Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krokotiiliasiantuntija sai yli 10 vuotta vankeutta eläimiin sekaantumisesta

Vierailija
08.08.2024 |

TUNNETTU krokotiiliasiantuntija Adam Britton on tuomittu Australiassa kymmenen vuoden ja viiden kuukauden vankeuteen myönnettyään käyttäneensä seksuaalisesti hyväksi kymmeniä koiria, kertovat muun muassa BBC ja Daily Mail.

53-vuotiasta brittiläissyntyistä Brittonia syytettiin vuoden 2023 syksynä 60 rikoksesta, jotka liittyivät eläinten seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja kidutukseen sekä lasten hyväksikäyttöä koskevan materiaalin hallussapitoon.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010617190.html

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tosiaan enempää tästä jutusta, koska en todellakaan pystyisi, niin pahaa tekisi... En siis tiennyt, että oli sillä oli eukkokin, joka sitten, kummallista kyllä, ei ollut huomannut mitään, WTF?

Vierailija
42/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britton sanoo, ettei hänen vaimonsa tiennyt asiasta mitään. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että jos minun mieheni olisi tehnyt tuollaista vuosikausia, minä en olisi huomannut yhtään mitään. En olisi havainnut meidän kotitilalla tällaista kidutuskammiota, en olisi havainnut uusia koiria ja niiden kummallista katoamista jne. jne. Suuresti ihmettelen tätä.

No eiköhän mies ole tehnyt kaikkensa pitääkseen harrastuksen salassa muijalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaikki todistettiin ja kuka laski, koirako?

Hän myös striimasi nettiin näitä kidutussessioitaan. Niiden perusteella hänet lopulta pidätettiin.

Vierailija
44/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britton sanoo, ettei hänen vaimonsa tiennyt asiasta mitään. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että jos minun mieheni olisi tehnyt tuollaista vuosikausia, minä en olisi huomannut yhtään mitään. En olisi havainnut meidän kotitilalla tällaista kidutuskammiota, en olisi havainnut uusia koiria ja niiden kummallista katoamista jne. jne. Suuresti ihmettelen tätä.

No eiköhän mies ole tehnyt kaikkensa pitääkseen harrastuksen salassa muijalta.

Varmasti, mutta tätä on ilmeisesti jatkunut vuosia. On ihan mahdotonta, että muija ei olisi nähnyt mitään epäilyttävää.

Vierailija
45/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastui eläimiin niin, että piti tehdä tavallista lähempää tuttavuutta.

Vierailija
46/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Laki ei muutu Suomessakaan, niin kauan kuin sos.dem. Näkkäläjärvi on puoluesihteerinä.

Kirvestappaja ja kissaan sekaantuja Teemu Mäkikin nimitettiin ihan taiteilijaprofessoriksi.

Höpöhöpö! Edellisellä hallituskaudella saatin vihdoinkin merkittävä edistysaskel seksuaalirikoslakeihin, kun suostumus täytyy olla! Huom ihan jokainen persu vastusti tätä hienoa lakia, noo heillä on avosylin otettu ryydmäänkin vastaan joten mitäpä muuta voisikaan odottaa?

Vierailija
47/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta? Tuosta olisi pitänyt saada elinkautinen. Oikeastaan mielestäni tässä tapauksessa kuo le man ran gais tus olisi ainoa oikea vaihtoehto, koska tällaiset sadistit eivät "parane" koskaan, mutta kun ollaan länsimaisissa sivistysmaissa niin kuo le manrangaistuksen sijasta loppuiäksi vankilaan olisi se oikea vaihtoehto. No, ehkä tyyppi tajuaa päättää itse päivänsä vankilassa. Toivottavasti.

Vierailija
48/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love is love, eikö? Tätä mantraahan hoettu vuosikaudet. Jos homppeli saa sekaantua toisen miehen peräaukkoon ja tyhjentää spermansa tämän ulosteeseen, kai mies saa myös eläinrakas olla?

Vierailija
49/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vapautuu joskus voisiko pitää eläimet kaukana vai onko siellä joku parantaja joka osaa korjata miehen.

Hänelle määrättiin elinikäinen kielto pitää nisäkkäitä

Ja hänhän varmasti noudattaa sitä kieltoa, juu.

Vierailija
50/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vapautuu joskus voisiko pitää eläimet kaukana vai onko siellä joku parantaja joka osaa korjata miehen.

Hänelle määrättiin elinikäinen kielto pitää nisäkkäitä

Ja hänhän varmasti noudattaa sitä kieltoa, juu.

Siirtyy vain lintuihin, matelijoihin tms.

Vierailija
51/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriutuu vielä eläinrakkaus-aktivisti! Love is love. Lajien väliset liitot laillisiksi! 

Vierailija
52/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään krokotiileja. Siinä hommassa tosiaan pitää olla asiantuntija tai homma loppuu ekaan yritykseen...

