Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?

Vierailija
08.08.2024 |

Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni. 

En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin. 

Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa. 

Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset innostuu ja kiinnostuu toisista ihmisistä, ovat sellaisia uteliaita ja sosiaalisia ja sellaisen ihmisen käytöstä voi luulla ihastumiseksi, vaikka se on vain henkilölle luontaista käytöstä. 

Vierailija
62/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun on sen verran moni mies ollut vuosien saatossa ihastunut, että tiedän kyllä milloin ne on sitä. Hakeudutaan aina viereen seisomaan, lähemmäs kuin olisi tarpeen. Kosketaan vähän vaikka ei olisi tarpeenkaan jos ojentaa jonkun tavaran jne. Auotaan ovia, autetaan takkia päälle, sellaista perinteistä ritarillisuutta (ja muut ei saa samaa kohtelua). 

Ja huomaahan sen siitäkin, mihin katse hakeutuu ensimmäisenä kun toinen tulee tilaan. Ja ihmisen silmät ja pupillit laajenee kun ne näkee jotain, mistä pitävät, jos et sattunut tietämään.

Mä oon sitä mieltä ettei kenenkään ihastumista voi tietää varmaksi ellei hän itse siitä kerro. Jotku voi haluta miellyttää toista esim. hyötymistarkoituksessa. 

Pupillit laajenee hämärässä. Jos keskustelet ihmisen vieressä siihen voi tulla varjoa. Pupillit voi laajentua myös kun keskittyy joho

Mun silmät on jotenkin vialliset, että usein vain toisen silmän pupilli laajenee. Mitähän siitä voisitte tulkita, kun keskustelette minun kanssani. Olen puoliksi kiinnostunut?🧐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Sellaiset 25-35 ikäiset kiinnostuvat minusta, ehkä he ovat vain kyllästyneet näihin pusuhuuli-irmeleihin ja kaakattaviin kanoihin rakennekynsineen. Vanhempi nainen on jo laadukas lähes joka asiassa !

Jotenkin aina surullista lukea tällaisia kommentteja missä itseä korotetaan muita haukkumalla. Sitä ajattelisi, että me vanhempaan ikään ehtineet olisimme jo sen verran itsevarmoja, että nuorten naisten kanottelu olisi lähinnä noloa. Etenkin kun monet meistä itse ovat juosseet erilaisten trendien perässä ja toisaalta, lopulta melko harva nuori nainen on tuollainen miksi lainaamani henkilö heitä alatyylisesti kuvaa.

Tämä. Iän pitäisi tuoda ymmärrystä, ei tarvetta olla ilkeä.

Mistä tämä ajatus on heitetty ilmoille, että kaikkea, sellaistakin mitä suuri osa ihmisistä pitää typeränä/huonona/tms, pitäisi loputtomiin asti ymmärtää?

Ja monestihan se on juuri sitä ymmärrystä, joka iän myötä on tullut, että huomaa jonkun olevan yksinkertaisesti typerää. 

Vierailija
64/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies vastaa. Nopeita helppoa seksiä tyrkyllä. 

Oman ikäisten ja nuorempien naisten kanssa saat tehdä kaikki sirkustemput ja silti saanti on epävarmaa. 

10-15v vanhempi nainen oman kokemuksen mukaan, käyt kahvilla ja sen jälkeen kovaa ajoa.

Aivan ja tilanne on win-win. Kun olin eronnut nelikymppinen ja lapseni asuivat vielä kotona, niin en todellakaan halunnut seurustella. Seksiä kaipasin ja luonnollisesti parasta seksiä saa nuoremmilta miehiltä, jotka eivät yleensä jää siihen kinuamaan yhteenmuuttoa ja omaishoitoa. Vaikka hopeaketut täällä kuinka selittävät, niin miesten seksikyvyt heikkenevät aika lailla iän myötä. 

Toksisen ihmisen tunnistaa siitä, ettei hän osaa kehua jotakuta painamatta jotakuta toista alaspäin. En ihmettele miksi suhteesi päättyi eroon ja lapsesi joutuivat kärsimään siitä. 

Vierailija
65/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei varmaan hahmota, kuinka vanha nainen oikeestaan on. Mulle on käyny noin monta kertaa.

Vierailija
66/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja ovat

Vierailija
67/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppinen nainen ei enää raskaudu helposti niin ei tarvi vahinkolapsia pelätä. Seksiä ilman kondomia ikäneitojen kanssa, jee 😎

Vierailija
68/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teiltä saa helposti ja teillä on hyvä harjoitella.

Tsop tsop pojuseni. Edelleen on vara valita, eikä helposti irtoa kenelle tahansa. 

Tsop tsop itsellesi. Mitäpä luulet kuin paljon vaikka mulla on valinnanvaraa. Oon 28v komea, treenattu nuorukainen.  Sänkyyn kelpuutan 18-40v naiset. 

