Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anni Sirviö: Aurinkorasvat ja -lasit aiheuttavat masennusta, riippuvuuksia ja syöpää!

Vierailija
08.08.2024 |

Hyvinvointivalmentaja Anni Sirviön mukaan aurinkorasvat ja aurinkolasit aiheuttavat masennusta, ahdistusta, syöpiä ja riippuvuuksia. Anni tunnetaan myös rullalautailija Heili Sirviön äitinä. Hän vannoo "Valodieetin" ja ketoosin nimiin. Valodieetti maksaa valmennettaville 120 e kuukaudessa. Illalla koko perhe käyttää sinivalolaseja ja pitkiä vaatteita kännykän sinivalolta suojautumiseen. Anni vastustaa myös koronarokotteita. Lisäinfoa: 

https://annisirvio.substack.com/p/kuinka-aurinkolasit-ja-aurinkorasvat

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä julkaistu tutkimuksia että aurinkorasvat on melkoista myrkkyä mikä kertyy elimistöön ja vesistöihin. Suomessa aurinkoa on tosi vähän suhteessa valtaosaan muista maista. Aurinki ehkäisee masennusta ja on hyväksi ihon hyvinvoinnille, esim. ihottumalle. Luonnollinen on yleensä terveellisempää kuin kemiallisesti tuotettu.

Suomessa on myös ihosyöpää todella paljon. Suomalaisten iho ei kestä aurinkoa samaan tapaan kuin aurinkoisissa maissa syntyneillä. Kertoo hyvin kun kaveri on Espanjasta, ei käytä Suomessa ollenkaan rasvoja ja ei edes rusketu kunnolla. Vaikka veneilee koko kesän.

Sama aurinko se siellä Espanjassakin paistaa ja sen rusketuksen saa vaikka istuisi varjossa tai olisi pihalla pilvisellä säällä. Oon itse viettänyt terassilla päivät sen jälkeen kun aurinko on kääntynyt talon toiselle puolelle, levittänyt sk50+ ja olen ruskettunut vaikka se ei tavoite olekaan. Inhoan hikoilua auringossa joten siksi aina kesät ja lomareissuilla rannalla varjon alla.

Vierailija
62/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten hän jäi kiinni siitä, että oli plagioinut sanasta sanaan suoraan jonkun toisen ravitsemusaiheisia tekstejä valmennuksiinsa. Sellaisella tietotasolla sitä puoskaroidaan. 

Heh, joo mä mietinkin onko tämä sama tyyppi. Oikeestiko sen plagiointikohun jälkeen jengi vielä uskoo tän juttuja ja maksaa "valmennuksista"??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siitä julkaistu tutkimuksia että aurinkorasvat on melkoista myrkkyä mikä kertyy elimistöön ja vesistöihin. Suomessa aurinkoa on tosi vähän suhteessa valtaosaan muista maista. Aurinki ehkäisee masennusta ja on hyväksi ihon hyvinvoinnille, esim. ihottumalle. Luonnollinen on yleensä terveellisempää kuin kemiallisesti tuotettu.

Suomessa on myös ihosyöpää todella paljon. Suomalaisten iho ei kestä aurinkoa samaan tapaan kuin aurinkoisissa maissa syntyneillä. Kertoo hyvin kun kaveri on Espanjasta, ei käytä Suomessa ollenkaan rasvoja ja ei edes rusketu kunnolla. Vaikka veneilee koko kesän.

Sama aurinko se siellä Espanjassakin paistaa ja sen rusketuksen saa vaikka istuisi varjossa tai olisi pihalla pilvisellä säällä. Oon itse viettänyt terassilla päivät sen jälkeen kun aurinko on kääntynyt talon toise

google UV-säteily

Vierailija
64/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että valikoitukohan edustaa Suomea olympialaisissa ihan jo senkin takia ettei Heili ylittänyt Aussejen karsintarajaa

Ei, vaan Heilillä ei ollut Australian kansalaisuutta silloin, kun aloitti kilpailemisen. Oli siis "pakko" edustaa Suomea.

Vierailija
65/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä jokainen uskoa mihin haluaa. Myöskään se ei ole hullu joka pyytää...

Vierailija
66/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama aurinko se siellä Espanjassakin paistaa ja sen rusketuksen saa vaikka istuisi varjossa tai olisi pihalla pilvisellä säällä. Oon itse viettänyt terassilla päivät

Kyllä Suomessa UV-taso on ollut korkealla tänäkin kesänä keskipäivällä.

Vierailija
67/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä pitäisi ohjata terapiaan ja jos ei auta niin pakkohoitoon?

