Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme siinä on että nuoret miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista?

Vierailija
08.08.2024 |

Itse olen siis vanhempi nainen-osastoa, 42 vuotta. Vaikuttaa siltä että miehet, joiden ikä on 27-32 kiinnostuvat minusta mutta en voi sanoa että tuon ikäiset kiinnostaisivat itseäni. 

En millään näe itseäni kolmekymppisen miehen kanssa. Vaikka kuinka onkin aikuinen niin tuntisin itseni hänen seurassaan äidilliseksi, kokeneemmaksi osapuoleksi ja mieltäisin hänet pojaksi ikäeromme takia. Toisten parisuhteista en ajatte ikäeroa suuntaan tai toiseen ongelmana mutta omalla kohdalla tunnen näin. 

Kertokaa ihmeessä miksi nuoremmat miehet kiinnostuvat vanhemmista naisista. Itseäni kiinnostaisi enemminkin vanhemmat miehet mutta heille taidan olla ilmaa. 

Vaikutanko joltain munannälkäiseltä puumalta, jonka kyytiin nuorempi mies haluaisi uuden kokemuksen janossa, vai mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naiset on itsekkäitä käytöstavattomia moukkia ja kaiken kaikkiaan aivan hirveitä ihmisenä

Vanhoilta saa helposti, ovat näin puutteessa ja vihaisia.

Vierailija
122/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vanhemmat naiset muistuttavat miehiä siitä kun naiset olivat naisia. Miten tämä voi olla niin vaikea tajuta??

Nuoret naiset eivät osaa mitään kädentaitoja, he ovat henkisesti sekaisin itsensä ja maailmankatsomuksen kanssa jne.

Mies haluaa naisen eikä mitään wokeversiota itsestään!

Kyse ei ole pelkästään seksistä, vaan siitä miten nainen kantaa itseään ja millainen energia hänestä välittyy.

Olen itse komea reilu nelikymppinen mies. Nuoret naiset ovat kiinnostuneita mutta minua kiinnostaa 50-60 vuotiaat naiset. 40 on ehdoton alaraja...

Tosi hyvin kirjoitettu. Se tunne kun vanhempi nainen alkaa keinuttamaan lanteita nähdessään sinut kun tulee vastaan.

Vierailija
124/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Sellaiset 25-35 ikäiset kiinnostuvat minusta, ehkä he ovat vain kyllästyneet näihin pusuhuuli-irmeleihin ja kaakattaviin kanoihin rakennekynsineen. Vanhempi nainen on jo laadukas lähes joka asiassa !

Jotenkin aina surullista lukea tällaisia kommentteja missä itseä korotetaan muita haukkumalla. Sitä ajattelisi, että me vanhempaan ikään ehtineet olisimme jo sen verran itsevarmoja, että nuorten naisten kanottelu olisi lähinnä noloa. Etenkin kun monet meistä itse ovat juosseet erilaisten trendien perässä ja toisaalta, lopulta melko harva nuori nainen on tuollainen miksi lainaamani henkilö heitä alatyylisesti kuvaa.

Tämä. Iän pitäisi tuoda ymmärrystä, ei tarvetta olla ilkeä.

Jokainen on huomannut aikaisemmista sukupolvista, etteivät ne ihmiset iän myötä leppoisimmiksi muuttuneet.

Vierailija
125/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole nuoremmat miehet yrittäneetkään iskeä. Olen kai niin ruma. Onneksi hommasin ukon nuorempana ja hänelle kelpaan. 

Vierailija
126/127 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruus on valttia.vanhempi nainen ei kiinnosta.

Vierailija
127/127 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana naisena nuoret miehet eivät kyllä kiinnosta pätkän vertaa. Lapsia.