Eikö sinkkunaisena hävetä jos on ollut useita miehiä?
Eikö se ole jollain tavalla itseä kohtaan epäkunnioittavaa, että on tapaillut useita miehiä?
Kommentit (77)
Aloitus linkittyy nykyisen tapailukulttuurin järjettömyyteen. Naiset pilaavat ydinperhemallin ja miesten halun sitoutua yhteen kumppaniin.
Mies ei halua sitoutua naiseen, jolla on ollut useita kumppaneita. Ap
Avioliitossa ei olla selibaatissa. Itseään voi "antaa" vain yhdelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus linkittyy nykyisen tapailukulttuurin järjettömyyteen. Naiset pilaavat ydinperhemallin ja miesten halun sitoutua yhteen kumppaniin.
Mies ei halua sitoutua naiseen, jolla on ollut useita kumppaneita. Ap
Mistä tiedät ettei se ole nimenomaan naisten tarkoituksenakin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko miehet siis itse ensimmäisinä sitä mieltä, että he ovat niin hirveitä otuksia, että sellaisen jäljiltä on nainen pilalla? Jaa, en minä muista kuin yhden josta voisin jotain sellaista ajatella. Loput on olleet mukavanpuoleisia.
Arvelen että osaa miehistä saattaa inhottaa tai ahdistaa ajatus siitä että heidän puolisonsa olisi harrastanut seksiä monen miehen kanssa ennen heitä, näkevät siis sielunsa silmin puolison jonkun muun kanssa. Mielestäni on sinänsä ok vaatia kumppaniltaan "kokemattomuutta" tms kuhan vaan on itsekin omia neuvojaan asiassa noudattanut. Muuten vähän tekopyhää.
Ilman ydinperhemallia lapset voivat huonosti. Ap
Ei naisia hävetä jos ovat komeiden miesten pantavana ja kylän jakorasiana.
Olen tapaillut useita miehiä, ja kahden kanssa harrastanut seksiä. Ei hävetä. Miksi pitäisi?
No tämähän on se dilemma.Ei miehet jää kun eivät halua helposti heti antavaa naista.Sitten se antaa heti muille myös.
Vierailija kirjoitti:
Ilman ydinperhemallia lapset voivat huonosti. Ap
Eli me lapsettomat naiset voidaan hyppiä sängystä sänkyyn niin paljon kuin sielu sietää? Mikä helpotus!
Vierailija kirjoitti:
No miks pitäs🤣. Sehän on vaan hienoa että osaa jokainen nauttia omasta seksuaalisuudestataan.
Jos pystyy nauttimaan random panoista. Itse en pysty.
Itse olen tehnyt sen havainnon, että viimeisten noin yli 10 vuoden aikana se deittailukulttuuri on muuttunut siihen suuntaan, että etenkin miehet etsivät vain niitä "yhden illan juttuja". Annetaan ymmärtää, että vastapuoli on erittäin kiinnostunut, annetaan jopa puhelinnumero, mutta ei olla edes vähääkään valmiita sitoutumaan, tai tapaamaan pidempää aikaa. Ja jos ollaankin yhdessä esim. puoli vuotta, niin sitten kadotaan, tai ghostataan, jopa niin, että ei edes välttämättä laiteta mitään viestiäkään.
Itse aloin etsiä seuraa vakavassa mielessä vasta lähempänä 40 ikävuotta. Mutta koska olin liian ujo ja hiljainen, tarvitsin siihen rohkausuksi alkoholia. Kävin noin kuuden vuoden ajan baareissa, mutta etenkin niissä moni etsi vain panoseuraa. Minusta tuota kyseistä tapaa toimia tekivät enemmän miehet, kuin naiset. Kirjoitin kerran tästä aiheesta jopa yleisönosastokirjoituksen, mutta sitä ei jostakin syystä koskaan julkaistu..
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on se dilemma.Ei miehet jää kun eivät halua helposti heti antavaa naista.Sitten se antaa heti muille myös.
Minä en haluaisi miestä joka on hylännyt naisen siksi että tämä on harrastanut seksiä useamman miehen kanssa, vaikka olenkin ollut aika konservatiivinen siinä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 56v nainen, eronnut pitkästä liitosta ja edelleen käy uskomattoman hyvin flaxi miesten kanssa. Pitäisikö kieltäytyä?
Nuorimmat rakastajat tuskin kolmekymppisiä.
En minä häpeä enkä ala pihtaamaan..ihanaa kun on haluttu.
mikä pointti tulla kehumaan . Ei kaikki ole syntynyt kultalusikka perseessä .
Minä olen vapaa aikuinen sinkkunainen. Elän omaa elämääni tavalla joka sopii minulle, muitle ei tarvitse sopiakaan, he elävät omissa nahoissaan, eivät minun. Siksi en näe mitään syytä kenenkään tulla arvostelemaan sitä mitä minä teen. En kysy keneltäkään enkä neuvo tai arvostele ketään.
En jaksa elää tätä ainoaa elämääni miettien että kauheaa, mitähän muut minusta ajattelevat! Miksi pitäisi? Jos kukkahatut tutisevat ja kaulat punoittavat närkästyksestä tutiskoot ja punoittakoot. Minua ei liikauta mihinkään suuntaan myöskään se, mitä joku random äijä minusta ajattelee.
Kaikkein viimeisenä häpeän itseäni, minulla on siihen liian hyvä itsetunto enkä kysele kenenkään hyväksyntää.
Nielkää se, tai tukehtukaa närkästykseenne.
Monessa maassa on käytäntö, että naisen pitää olla kokematon naimisiin mennessään. Miehet voivat harrastaa seksiä ammattilaisten kanssa kaiken aikaa. Tätä ketjun miehet tahtovat Suomeenkin.
Lyhyestä suhteesta tulin raskaaksi ja mies vain häipyi. Pari vuotta oli hiljaisempaa, mutta sen jälkeen tapailut useita miehiä. Eikä hävetä...N30
Huomaa että ylilaudalta on siirrytty tänne. Suomessa ja Pohjoismaissa on seksin suhteen vapaa kulttuuri, turhaa tänne on tuoda tuota jenkkien body count hapatusta
Miksi kukaan mies sotisi tämän maan puolesta?
Täällä naiset ovat nykyään täysin pilalla, lapset ja nuoret huonovointisia ja koko arvomaailma täyttä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia hävetä jos ovat komeiden miesten pantavana ja kylän jakorasiana.
Hävettääkö miehiä jotka jakavat nakkiaan kelle tahansa naiselle? Entä komeita miehiä olla monien naisten pantavana?
Tekevätkö miehet siis naisista halpoja, ja vieläpä tavaroita? Onko selibaatti sinusta arvokasta?