Eikö sinkkunaisena hävetä jos on ollut useita miehiä?
Eikö se ole jollain tavalla itseä kohtaan epäkunnioittavaa, että on tapaillut useita miehiä?
Kommentit (77)
Enemmän hävettäisi varattuna jos olisi useita miehiä.
Mulla on ollut kymmenen seksikumppania. Miksi pitäisi hävetä? Ei kaduta, kivaa oli nuorena. Mutta en kyllä aktiivisesti huutele asiasta ja ei olla esim. aviomiehen kanssa puhuttu eksistä tai seksikumppaneiden määrästä, koska kuka haluaa kuvitella puolisonsa muiden kanssa? Se on jokaisen oma asia.
Hanki sinäkin ap elämä niin ei tarvi vinkua kun muut elävät ja pitävät hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
No miks pitäs🤣. Sehän on vaan hienoa että osaa jokainen nauttia omasta seksuaalisuudestataan.
Ap ei osaa omastaan 🤣 tai saattaa olla että hän kiihottuu palstailusta, kun kerran on täällä 24/7
Nainen on visuaalinen olento ja haluaa ihan biologiankin puolesta nähdä useita meisseleitä, jotta voi valita niistä parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 56v nainen, eronnut pitkästä liitosta ja edelleen käy uskomattoman hyvin flaxi miesten kanssa. Pitäisikö kieltäytyä?
Nuorimmat rakastajat tuskin kolmekymppisiä.
En minä häpeä enkä ala pihtaamaan..ihanaa kun on haluttu.
Olet täyttä saastaa. Kaikki mikä suomalaisissa naisissa on nykyään vikana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä naiset ovat nykyään jotenkin halpaa tavaraa. Ei mitään arvokasta touhua.
Otapa ihmeessä sitten mies.
Mä en vaan aidosti ymmärrä, mikä ihme teitä naisia vaivaa nykyään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 56v nainen, eronnut pitkästä liitosta ja edelleen käy uskomattoman hyvin flaxi miesten kanssa. Pitäisikö kieltäytyä?
Olet täyttä saastaa. Kaikki mikä suomalaisissa naisissa on nykyään vikana.
Täyttä saastaa jos nauttii elämästään ja oletettavasti miehetkin nauttivat? Oletpa katkera.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Montako naista sulla on ollut? Että niin kuin millä otannalla tässä nyt haukut naiset?
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei miesten mielipiteet kiinnosta paskan vertaa. Sekös teitä ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on se dilemma.Ei miehet jää kun eivät halua helposti heti antavaa naista.Sitten se antaa heti muille myös.
Minulla on ollut kaksi yhdenyön juttua ja kummankin jälkeen miehestä ei ole meinannut päästä eroon. Ovat heti olettaneet että ollaan suhteessa.
Eikö sinkkumiehenä hävetä kun naissaldo on pyöreä 0 vaikka naiset ovat niin kovia h*oroja? Miten voi jäädä ilman kun naiset jakavat toosaa koko ajan kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan mies sotisi tämän maan puolesta?
Täällä naiset ovat nykyään täysin pilalla, lapset ja nuoret huonovointisia ja koko arvomaailma täyttä roskaa.
Kukas ne naiset on pilannut?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä naiset ovat nykyään jotenkin halpaa tavaraa. Ei mitään arvokasta touhua.
Siihen halpuuttamiseen tarvitaan toinenkin. Yleensä mies. Mitäs arvokasta siinä hänelle on?
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa on käytäntö, että naisen pitää olla kokematon naimisiin mennessään. Miehet voivat harrastaa seksiä ammattilaisten kanssa kaiken aikaa. Tätä ketjun miehet tahtovat Suomeenkin.
Entinen puolisoni on semmoisesta maasta. Hän kertoi, että siellä harrastetaan sinkkuseksiä ihan niin kuin muuallakin, vaikka hengenlähtö onkin herkemmässä. Naiset antavat kakkoseen ja suuhun, jotta immenkalvo säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en siis itse kestäisi ajatusta, että useita miehiä antanut koskea itseeni, eikä yksi hyvä riittäisi. Yhhyh.
Entäs eron jälkeen?
Sitten vaan jalat solmussa loppu elämä ja mies kikkeli solmussa, jos vaikka sattuisitte pariksi.
On kulunutta siitä edellisestä kummallakin.
jep jep
Vierailija kirjoitti:
Minä en pystyisi noin nuorten kanssa seksiä harrastamaaan. Olen siis suunnilleen ikäisesi. Olen itsekin sinkku ja sen olen myös huomannut, että ikä ei ole este miehen löytämiselle. Itse etsin kumppania, en hetken iloja. Seksisuhteet eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta olet ostanut?
Avioliittoon odottamisen voisi kyllä tuoda takaisin muotiin (sukupuolesta riippumatta).