Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krokotiiliasiantuntija sai yli 10 vuotta vankeutta eläimiin sekaantumisesta

Vierailija
08.08.2024 |

TUNNETTU krokotiiliasiantuntija Adam Britton on tuomittu Australiassa kymmenen vuoden ja viiden kuukauden vankeuteen myönnettyään käyttäneensä seksuaalisesti hyväksi kymmeniä koiria, kertovat muun muassa BBC ja Daily Mail.

53-vuotiasta brittiläissyntyistä Brittonia syytettiin vuoden 2023 syksynä 60 rikoksesta, jotka liittyivät eläinten seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja kidutukseen sekä lasten hyväksikäyttöä koskevan materiaalin hallussapitoon.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010617190.html

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vapautuu joskus voisiko pitää eläimet kaukana vai onko siellä joku parantaja joka osaa korjata miehen.

Hänelle määrättiin elinikäinen kielto pitää nisäkkäitä

Vierailija
22/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Laki ei muutu Suomessakaan, niin kauan kuin sos.dem. Näkkäläjärvi on puoluesihteerinä.

Kirvestappaja ja kissaan sekaantuja Teemu Mäkikin nimitettiin ihan taiteilijaprofessoriksi.

"Eläimiin sekaantuminen on Suomessa rangaistavaa, jos teko täyttää eläinsuojelulaissa kuvatun eläinsuojelurikkomuksen (54 ) tai rikoslaissa kuvatun lievän eläinsuojelurikoksen, eläinsuojelurikoksen tai törkeän eläinsuojelurikoksen (17 luvun 14, 14 a ja 15 ) tunnusmerkistön."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkien rakkaana ystävänä en pysty lukemaan tästä enempää

PPää0uskiin vaan. Ihmiset, jotka eivät tällaiseen reagoi, ovat aivan yhtä syyllisiä, kuin itse tekijä, kun vaikenet tällaiset uutiset kuoliaaksi.

Välinpitämmömyys on kaikkein pahinta : "Kun emmä voi. Mulle tulee paha olla". Mitä luulet, kuimka paha mieli oli noilla kidutetuilla eläinparoilla ?

Vierailija
24/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sentään krokotiileja. Siinä hommassa tosiaan pitää olla asiantuntija tai homma loppuu ekaan yritykseen...

Kunpa joku krokotiili olisi sen syönytkin

Vierailija
25/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tämäkin on sallittua ja ok 

Ei, koirien kiduttaminen hengiltä ei ole sallittua ja ok Suomessa. 

Seksi on ok heidän kanssaan, Suomen lakien mukaan. Jos koira siinä kuolee, saa mahdollisesti sakot, ei muuta. 

Vierailija
26/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Laki ei muutu Suomessakaan, niin kauan kuin sos.dem. Näkkäläjärvi on puoluesihteerinä.

Kirvestappaja ja kissaan sekaantuja Teemu Mäkikin nimitettiin ihan taiteilijaprofessoriksi.

Tää on kyllä pimeintä ikinä. 

Vierailija
27/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paneminen ok koiran kanssa?

Se ei ole laitonta Suomessa.

Vierailija
28/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Telegram chat where Britton participated was owned by Solid Cum Enjoyer, a zoosadist that lived in Kaunas, Lithuania.

On siinä kavereilla piirit

Vierailija
29/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tämäkin on sallittua ja ok 

Ei, koirien kiduttaminen hengiltä ei ole sallittua ja ok Suomessa. 

Seksi on ok heidän kanssaan, Suomen lakien mukaan. Jos koira siinä kuolee, saa mahdollisesti sakot, ei muuta. 

Niin laki ei valitettavasti paljoa eläimiä suojele, eihän meillä muuten voisi olla lihaa, maitoa, kananmunia turkiksia jne. 

Vierailija
30/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paneminen ok koiran kanssa? Suomen lain mukaan ei ole rikos.

Vierailija
31/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PPää0uskiin vaan. Ihmiset, jotka eivät tällaiseen reagoi, ovat aivan yhtä syyllisiä, kuin itse tekijä, kun vaikenet tällaiset uutiset kuoliaaksi.

Välinpitämmömyys on kaikkein pahinta : "Kun emmä voi. Mulle tulee paha olla". Mitä luulet, kuimka paha mieli oli noilla kidutetuilla eläinparoilla ?

Sama tietysti ihmisiin kohdistuneilla rikoksilla. Esim toimittaja ei mitenkään voi olla raiskaaja, kun on ollut mediassa. 

Vierailija
32/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Pitäisi kyllä saada laittomaksi siinä tapauksessa kaikki eläimiin sekaantuminen!!!

Vierailija
33/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en aio lukea tuota juttua ja olen mielestäsi verrattavissa tuohon psykopaattiin sadistiin? Eri. 

Vierailija
34/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on näin sairaita? Tuo tyyppi näyttää niin kivalta ja mukavalta ulospäin... Koiraparat.

Vierailija
35/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto krokon kanssa on melkoisen vaarallista hommaa. Ottaen huomioon krokon suun puristusvoiman.

Vierailija
36/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Pitäisi kyllä saada laittomaksi siinä tapauksessa kaikki eläimiin sekaantuminen!!!

Näin Suomessa:

"Eläimeen sekaantuminen dekriminalisoitiin, eli poistettiin rikoslaista rangaistavana tekona vuonna 1971. Tällöin ajateltiin ihmisten asenteiden muuttuneen yhteiskunnan myötä, jolloin siitä rankaiseminen rikoksena ei olisi ollut tarkoituksenmukaista. Henkilöille, joilla on taipumusta eläimiin sekaantumiseen, olisi tarjottava ensisijaisesti hoitoa ja tämän myötä ehkäistä teon uusiminen."

Vierailija
37/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ymmärtää! Vai mitä te sairaat saa stat humanistit ja antifantit?

Vierailija
38/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta oli aiemmin juttua, että saattaa saada 249 vuotta linnaa. Vahinko ettei saanut.

Vierailija
39/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"My own dogs are family and I have limits. I only badly mistreat other dogs... I have no emotional bond to them, they are toys pure and simple."

Vierailija
40/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britton sanoo, ettei hänen vaimonsa tiennyt asiasta mitään. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että jos minun mieheni olisi tehnyt tuollaista vuosikausia, minä en olisi huomannut yhtään mitään. En olisi havainnut meidän kotitilalla tällaista kidutuskammiota, en olisi havainnut uusia koiria ja niiden kummallista katoamista jne. jne. Suuresti ihmettelen tätä.