Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 42v ja saavuttanut kaiken: lapset, mummous, talo, ura

Vierailija
07.08.2024 |

Nyt voi keskittyä isoäitiyteen ja odottaa eläkkeelle pääsyä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se hieno talo tai ura onnea tuo. Noilla vaan paikataan jotain ettei tarvitse keskittyä omiin syvempiin ajatuksiin.

Vierailija
22/67 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikille eläkepäiviä odottaville kertonut että huomaat sitten olevasi vanha. T. Eläkeläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Olen 80 v mies, jolla loistava akateeminen ura takana. Olen rikas. 10 lasta, 20 lapsenlasta. Uusin lapseni on vasta täyttämässä vuoden parin kuukauden päästä. Uusi nuori vaimoni (yhteensä viides vaimo) on nuorinta lapsenlastani viisi vuotta nuorempi, mutta mikäs siinä.

Ja seitsemäs vaimosi syntyy joulun alla...

Vierailija
24/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saavuttanut uran, mutta keskityt isoäitiyteen ja odotat neljännesvuosisadan päässä häämöttävää eläkettä?

Et kuulosta kauhean motivoituneelta uraohjukselta, vaan ihan tavalliselta palkansaajalta

Vierailija
25/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt sulla on edessä enää vanhuus, sairaus ja kuolema. Muista kuolinsiivota!

Vierailija
26/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen unelma on toisen painajainen. Itse etsin elämältäni paljon enemmän kuin tuo, mitä länsimaissa tuputetaan :D sä oot niin perus harmaa hiiri, että kukaan ei katso sua toista kertaa kadulla. 

Vierailija
27/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Olen 80 v mies, jolla loistava akateeminen ura takana. Olen rikas. 10 lasta, 20 lapsenlasta. Uusin lapseni on vasta täyttämässä vuoden parin kuukauden päästä. Uusi nuori vaimoni (yhteensä viides vaimo) on nuorinta lapsenlastani viisi vuotta nuorempi, mutta mikäs siinä.

Uusin lapsi.. Koska tuli markkinoille ja mikä malli 😆

Kun puhutaan ihmisestä, se nuorin. Mutta ihmisyys lieneekin sinulle vierasta.  

Vierailija
28/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, va lkoroska. Oletkin näemmä jo hautaan valmis.

Vierailija
29/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika nuori vielä. Matkustus?

Vierailija
30/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista kuolinsiivous! Aloita heti, kohta sinulla n jo kiire.

Vierailija
31/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän masentavalta vaan odotella eläkettä ja lopulta kuolemaa

Vierailija
32/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ainoastaan ura on saavutus.

Vierailija
33/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut mummouden😂

Tuon kun pläjäyttäisi työpaikan kahvipöydässä!!

Vierailija
34/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41v ja mulla on kaikki, mitä olen aina halunnut. On mies, talo, vapaa-ajan asunto, koiria ja 2 lasta. Työ ei ole koskaan ollut kovin tärkeä, kunhan siellä on ihan mukavaa ja palkalla pärjää, niin se riittää minulle. Lapset ovat jo aikuisia, nuorempi täyttää 18v. Ovat kumpikin ilmoittaneet, ettei lapsenlapsia tule ja se on täysin ok. Koirien kanssa harrastan vapaa-ajalla ja oma mökki on maailman paras paikka. Elämä on tosi mukavaa.

Vierailija
35/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista ainoastaan ura on saavutus.

Jos on lapsensa hyvin hoitanut ja maailmalle saattanut niin kyllä sekin on saavutus. Ja kovaa työtä n. 20 vuotta.

Lapsenlapsien synnyttämiseen ei tosin mummolla ole osaa eikä arpaa (toivottavasti) joten sen voi jättää listasta pois.

Vierailija
36/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole mikään saavutus, eikä talo.eikä totisesti mummous!

Mitkä sitten ovat saavutuksia? Ja miksei lapset, talo tai mummous ole, jos ne ovat olleet haaveita?

Vierailija
37/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki vielä edessä. Ura, matkustelu, rakastuminen, asunnon ostaminen jne. Olen surullinen sun puolesta ap. 

N44

Vierailija
38/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja perheen saavutukset: Pannaan paljaalla.

Vierailija
39/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 41v ja mulla on kaikki, mitä olen aina halunnut. On mies, talo, vapaa-ajan asunto, koiria ja 2 lasta. Työ ei ole koskaan ollut kovin tärkeä, kunhan siellä on ihan mukavaa ja palkalla pärjää, niin se riittää minulle. Lapset ovat jo aikuisia, nuorempi täyttää 18v. Ovat kumpikin ilmoittaneet, ettei lapsenlapsia tule ja se on täysin ok. Koirien kanssa harrastan vapaa-ajalla ja oma mökki on maailman paras paikka. Elämä on tosi mukavaa.

Mullakin on nuo ja meinasin kuolla tyksyyteen. Sitten aloin tehdä mitä oikeasti haluan ja siihen ei tosiaankaan kuulu mikään mökille homehtuminen, pikkulapset tai matkailu.

Vierailija
40/67 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen unelma on toisen painajainen. Itse etsin elämältäni paljon enemmän kuin tuo, mitä länsimaissa tuputetaan :D sä oot niin perus harmaa hiiri, että kukaan ei katso sua toista kertaa kadulla. 

Miksi pitäisi olla uniikki lumihiutale? Sittenkö olisi elämässä sisältöä, kun tuntemattomat jäisivät kadulla tuijottamaan? 🤣 Toisen unelma tosiaankin on toisen painajainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi