Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinkkunaisena hävetä jos on ollut useita miehiä?

Vierailija
08.08.2024 |

Eikö se ole jollain tavalla itseä kohtaan epäkunnioittavaa, että on tapaillut useita miehiä? 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisena ei hävettäis, varattuna saattais hieman.

Vierailija
62/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naiset ovat nykyään jotenkin halpaa tavaraa. Ei mitään arvokasta touhua. 

Kuinka monta olet ostanut?

Eikö nolota kun joutuu alentumaan maksamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa ja epäviehättävää, jos on monelle tarjoutunut sänkyyn. 

Musta on äärimmäisen outoa, jos itsestä pitää tehdä jotenkin "arvokas" pitämällä jalat ristissä. Se arvo tulee sydämestä ja henkisistä ominaisuuksista.

Vierailija
64/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisitko esim. omalle tyttärellesi, että jaa itseäsi ympäriinsä, koska se on niin antoisaa? 

Sanoisin että harrasta seksiä niiden kanssa, joita ihan oikeasti haluat ja joista pidät. Älä yritä miellyttää, saada huomiota, äläkä anna painostuksesta, vaan anna omasta halusta. Jos tuon neuvon noudattamisen jälkeen kertyy useampia kumppaneita, niin uskoisin että ei tarvitse hirveästi katua.

Vierailija
65/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman ydinperhemallia lapset voivat huonosti. Ap

Mutta  kun trendi on yhä enenevässä määrin se, että niitä lapsia ei hommata!  Ydinperhe-ajatus on tullut aika lailla tiensä päähän.  Miehillehän se kovasti sopisi, mutta kun nykyajan nuorille naisille ei.  He ovat itsenäisiä ja vapaita, ei kotiorjia ja seksivälineitä,  ha ovat löytäneet oman arvonsa eivätkä halua siitä enää luopua.  

Ymmärrän että tämä on katkera pala monelle miehelle niellä, mutta  siihen saatte nyt sopeutua. Paluuta entiseen kotiorjamalliin ei enää ole. 

Itse olen jo vanhempi nainen, aikaani edellä siinä etten koskaan ole vakisuhteeseen alkanut. Olen jäänyt ns. vanhaksipiiaksi jos niin haluatte.

Minulle on aina ollut tärkeintä vapaus, oma ura, omat rahat.  Elämäni on hyvällä mallilla.  Aion nautia joka minutista jota tätä maallista matkaani vaellan, vapaana kuin taivaan lintu. Vapaa elämä ei olel poissulkenut  seksielämää, päin vastoin.

Vierailija
66/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa maassa on käytäntö, että naisen pitää olla kokematon naimisiin mennessään. Miehet voivat harrastaa seksiä ammattilaisten kanssa kaiken aikaa. Tätä ketjun miehet tahtovat Suomeenkin.

Entinen puolisoni on semmoisesta maasta. Hän kertoi, että siellä harrastetaan sinkkuseksiä ihan niin kuin muuallakin, vaikka hengenlähtö onkin herkemmässä. Naiset antavat kakkoseen ja suuhun, jotta immenkalvo säilyy.

Ja mitäs iloa nainen tästä kakkoseen ja suuhun antamisesta sitten saa? Vai eikö se ole tarkoituskaan että nainen nauttii? 

Vierailija
67/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanta baarissa, suurin osa miehistä on ollut silleen mun kanssa. Mitä väliä, elämää vaan.

T. N35

Vierailija
68/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miehiä sinkkuna. Kerran parin tapailuja kertyi 20-30. Eikä kukaan heistä päässyt pöksyihini, eikä edes pussattu. Eli, älkää oletttako mitään seksipuuhia, jos joku tapailee sinkkuna.

Vierailija
69/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miehiä sinkkuna. Kerran parin tapailuja kertyi 20-30. Eikä kukaan heistä päässyt pöksyihini, eikä edes pussattu. Eli, älkää oletttako mitään seksipuuhia, jos joku tapailee sinkkuna.

Aika surkeaa.

Vierailija
70/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sinkkumiestä, jos on tullut käytyä naisissa?

Vierailija
71/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin taitaa olla epäkunnioittavaa itseä kohtaan, jos ei ole tapaillut useita miehiä. Elämä jäänyt elämättä

Vierailija
72/77 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on monta? Kerro ensin se että voi vastata.

Enemmän kuin yksi

eri

Vierailija
73/77 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.youtube.com/watch?v=miFm2SlHZvk

Vierailija
74/77 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/77 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen kaupungin prismassa tulee joka käytävällä joku pano vastaan 🙈

Vierailija
76/77 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole epäkunnioittavaa että on harrastanut seksiä useiden naisten kanssa?

Millähän tavalla vaikuttaa parisuhteeseen ex partnerien määrä? Sinä kuitenkin tätä tyyppiä/ henkilöä rakastat ja olet häneen sitoutunut😘

Vierailija
77/77 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö incelli hävetä, kun sulla ei ole ollut yhtään naista?

Ei, koska se on niiden naisten vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan