Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?

Vierailija
08.08.2024 |

Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni. 

En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin. 

Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa. 

Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen baarissa. 42v nainen. Moi, lähe jatkoille?  Lähden. 

2kertaa rojut rännii ja moro.

Ei onnistu nuorempien kans.

No ei kyllä onnistuis minunkaan kanssani, joten ei ole iästä vaan yksilöstä kyse.

N44

Aika hyvin toi tuntuu onnistuvan lähes joka baari reissulla.

102/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt miesserkku aikoinaan parikymppisenä seurusteli itseään 10v vanhemman yh-naisen kanssa ja asui tämän luonaan , jossa hän sai ilmaisen asumisen ja ylläpidon. Serkkuni jätti naisen kun valmistumisen jälkeen meni kokopäivätyöhön ja muut naiset alkoivat kiinnostaa. Mutta se oli hyvä diili molemmille, kun ei se nainen olisi kelvannut kenellekään tasokkaalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen myös nuoret miehet jotka kiinnostuvan vanhoista naisista seksuaalisesti reppanoina, vaikea uskoa että ovat kiinnostuneet sitten muussa mielessä. Vanhaa on hauska kokeilla kuin 40-vuotias mies kaksikymppistä naista... haluaa oppia jotain toiselta. Kyllä kai siinä hetken ilo löytyy mutta siihen se jääkin. 

Vierailija
104/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut nuorista miehistä, en ole antanut nuorena helpolla, eikä se muuksi ole muuttunut. Nuoret miehet katselevat paljon kyllä, luulevat hyvin todennäköisesti nuoremmaksi. Ikäviä nämä yleistykset, vanhat sitä ja ja nuoret tätä. Pyrin suhtautumaan ihmisiin ennakkoluulottomasti yksilöinä. 

Millä perusteella luulevat nuoremmaksi eivätkä helpoksi?

Vierailija
105/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihmistä halventavaa sanoa että on helppo. Tulee ällöt fiilikset koko sanasta. Ihmiset jotka hakevat seuraa p*llunkiilto silmissä käyttävät tätä sanaa eivätkä hae mitään vakavaa suhdetta koskaan. Yäk...

Mun mielestä ihan tavallinen adjektiivi. Mitä sä käyttäisit? Kun siis vertaillaan saako joltakulta seksiä helposti vai vaikeasti

Vierailija
106/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse en nuorempana kiinnostunut koskaan vanhemmista naisista, enkä kiinnostu vieläkään.

Vierailija
107/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihmistä halventavaa sanoa että on helppo. Tulee ällöt fiilikset koko sanasta. Ihmiset jotka hakevat seuraa p*llunkiilto silmissä käyttävät tätä sanaa eivätkä hae mitään vakavaa suhdetta koskaan. Yäk...

Mun mielestä ihan tavallinen adjektiivi. Mitä sä käyttäisit? Kun siis vertaillaan saako joltakulta seksiä helposti vai vaikeasti

Juujuu mutta se mielikuva siitä. Juuri sellaista että joku tekee kaikkensa et pääsee pöksyihin ja sitten kun pääsee heti ekalla kerralla on helppo tapaus... sitten seuraavana päivänä jätetään yksin kun ovi aukeaa kuudelta aamulla. 

Vierailija
108/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät ikäistäs vanhemmalta, miehet eivät pelkää että tulisit raskaaksi? Toivovat varmaan myös että antasit panna paljaalla?

Vierailija
109/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu mutta se mielikuva siitä. Juuri sellaista että joku tekee kaikkensa et pääsee pöksyihin ja sitten kun pääsee heti ekalla kerralla on helppo tapaus... sitten seuraavana päivänä jätetään yksin kun ovi aukeaa kuudelta aamulla. 

Niin mitä muuta sanaa sä käyttäisit? 

Vierailija
110/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku luulee, että vanhat akat on seksin puutteessa ja kiitollisia huomiosta. Voisivat vaikka opettaakin juttuja.

Vierailija
111/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistusvinouma. Se että muutamalla on tällaisia perversioita ei tarkoita, että olisi yleisestä ilmiöstä kyse.

Vierailija
112/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein selitätte? Ei mua tule iskemään sen enempää nuoret kuin vanhatkaan, paikallinen juoppo kerran kysyi, että olenko vapaa, mutta siitäkin on jo vuosia aikaa. 

N42

oletko lihava tai ruma?

Vierailija
113/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa torttua

Vierailija
114/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde kaikkiin nuoriin miehiin. Mä olen 27 enkä voisi kuvitella suhdetta nelikymppisen naisen kanssa :D

Vierailija
115/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että kiinnostuvat kun siellä on näitä kuumia urheilija naisia https://www.egorazzi.com/2024/08/pariisin-kuumimmat-naisurheilijat-top-…

Vierailija
116/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään nuoremmista, ja ovat helppoja ja innokkaita. Sellainen noin 10-15 vuotta nuorempi on hyvä 😘 

Vierailija
117/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoria miehiä kiinnosta vanhemmat kuin seksi mielessä. Näin useimmilla.

Vierailija
118/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuoria miehiä kiinnosta vanhemmat kuin seksi mielessä. Näin useimmilla.

Kuten ei muunkaan ikäiset. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, kun ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
119/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset antaa pil***lua helpommin ja myös ovat vähemmän estoisia, niiltä saa suuhoitoa osaavasti ja lisäksi an**aalia. 

Vierailija
120/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku käyttänyt tunnin elinaikaansa spämmäykseen. Raukka tärkeällä asialla.

Toi on nätin näköistä kun vetää sitä sikanopeen sormella alaspäin. Aaltoilee kivasti