Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?
Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni.
En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin.
Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa.
Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?
Kommentit (127)
Olen itse 34v mies ja minulle sopiva ikähaitari on +-10vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nuoret miehet haluaa kuitenkin suhteeseen myös vanhemman kanssa. Mikä tässä on taustalla?
Mommy issues
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain AP:n omissa fantasioissa. Kun olin nuorempi, kåvin vain panemassa vanhempia naisia koska ne oli helppoja saaliita silloin kun tarvitsi saada pelkästään p...llua. Ei mihinkään muuhun.
Minäkin olen siis kuvitellut että olen naimisissa 10v nuoremman miehen kanssa?
N43
Mun äiti oli 7 vuotta isää vanhempi. M57
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä keski-ikäisten naisten solvaamista. Ei mitään rajaa sille tällä palstalla.
Aha! No arvaas kuule jos keski-ikäinen mies kirjoittaisi siitä miten nuoret naiset on kimpussa.
Paskamyrsky olisi valmis heti
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla rupikonna, kun botox ja tehoaineet keksitty. Eihän pertti pihtiputaalta tätä salaisuutta tiedä😂
Jenna A riihimäeltä saa ihan vapaasti myrkyttää itsensä kuminaamaksi jos haluaa
Mahoa voi huoletta panna paljaalla ja laskea sisään. Lisäksi noissa on usein kovasti munan tarpeeessa olevia.
No en kyllä ole kiinnostunut.
Mutta saahan sitä mamma toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teiltä saa helposti ja teillä on hyvä harjoitella.
Tsop tsop pojuseni. Edelleen on vara valita, eikä helposti irtoa kenelle tahansa.
Tsop tsop itsellesi. Mitäpä luulet kuin paljon vaikka mulla on valinnanvaraa. Oon 28v komea, treenattu nuorukainen. Sänkyyn kelpuutan 18-40v naiset.
Osaatko arvata miltä ikäryhmältä irtoaa helpoiten.
Sori sivusta, mutta en mä nyt enää 28-vuotiasta kutsuisi nuorukaiseksi.
Aika kamalaa tosiaan, jos 28-vuotias mies ei näe itseään aikuisena miehenä.
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Salainen fantasia omasta äidistä...
Kolmekymppinen sinkkuäiti ei ole kiinnostava.
Eilen baarissa. 42v nainen. Moi, lähe jatkoille? Lähden.
2kertaa rojut rännii ja moro.
Ei onnistu nuorempien kans.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa erittäin mukavan miehen. Ikää hänellä 51, minulla 37. Pitkän juttelun jälkeen varmisti että enhän ole vielä 40v koska siinä menee naisen parasta ennen-päiväys. Eli tosiaan vanhemmalle miehelle käy itseään paljon nuorempi nainen, ainakin tämän kokemuksen perusteella.
Et kai antanut tuollaiselle törpölle ?
Koska vanhemmat naiset muistuttavat miehiä siitä kun naiset olivat naisia. Miten tämä voi olla niin vaikea tajuta??
Nuoret naiset eivät osaa mitään kädentaitoja, he ovat henkisesti sekaisin itsensä ja maailmankatsomuksen kanssa jne.
Mies haluaa naisen eikä mitään wokeversiota itsestään!
Kyse ei ole pelkästään seksistä, vaan siitä miten nainen kantaa itseään ja millainen energia hänestä välittyy.
Olen itse komea reilu nelikymppinen mies. Nuoret naiset ovat kiinnostuneita mutta minua kiinnostaa 50-60 vuotiaat naiset. 40 on ehdoton alaraja...
90-vuotiaat ovat kaikista helpoimpia. Ovat myös ns sinut itsensä kanssa vaikkei se kiinnostakaan toisin kuin helppous.
Kuusi sivua marginaali-ilmiöstä. Edelleen valtaosa miehistä on kiinnostunut nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tarkoitan tätä. Viimeisen 20v nainen ketä deittailin. Käytiin ekaks syömässä ja istumassa iltaa.. -50€.
2. Treffeillä keilaamassa ja parilla, päädyttiin halailu asteelle. -50€.
3. Treffit. Piknik kalliolla merta katsellen. -50€. Pussai
Oho, tosi paljon olet laittanut rahaa yhteen naiseen? Miksei se nainen itse tarjonnut sulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kuusi sivua marginaali-ilmiöstä. Edelleen valtaosa miehistä on kiinnostunut nuorista naisista.
Eihän tässä siitä olekaan mitään väitetty vaan mietitty että miksi sitä marginaalia kiinnostaa vanhat. Lue huolellisemmin.
Tottakai hyödyt, jos osaat asennoitua siihen noin. Ap näyttää kuitenkin kuvittelevan että nämä miehet olisivat kiinnostuneita hänestä parisuhdemielessä. Korkeintaan esittävät olevansa pimppiä saadakseen.