Oraali on vähän poissa laskuista mutta moni muu onnistuu jos leuat sitoo. 🐊

Vierailija
53/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkien rakkaana ystävänä en pysty lukemaan tästä enempää

PPää0uskiin vaan. Ihmiset, jotka eivät tällaiseen reagoi, ovat aivan yhtä syyllisiä, kuin itse tekijä, kun vaikenet tällaiset uutiset kuoliaaksi.

Välinpitämmömyys on kaikkein pahinta : "Kun emmä voi. Mulle tulee paha olla". Mitä luulet, kuimka paha mieli oli noilla kidutetuilla eläinparoilla ?

Minä en aio lukea tuota juttua ja olen mielestäsi verrattavissa tuohon psykopaattiin sadistiin? Eri. 

Mä luin vähän tästä tapauksesta silloin, kun tämä ekan kerran tuli julkisuuteen, ja mulla oli todella ahdistunut olo pitkään. En suosittele lukemaan juttua. Ei tavallinen ihminen pysty käsittelemään tällaisia tekoja. Oikeudessakin tuomari oli sanonut, että henkilökunta saa poistua oikeussalista sen ajaksi, kun yksityiskohtia rikoksista lueteltiin.

Vierailija
54/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palvoo saatanaa niin ne saa luvan tulla ihmiseen.

Vierailija
55/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h elvettiä! Tuo jätkä pitäisi laittaa kokemaan sama mitä on tehnytkin.

Mikä ihme hänet laittoi tekemään nämä julmuudet? Miksi?

Vierailija
56/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoina hyvinä aikoina eläimiinsekaantujat lopetettiin, pysyvästi. 

Vierailija
57/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili-menneisyys rassaa Saksan vihreiden vaalikampanjaaOsa Saksan vihreistä ajoi puolueen perustamisvuosina lasten väkivallattoman seksuaalisen hyväksikäytön sallimista. Myös puolueen nykyinen vaaliveturi Jürgen Trittin oli mukana laatimassa tämänsuuntaista vaaliohjelmaa.

Osa vihreistä halusi 1980-luvulla, että seksuaalinen kanssakäyminen lasten kanssa ei enää olisi rikollinen ja rangaistava teko. Äänekkäimpiä vaatijoita olivat homojen silloiset löyhät etujärjestöt. Monet puolueen tunnetut perustajahahmot puhuivat nimenomaan seksistä lasten kanssa, ei lasten seksuaalisesta hyväksikäyttämisestä.

Jürgen Trittin ja muut johtavat vihreät yrittävät epätoivoisesti tehdä pesäeroa 30 vuoden takaiseen keskusteluun. Vanhaa pedofiilileimaa on kuitenkin vaikea karistaa, koska tiedotusvälineisiin ilmestyy jatkuvasti uusia asiaa koskevia paljastuksia.

Nimenomaan kärkiehdokas Trittiniä koskeva pedofiili-keskustelu tulee Saksan vihreille pahimpaan mahdolliseen aikaan. Mielipidetiedustelujen mukaan puolueen kannatus on pohjalukemissa.

Vierailija
58/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili-menneisyys rassaa Saksan vihreiden vaalikampanjaaOsa Saksan vihreistä ajoi puolueen perustamisvuosina lasten väkivallattoman seksuaalisen hyväksikäytön sallimista. Myös puolueen nykyinen vaaliveturi Jürgen Trittin oli mukana laatimassa tämänsuuntaista vaaliohjelmaa.

Osa vihreistä halusi 1980-luvulla, että seksuaalinen kanssakäyminen lasten kanssa ei enää olisi rikollinen ja rangaistava teko. Äänekkäimpiä vaatijoita olivat homojen silloiset löyhät etujärjestöt. Monet puolueen tunnetut perustajahahmot puhuivat nimenomaan seksistä lasten kanssa, ei lasten seksuaalisesta hyväksikäyttämisestä.

Jürgen Trittin ja muut johtavat vihreät yrittävät epätoivoisesti tehdä pesäeroa 30 vuoden takaiseen keskusteluun. Vanhaa pedofiilileimaa on kuitenkin vaikea karistaa, koska tiedotusvälineisiin ilmestyy jatkuvasti uusia asiaa koskevia paljastuksia.

Nimenomaan kärkiehdokas Trittiniä koskeva pedofii

Veljeni on todella aktiivinen vihreiden kannattaja ja haluaisi, että insesti laillistettaisiin. Ajatuksenjuoksua en tajua. Ja tietty radikaali LGBTQ-juttujen kannattaja. 

Vierailija
59/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sairaampia tapauksia tällä planeetalla.

Hän ei voi esittää mitään puolustusta hirmutöilleen, niin sairaita ovat. Tuon kuvituksen paikka ei ole vankilassa vaan suljetulla osastolla neurolepti-infuusio pumpun päässä.

Vierailija
60/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuutta maailmassa.

Alkaa 22:00