Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kestä yhtään, jos korotan ääntäni

Vierailija
07.08.2024 |

On kuulemma huutamista. Omasta mielestäni melko normaalia, että hermostuessa äänen voimakkuus nousee ilman että vielä huudetaan. Ymmärrän, ettei ole kovin aikuismaista, mutten pääse tavasta eroon. Missä menee huutamisen raja? Kyllähän jotkut ihan huutamalla huutaa riidellessään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei mikään huutaminen auta, vaan ainoa ratkaisu on ero. Suosittelen siis sianjättöä, pikaisesti!

Minä taas suosittelen Sitä, että opettelette keskustelemaan. Keskustel siitä mikä loukkaa ja mikä on hyväksi. Ja molemmat  Ottavat opikseen .  Ei se oikeastaan sellainen suhteista pakeneminen paranna mitään, ellei todella ole huono suhde. Mutta tuollainen kommunikaatio-asia on kyllä ihan korjattavissa oleva asia. Se on tahto-asia ja sellainen, että molemmat rupeatte siihen. 

Vierailija
22/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen todella typerää ja kertoo faktatietojen loppumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi korotat ääntäsi?

Hermostun, primitiivireaktio. Mies itse kyllä huutaa, mutta minulle se ei ole sallittua.

ap

Jaah, no. Kirjoitin tähän vastaukseksi ihan toisenlaista viestiä, mutta jos kerran miehesi itse huutaa mutta ei sallisi sitä sinulle, niin unohdanpa koko jutun. Mies on päsmäri, joka haluaa muille eri säännöt kuin itselle ja tahtoisi kontrolloida toisten käytöstä.

Ehkä tuossa tilanteessa seuraava siirto olisi, että kysyt mieheltä, tajuaako hän huutavansa itsekin ja että hän ei voi vaatia sinulta jotakin sellaista, mitä ei vaadi itseltäänkään.

Minä taas luulen, että hän on aistiherkkä. Herkkä ihminen. Kyllä hänkin voi opetella olemaan huutamatta. Se että hän huutaa

on sitä, että ei enää kestä kuunnella vihamielistä kommunikointia tai huutamista.  Opetelkaa opetelkaa uutta. 

kun huomaa suhteessa epäkohtia.- Nehän huomaa sitten , kun ne tulevat kohdalle. Silloin voi alkaa tehdä muutoksia -tavallaan aloittaa alusta- tästä eteenpäin. Ottaa opiksi -ja uusi alku siitä.

Vierailija
24/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aistimme eri lailla asioita.

Vierailija
25/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas täällä käy paljon tyrkkyjä. Yksinkertaisesti. Miehet eivät kestä egonsa rikkoontumista. Siksi toivovat hiljaista piikaa joka antaa säännölisesti suikkareita. Miehesi loukkantuu tajutessaan ettei saanut 50/50 diilillä perinteistä naista. Mun neuvo? Lähde. Voit muuttaa itseäsi, muttet miehiä.

Vierailija
26/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänen korottaminen on todella epäakateemista. Mies on ihan oikeassa, toimintasi on rahvaanomaista ja siitä olisi syytä päästä eroon. Asioista voi väitellä sivistyneesti.

Voiko? Niin mies sanoo hyvin sivistyneellä äänenpainolla että läski kaksoileukainen valas, h***a. Viestittelee muille naisille, kolmas kerta kun jää kiinni, ja selittää että nehän on niin vanhoja juttuja. Vanhoja? 3 kertaa 3v suhteessa. Aina tulee uusi.

Täytyy sanoa että siinä vaiheessaole mitään väliä olenko minä sivistynyt.

Etpä taida tosiaan olla kovin sivistynyt, jos tuollaisessa seurassa pyörit.

Vierailija
27/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutajat ovat uhkaavia. Pidän teitä tärähtäneinä.

Vierailija
28/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas mies väittää, että rähisen. Ei siedä, että mitään tekemistään tai mokailuaan arvostellaan, vaikka se tulisi aiheestakin ja ihan normaalilla puheäänellä. Töppäilee usein liikenteessä. Pelkääjän paikalla joudun varoittamaan pääteillä tulevista autosta tai ettei lähtisi ajamaan aivan tööttöilevän rekan eteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän