon, eikä miesten perässä juoksemiseen.

Vierailija
8/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lapsia! En halua omia, enkä varsinkaan vieraan miehen lapsia.

Mutta miksi?

- ohis

Vierailija
9/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mihin yh uutta miestä tarvitsee? Keskittyisi lapsen hoitoon, eikä miesten perässä juoksemiseen.

No, tarviihan nainen uutta elättäjää itselleen sekä lapsille!

Vierailija
10/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi maksaa toisen miehen lasten ruokia ja harrastuksia? Ap ei ole yh jos lapsella on kerran isä.

Kaikki ei ole rahasta kiinni.

Vierailija
11/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista jonka elämässä exä on vielä niin vahvasti mukana. En halua perhettä jossa yksi lapsi tuntee ettei kuulu joukkoon, koska hänellä on eri isä kuin muilla. Ei siinä ole mitään outoa, ettei mies halua naista jolla on jo lapsi jonkun muun kanssa. Parempi kysymys on että miksi hankit lapsen ihmisen kanssa joka ei ollut se oikea?

Vierailija
12/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti miehet hakevat yh äideistä vain sänkyseuraa, kaikki muu on valehtelua...

Vierailija
13/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat naisen huomion kokonaan itselleen ei kilpailla lapsen kanssa. Kaikki eivät myöskään pidä lapsista varsinkaan toisten lapsista.

Vierailija
14/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä siinä tökkää kun "pääsee":

-kuljettamaan toisen miehen lapsia kouluihin, harrastuksiin jne.

-maksamaan näiden harrastuksista, vaatteista, ruuista yms.

-riitelemään "vara iskänä" näiden kanssa ja selvittämään jotain äidin ja biologisen isän välisiä solmuja

-parhaimmillaan exä on vielä joku väkivaltakallu

Vierailija
15/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut ongelmaa löytää seuraa. Monet kyllä ymmärtävät tilanteen, myös lapsettomat miehet. Ehkä olet törmännyt vääränlaisiin?

Vierailija
16/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä. En minä ainakaan naisena haluaisi yh-isää jos olisin sinkku. Varsinkaan pienen lapsen isää. Haluaisin perustaa oman perheen, keskittyä alkuhuuman ajan siihen toiseen intensiivisesti, enkä olla tekemisissä sen toisen puolison tai perheensä kanssa tai sovittaa erilaisia kasvatusmenetelmiä yhteen. Ei se, että on onnistunut lisääntymään, ole mikään tae hyvästä vanhemmuudesta. 

Vierailija
17/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran "lapsella on isä ja hyvä sellainen", niin mihin sinä toista miestä tarvitset? Unohda miehet ja keskity lapsen kasvattamiseen terveeksi aikuiseksi.

Vierailija
18/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt kukaan mitään mammoja halua.

Vierailija
19/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole ollut vaikeaa löytää seuraa. Profiilissani toki lukee, että mulla on lapsia. Yhteishuoltaja olen.

Tämä.  Ilmeisesti näitä "yh" äitejä kismittää,  ettei ole sama kysyntä kuin nuorena.  Jopa mies voi antaa pakit. 

Vierailija
20/89 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa painolastia. Ne lapset rajottaa tosi paljon, saattaa olla ikävä exäkin joka sotkeutuu kuvioihin. Mies saattaa haluta omia lapsiakin ja siinä kohtaa viimeistään tulee sitten ne edellisen suhteen lapset myös riesaksi.