Osaatko arvata miltä ikäryhmältä irtoaa helpoiten.

Sori sivusta, mutta en mä nyt enää 28-vuotiasta kutsuisi nuorukaiseksi.

Nuorukainen ei tosiaan enää ole, mutta eipä nuo jutut myöskään aikuisen puheelta kuullosta. Tyhmää miestä en minäkään sänkyyn kelpuuttaisi. Äly on suuri osa viehätysvoimaa. 

Vierailija
69/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei oo kinnostuneita

joku pahvi yrittää vokotella nuorempia eikä onnaa niin kirjoittaa yrittäen saada nuoret tähän ansaan

Vierailija
70/127 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ihme, että kiinnostuvat vanhemmista naisista. Elämänkokemus, fiksuus, eikä meidän kanssa tule draamaa. Nykyään vanhemmat naiset pitävät itsestään huolta ja näyttävät nuorekkailta. 

T. Kaunis puuma 45v

Vierailija
71/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Sellaiset 25-35 ikäiset kiinnostuvat minusta, ehkä he ovat vain kyllästyneet näihin pusuhuuli-irmeleihin ja kaakattaviin kanoihin rakennekynsineen. Vanhempi nainen on jo laadukas lähes joka asiassa !

Jotenkin aina surullista lukea tällaisia kommentteja missä itseä korotetaan muita haukkumalla. Sitä ajattelisi, että me vanhempaan ikään ehtineet olisimme jo sen verran itsevarmoja, että nuorten naisten kanottelu olisi lähinnä noloa. Etenkin kun monet meistä itse ovat juosseet erilaisten trendien perässä ja toisaalta, lopulta melko harva nuori nainen on tuollainen miksi lainaamani henkilö heitä alatyylisesti kuvaa.

Tämä. Iän pitäisi tuoda ymmärrystä, ei tarvetta olla ilkeä.

Mistä tämä ajatus on heitetty ilmoille, että kaikkea, sellaistakin mitä suuri osa ihmisistä pitää typeränä/huonona/tms, pitäisi loputtomiin asti ymmärtää?

Ja monestihan se on juuri sitä ymmärrystä, joka iän myötä on tullut, että huomaa jonkun olevan yksinkertaisesti typerää. 

Viittaisin ymmärrykseen käytöstavoista. Siihen, että pitäisi ymmärtää olla olematta ilkeä, pönkittämättä itseä muiden kustannuksella. Kirjoitit mielestäni täysin sen ohi mitä edelliset, eivät he kehottaneet ymmärtämään tätä otsikon aihetta.

Aika noloa, että aikuinen ihminen nimittelee nuorempiaan tuollaisin sanakääntein mitä aloittaja. Onko sulla ap omia tyttäriä?

Vierailija
72/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain AP:n omissa fantasioissa. Kun olin nuorempi, kåvin vain panemassa vanhempia naisia koska ne oli helppoja saaliita silloin kun tarvitsi saada pelkästään p...llua. Ei mihinkään muuhun.

Vierailija
73/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnosta joku rupikonna? Vanhoilla naisilla on kulahtanut vanha iho

Vierailija
74/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja nakkeja ravintolasta. 

Vierailija
75/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu ole mielessä kuin seksi. Nuoret miehet pitävät nelikymppistä naista pelkkänä seksiobjektina itselleen. Muistan tuon omastakin nuoruudesta. Sillä oikein kehuskeltiin jos oli saanut nelikymppistä naista, mutta ei niitä kukaan olisi parisuhteeseen huolinut. Sitä nelikymppistä pidettiin "miehisenä" kaatona, mutta jos parisuhteeseen olisi moista esitellyt, niin kaverit olisivat nauraneet, että minkä äitisi vanhan koulukaverin olet löytänyt.

Tämä on se kaunistelematon syy, ei mikään muu.

Vierailija
76/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma tarttuu ihan eri otteella kalun varteen ja sylkäisee tottuneesti teron nuppiin.

Taitaa riippua puuman aiemmista kokemuksista ja haluista tuokin. Ei pelkkä ikä takaa hyvää seksiä tai halukkuutta samoihin asioihin, sehän on voinut harrastaa tylsää avioseksiä pimeässä peiton alla viimeiset 20 v ja olla hyvinkin kokematon ja estoinen. Älä usko kaikkea mitä p*rnossa näet.

Vierailija
77/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pinpinsaanti, ei mikään muu.

Vierailija
78/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia naisia haetaan elättäjiksi. Eikö se nuorempi mies ole yleensä työtön. 😁

Vierailija
79/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoret miehet haluaa kuitenkin suhteeseen myös vanhemman kanssa. Mikä tässä on taustalla?

Vierailija
80/127 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiailla naisilla on Tinderissä niin paljon valinnanvaraa, että ovat supernirsoja. Niinpä monien nuorten miesten pitää joko olla ilman tussua tai kosiskella vähän vanhempia naisia.