Vierailija
68/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, onko tämä sen skeittaajan äiti? Katsoin kisan aikana että jotenkin pahan näköinen oli ainakin kasvojen iho tytöllä, palanut ja jotenkin ahavoitunut vaikka noin nuori on. Tässä siis se selitys!! Voi äiti kun pilaa lapsensa ihon kymmeniä vuosia ennenaikaisesti.

Vierailija
69/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsät tulee mieleen se kaamos hiihtäjä "äiti". Mikä noitten touhussa voisi mennä pieleen

Vierailija
70/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi olen sellainen maantienvärinen, sinisilmäinen. En ihan vaaleista vaalein, meikkivoide on se toiseksi tai kolmanneksi vaalein kuitenkin. 

Mutta näin nelikymppisenä olen alkanut palamaan helposti. Vartti riittää, ja palan todella kipeäksi jo siinä ajassa. 

Ne kuumimmat päivät, +25 tai +30 ovat ihan hirveitä, aurinko tuntuu suorastaan pistävän polttavalta. En todellakaan enää uskalla astua ulos ilman aurinkorasvaa, sellaisella säällä, niin nopeaa palan. 

Ihme kyllä, nuorempana en käyttänyt aurinkorasvoja, se on viime vuosien juttu. Aurinkolasejakaan en tarvinut, nyt käytän autoa ajaessa. Silti minulle puhkesi diabetes. Ehkä se tuli ennakoivasti, kun nyt olen niitä rasvoja joutunut käyttämään. 

Tässä vielä lainaus tuon naisen tekstistä 

"Aurinkorasvojen käyttö lisää syöpää, lisää melanoomaa, tuhoaa hiljalleen aivojesi toimintaa ja tekee sinusta huonosti nukkuvan, kalpean ja sairaan, jota on sitten helpompi käskyttää tottelemaan."

Jännityksellä odotan, mitä minua käskytetään tekemään. 

Vierailija
71/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annetaan maustemitalla, ei voi ottaa kauhalla. Jotkut vaan on tyhmiä eikä opi elämässään mitään.

Vierailija
72/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuvat Australiassa. Toivottavasti antaa lasten käyttää aurinkorasvaa ja aurinkolaseja.

Varsinkin Heilin, kun skeittaa paljon ulkona ja UV-säteily heijastuu betonista voimakkaasti. 

Pitäisikö tehdä australialainen lasu? 😬

Vierailija
73/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää ton mies, miten se jaksaa rahottaa tuota hulluutta..

Vierailija
74/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Sirviöt on kyllä oma lukunsa. Ensin myytiin ketoa ja Fredu kertoi, että ei syö hedelmiä koska ovat myrkyllisiä. Sen takia ne on niin värikkäitä ettei niitä syötäis, hedelmät yrittää varoittaa meitä!!!

Ja ne sen valmennusmetodit on vähän niin ja näin. Laittoi lapset punnertamaan täydessä ravintolassa, että saavat leipää sen jälkeen. Kato ei hiilareita ennen kun on treenattu, ne pitää ansaita! Ja vanhempi lapsi kommentoi englanniksi, että nolottaa  

Vierailija
75/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen monelle kelpaa maksaa jonkin sortin kotikutoiselle gurulle samalla, kun yleiset terveydenhoitosuositukset eivät kelpaa, ja alojensa ammattilaisia kuten lääkäreitä törkeänkin asteisesti moititaan.

Vierailija
76/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetyttää ton mies, miten se jaksaa rahottaa tuota hulluutta..

Fredu on kuule ihan yhtä kahjo, ellei hullumpi jopa. Näillä huuhaa-valmennuksillaan rahoittavat asumisensa Australiassa. No, asunto piti vaihtaa asuntoautoon, mutta sehän on helppo selitellä sillä, että on kiva vähän kierrellä. Mutta nyt on onneksi lahjakkaat lapset, joten ehkä he voivat jatkossa elättää perheen. Ja aina muutama mamma valodieettiinkin hurahtaa.

Vierailija
77/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona oli suuri kusetus, muuten en usko tuon naisen höpötyksiin.

Vierailija
78/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva? Onkohan tässä otettu huomioon joidenkin aurinkorasvaa käyttävien auringonottotottumukset? Auringonoton suosio on edelleen korkealla, eikä ole terveellistä oli rasvaa tai ei

Vierailija
79/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen touhu ei menisi Suomessa läpi. He olisivat lastensuojelun toimien piirissä alta aikayksikön ja aiheesta. Kotikoulua, ei kasviksia, ei rokotteita... Australiassa ollaan "rennompia". Ehkä siksi he lähtivätkin Suomesta? 

Vierailija
80/133 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö just Australiassa ja ja Uudessa-seelannissa ole todella paljon ihosyöpää,lapsillakin, UV-arvot ihan kauheita siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän