Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?

Vierailija
08.08.2024 |

Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni. 

En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin. 

Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa. 

Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei pidä ikinä lähteä minkäänlaiseen suhteeseen itseään vanhemman naisen kanssa.

Minun mielestä nämä vanhemman naisen kuolaajat ovat luusereita, ihan jokainen.

Vierailija
42/127 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saa helposti pesää.

2. Äiti ja mummu fetissit. Moni jäi lapsena äidinrakkautta vaille tai sai äidiltään vain haukkuja tai selkäänsä niin onhan sellainen vanhempi nainen turvallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin ja mies oli oikein kiva, mutta kävi ilmi lopulta että leikkiähän se hänelle vain oli ollut. Joten älkää menkö ihastumaan, ottakaa pelkkänä seksinä. 

Se on joku peli näille miehille varmaan, kokeilla vanhempaa naista onhan se nyt muotiakin. 

Mutta sama itsellä, oman ikäisille ja vanhemmille miehille olen ilmaa, mutta nämä nuoret koittaa aina ja kaikkialla. Vain tälle yhdelle annoin mahdollisuuden ja petyin. 

Ei ne vakavasti koskaan vanhaa naista ota.

Höpöhöpö. Mä olen 43v ja mun mies on 33v.

Kohta olet 50v ja mies 40v. On kiva katsoa akkaa joka alkaa näyttää joka suunnalta mummolta. Vaihdevuodet kun tulee, hormonitoimimta loppuu kuin seinään ja hikoillaan kuumissa aalloissa. 

Viimeistään siinä vaiheessa nämä puuman metsästäjät ymmärtävät että miksi naisen on syytä aina olla miestä nuorempi.

Vierailija
44/127 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihme? Vanhempi nainen on hyväitsetuntoinen eikä kitise kuin teinityttö! Kuka nuori mies ei haluaisi vähän äidillistä hellittelyä? ;)

Sellainen luuseri kuten sinä haluaa äidillistä hellittelyä. 

Vierailija
45/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pillu on se syy

Vierailija
46/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihme on nimeltään ikänaisen fantasia.

Vierailija
47/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa mummot

Vierailija
48/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin ja mies oli oikein kiva, mutta kävi ilmi lopulta että leikkiähän se hänelle vain oli ollut. Joten älkää menkö ihastumaan, ottakaa pelkkänä seksinä. 

Se on joku peli näille miehille varmaan, kokeilla vanhempaa naista onhan se nyt muotiakin. 

Mutta sama itsellä, oman ikäisille ja vanhemmille miehille olen ilmaa, mutta nämä nuoret koittaa aina ja kaikkialla. Vain tälle yhdelle annoin mahdollisuuden ja petyin. 

Ei ne vakavasti koskaan vanhaa naista ota.

Kivasti yleistät oman kokemuksesi perusteella.

Yhtä hyvin joku voisi väittää, että miehet tahtovat AINA vanhemman naisen, koska Raymond Chandlerillakin oli 20 vuotta vanhempi rouva, ja katsokaapa madame Macronia.

Se, että sinua on pidetty leikkikaluna, kertonee enemmän sinusta kuin miehistä.

Itse olen naimisissa samanikäisen miehen kanssa, niin että asia ei sinänsä minua koske, ärsyttää vain tuollainen oman yksittäisen kokemuksen perusteella yleistäminen. Mies varmaan tajusi, että olet älyllisesti haasteellinen ja heivasi siksi, ei iän takia.

Vierailija
49/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi kananaivoisen nuoren naisen? Ehkä hetkeksi, mutta kumppanin kanssa olisi mukava keskustella muustakin kuin ripsien pidennyksistä.

Vierailija
50/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia äiti-poika suhteessa varhaislapsuudessa. Valitettavasti :(

Vierailija
51/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia äiti-poika suhteessa varhaislapsuudessa. Valitettavasti :(

No niin just. Ei mun mies edes tiennyt minkä ikäinen olen kun ihastui minuun. 

Vierailija
52/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä saa helposti ja teillä on hyvä harjoitella.

Tuskinpa tuo se ainoa syy on.

Minä olen vakaasti naimisissa ja varsinainen siveyden sipuli, on aivan ilmeistä jokaiselle jolla on edes puolikas aivosolu, että en ole pettäjäainesta. Silti minusta on ollut yksi 15 vuotta nuorempi mies kiinnostunut. (Kun en pyöri missään tindereissä tai baareissa, en tiedä olisiko useampikin, tuo nyt sattui harrastukseen.)

Tietenkään se ei yrittänyt mitään, kun oli itsekin varattu, mutta tässä iässä kyllä tietää milloin mies on kiinnostunut. Täytyy sanoa, että se oli tavattoman miellyttävää, kun salskea nuori orhi vaan häälyi ympärilläni koko ajan. Kaveri oli vielä sitä tyyppiä joka ei sano kahta sanaa jos yhdellä pärjää, joten ei vaivannut minua millään tavalla, hymyili vaan silmillään ja oli siinä hollilla jos olisin vaikka vailla miehistä käsivartta nojata

-Tietenkään se ei yrittänyt mitään, kun oli itsekin varattu, mutta tässä iässä kyllä tietää milloin mies on kiinnostunut.

Hän oli ystävällinen ja sinä tulkitsit ihastumiseksi? Entä jos vain näytit avuntarpeessa olevalta ja siksi oli lähettyvillä.

Vierailija
53/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies vastaa. Nopeita helppoa seksiä tyrkyllä. 

Oman ikäisten ja nuorempien naisten kanssa saat tehdä kaikki sirkustemput ja silti saanti on epävarmaa. 

10-15v vanhempi nainen oman kokemuksen mukaan, käyt kahvilla ja sen jälkeen kovaa ajoa.

Tämä on totta, vaikka olikin vähän epähienosti kerrottu. Vanhemmat naiset kiinnostaa, koska homma on paljon helpompi. Olen melkein koko ikäni tapaillut itseäni vanhempia naisia, ja suurin syy on siinä, etteivät nuoremmat olleet minusta kiinnostuneita. Ei minulla mitään vanhempi nainen-fetissiä ole sinänsä. Ja onhan vanhemmat naiset yleensä hiukan fiksumpia ja jotenkin ihmisenäkin helpompia.

Vierailija
54/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ja vielä jos ylipainoinen,niin antavat seksiä helposti,joka ikinen kerta ku vähä kehuu.

Vierailija
55/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on joku reikä johon rommit saa laskea . Ei kait muuta välii.

Vierailija
56/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen rouva, pitkät hiukset, bmi 22, ei lisäkkeitä naamassa tai kropassa, ystävällinen ja tavallinen. Nuoret miehet ei osoita mitään kiinnostusta, eivät edes katso päin. Eikä heidän pidäkään. Ärsyttää vaan tuollaiset yleistykset, että nuoret miehet olisivat kiinnostuneita kaltaisistani rouvista ja yrittäisivät tulla iskemään. Ihan puppua.

Vierailija
57/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei kiinnosta.

T. Nuori mies

Vierailija
58/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet on joutuneet laskemaan rimaa kun nuoremmat naiset ei ole kiinnostunut. Yrittävät esim. Tinderissä tykätä reilusti vanhemmista, koska ei ole sitten niin paineita miellyttää. Täti-ihmisen silmissä rumempikin nuori mies voi vaikuttaa kiinnostavalta. 

Vierailija
59/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saatavia harjoittelukohteita.

Vierailija
60/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on sen verran moni mies ollut vuosien saatossa ihastunut, että tiedän kyllä milloin ne on sitä. Hakeudutaan aina viereen seisomaan, lähemmäs kuin olisi tarpeen. Kosketaan vähän vaikka ei olisi tarpeenkaan jos ojentaa jonkun tavaran jne. Auotaan ovia, autetaan takkia päälle, sellaista perinteistä ritarillisuutta (ja muut ei saa samaa kohtelua). 

Ja huomaahan sen siitäkin, mihin katse hakeutuu ensimmäisenä kun toinen tulee tilaan. Ja ihmisen silmät ja pupillit laajenee kun ne näkee jotain, mistä pitävät, jos et sattunut tietämään.

Mä oon sitä mieltä ettei kenenkään ihastumista voi tietää varmaksi ellei hän itse siitä kerro. Jotku voi haluta miellyttää toista esim. hyötymistarkoituksessa. 

Pupillit laajenee hämärässä. Jos keskustelet ihmisen vieressä siihen voi tulla varjoa. Pupillit voi laajentua myös kun keskittyy johonkin asiaan.