Olen 42v ja saavuttanut kaiken: lapset, mummous, talo, ura
Nyt voi keskittyä isoäitiyteen ja odottaa eläkkeelle pääsyä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ja perheen saavutukset: Pannaan paljaalla.
Kylläpä menee tunteisiin toisen onni. Tsemppiä sinne itsemurhayksiöön! Kyllä sinäkin voit vielä löytää rakkauden ja saavuttaa unelmasi.
Varsinainen wt-suku kun mummo tuossa iässä :D
Vierailija kirjoitti:
Noista ainoastaan ura on saavutus.
Ura on ollut hänellä avoinna ja levällään jo teinivuosista lähtien. No saavutushan sekin.
Odotan vasta miestä,olen 40+. Olenko ihan out? :D
Tarkentaisitko mitä nämä asiat ovat mitä nyt teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä menee tunteisiin toisen onni. Tsemppiä sinne itsemurhayksiöön! Kyllä sinäkin voit vielä löytää rakkauden ja saavuttaa unelmasi.
On tietysti murheellista, ettet osannut käyttää ehkäisyä, mutta älä pura katkeruuttasi muihin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisitko mitä nämä asiat ovat mitä nyt teet?
Istun ja odotan kuolemaa.
Ap
Ja samalla jäi elämä elämättä kun vain suoritit elämää.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen wt-suku kun mummo tuossa iässä :D
Eli jos on saanut 20-vuotiaana lapsen ja sitten lapsi saa 22-vuotiaana lapsen, niin se on jotenkin poikkeuksellista?
Jäin parikymppisenä eläkkeelle, aika paljon olet jäljessä. Ja ihan työeläke kyseessä, ei mikään takuueläke.
Vierailija kirjoitti:
Onko mummous jokin saavutus?
No kyllä se siltäkin varmaan tuntuu. Ainakin lapsettomuus ja sitä myötä lapsen lapsettomuus eli mummous on elämän mittainen suru ja kaipaus.
Aika monesta asiasta olisi luopunut, jos olisin, edes yhden lapsen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti murheellista, ettet osannut käyttää ehkäisyä, mutta älä pura katkeruuttasi muihin.
Eri
En minä ole tämän ketjun aloittaja, enkä tippaakaan katkera. Ja katkeruutta näen ainoastaan näissä kummallisissa vastauksissa. Mun lapset on olleet ihan suunniteltuja. Ovat täysi-ikäisiä ja olen itse 4-kymppinen...
Uskomattomia vastauksia 🤣🤣
Kyllä menee ihon alle, kun joku toinen on onnellinen!
Tehkää asialle jotain, ei se elämä parane palstalla v*ttuilemalla vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Toisen unelma on toisen painajainen. Itse etsin elämältäni paljon enemmän kuin tuo, mitä länsimaissa tuputetaan :D sä oot niin perus harmaa hiiri, että kukaan ei katso sua toista kertaa kadulla.
Nythän sen äkkäsin,miks mua katsotaan. Olen lapseton independent woman!
No, huh, huh, ole hyvä vaan. Toivottavasti tie on jatkossakin tasainen ja suora.
En ole saavuttanut muuta kuin syövän. 😁
Odottaa?
Eikö sinun kannattaisi elää tässä ja nyt, kun kaikki on täydellistä, eikä odottaa eläkeikää.
Olen 47v mies, enkä ole saavuttanut mitään. Töissä sentään käyn. En ole pitänyt koskaan naista edes kädestä kiinni .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät ole mikään saavutus, eikä talo.eikä totisesti mummous!
Mitkä sitten ovat saavutuksia? Ja miksei lapset, talo tai mummous ole, jos ne ovat olleet haaveita?
Tottakai ne on saavutuksia. Sitä ei yhden pölöpään kommentti muuta.
Paljon myös aikaa menettää osa tuosta.