Seksiä vasta hääyönä, olenkohan ainut sellainen ollut?
Kommentit (25)
meillä on keskeinen syvä kunnioitus ja suhde on lujempi kuin keskimäärin pariskunnilla.
Olin silloin 19-v. Nyt ollaan oltu pian 7-v naimisissa ja kaksi lasta.
Koskaan en ole katunut päätöstämme odottaa seksiä hääyöhön asti. Se kannatti. Hääyö ja häämatka oli ihana. Hääyönä ei yhdyntä kyllä onnistunut, mutta oli muuten ihanaa. Häämatkalla jo sujui kuin vanhoilta konkareilta ja aika paljon tuli vietettyä aikaa sängyssä ;)
Tiesittekö muuten, että säästyy varmasti esim. kohdunkaulan syövältä, jos kummallakin puolisolla on ollut vain yksi seksikumppani elämän aikana. Siksi en niin hermoile minkään papakokeidenkaan kanssa, kun tiedän, että kummallakaan ei ole ollut muita kumppaneita, niin tuo papakoekin on ihan turha.
Mekin olimme kokemattomia ja halusimme säästää eka kerran sinne hääyöhön. Emme ole lestoja,kristillinen vakaumus kuitenkin.
Vierailija:
meillä on keskeinen syvä kunnioitus ja suhde on lujempi kuin keskimäärin pariskunnilla.
ihan 2000 vuonna mentiin naimisiin. Erittäin hyvä päätös ja ollaan muutenkin oltu erittäin onnistunut pari - tästä myös tuttavat välillä kommentoi miten ollaan harvinaisen harmonisen ja läheisen oloinen pariskunta. :)
12: Se ei ole 100% takuu että ei saa sitä syöpää jos on vain yksi kumppani. Pidä huoli vaan siitäkin papasta. Se tosin lisää riskiä jos on useampi kumppani.
Melkein oli kuin neitsyys olisi lähtenyt, kun siihen asti käytettiin aina ehkäisyä pillerit sekä kondomi.
Vierailija:
Siksi en niin hermoile minkään papakokeidenkaan kanssa, kun tiedän, että kummallakaan ei ole ollut muita kumppaneita, niin tuo papakoekin on ihan turha.
Vierailija:
Tiesittekö muuten, että säästyy varmasti esim. kohdunkaulan syövältä, jos kummallakin puolisolla on ollut vain yksi seksikumppani elämän aikana. Siksi en niin hermoile minkään papakokeidenkaan kanssa, kun tiedän, että kummallakaan ei ole ollut muita kumppaneita, niin tuo papakoekin on ihan turha.
Vierailija:
Olin silloin 19-v. Nyt ollaan oltu pian 7-v naimisissa ja kaksi lasta.Koskaan en ole katunut päätöstämme odottaa seksiä hääyöhön asti. Se kannatti. Hääyö ja häämatka oli ihana. Hääyönä ei yhdyntä kyllä onnistunut, mutta oli muuten ihanaa. Häämatkalla jo sujui kuin vanhoilta konkareilta ja aika paljon tuli vietettyä aikaa sängyssä ;)
Itse en odottanut, odotin sitä sopivaa partneria kyllä lähes 19-vuotiaaksi, mutta sen jälkeen on seksikumppaneita ollut muutama. Nyt miehen kanssa voin olla varma, ettei ruoho ole vihreämpää aidan takana.
Vierailija:
tuttavat välillä kommentoi miten ollaan harvinaisen harmonisen ja läheisen oloinen pariskunta. :)
Vierailija:
Toisekseen, mistä sinä OIKEASTI tiedät missä mekoissa miehesi melaansa uittaa? Vastaukseksi ei kelpaa " se on sanonut mulle ettei sillä oo ollut muita" tai " mä vaan tiedän" .
Ei se onnea takaa. Ei todellakaan.
Vierailija:
Toisilla vaan on onnellisempaa kuin toisilla, minkäs sille voi?
joka oli yhdynnässä vasta hääyönä. Muuta puuhastelua oli kyllä ollut joskus aiemminkin.