Mikä ammatti on persoonallisuutesi "vastakohta"? Mitä jos joutuisit työskentelemään kyseisessä ammatissa?
Olen hiljainen ja vakava virkamies, joten minun vastakohta ammatti on sirkuspelletaiteilija 🤣, voisin sopiakin sirkukseen miimikoksi 🤣
Kommentit (109)
Hoitajana uskonnollisessa hoivakodissa ois aika lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Joku tosi itsenäinen myyntityö jossa on kovat tavoitteet ja pakko tyrkyttämällä tyrkyttää jotain tuotteita ja verkostoitua hullun lailla, ilman että on edes kivaa tiimiä kaverina. Toisaalta myös joku päiväkoti olisi ihan painajaismainen työpaikka.
Tämä eka mullakin!
Poliisi oikeastaan haluaisin olla. Katsoin nuorena paljon poliisisarjoja. Ihailin Charlien enkeleitä.
Tosi asia on etten pääsisi edes läpi niistä poliisikoulun fyysisistä, enkä varmaan muistakaan, testeistä. Minut naurettaisiin sieltä ulos.
Ei tällaisia itkupillejä sinne otettaisi.
Poliisi. Puhun puhelimessa ihmisten kanssa, joilla on monenlaisia ongelmia, en haluaisi tavata heitä.
Gynekologi tai kätilö. En pystyisi😬
Vierailija kirjoitti:
Kaikki joihin haetaan aurinkoista ja dynaamista tiimipelaajaa.
Aspa-, palvelu- ja hoiva-alan työt.
Eli nykyään lähes kaikki työt.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri. Itsekeskeisyys, ylimielisyys ja empatiakyvyttömyys sekä toisten ihmisten vähättely ei vaan ole riittävällä tasolla.
Tuon takia sinun just pitäisi ryhtyä lääkäriksi.
Jalkahoitaja. Lähtisin juokseen kun pitäis alkaa katsomaan.
Lastenhoitaja. En jaksaisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaaja. Toiseksi pahin olisi teurastaja.
Jep. Tässä oikeastaan olisi ne ykköset.
Tarhaaja voisin olla helposti. Ulkotyötä ja saisi hoitaa eläimiä.
Puhelinmyyjä tai vastaava puhelinoperaattorimyyjä jossain kauppakeskuksessa. Jos joutuisin toimimaan kyseisessä ammatissa, niin tulisin välittömästi mykäksi ja vaikka kuolisin meiluummin nälkään, jos se kyseiset ammativat olisivat ainoa mahdollisuus työntekoon.
Sairaanhoitaja. Olen huono käsistäni, vaatimaton, en ole erityisen hellä ja en tykkää rupatella potilaiden tai työkavereiden kanssa.
Joku politiikan toimittaja tai jukka lindström-tyyppinen politiikasta stand upia kehittelevä koomikko. En tiedä mitään politiikasta eikä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt useampaan otteseen töissä, jotka eivät ole ominta persoonallisuuttani mm. siivoojan työ, yksin aspassa työskentely yms. työt, joihin motivaatio puuttuu, koska koen merkityksellisimmäksi tiimityön ja yhteistyön kollegoiden kanssa.
Yksin aspassa...oi tuo olis kivaa.
Varmaan kirurgi. Olen liian suuripiirteinen ja minulla on huono hienomotoriikka.
Taiteilija. En ole lainkaan luova ja boheemi.
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoitaja. Lähtisin juokseen kun pitäis alkaa katsomaan.
Lastenhoitaja. En jaksaisi yhtään.
Tämä! Ihmisten jalkaterät ovat vastenmielisiä. Inhottaa jo ne lomakuvat, joissa nätin maiseman edessä näkyvät kuvaajan paljaat räpylät 🤢
Kampaaja.
Mulla ei ole minkäänlaista kädentaidon ja hahmottamiskyvyn yhdistelmää.
Toki voisin luvata, että tukan lyhennän, jos asiakas siihen tyytyisi. Ehkä jonkinlaisen permiksen voisin kyhätä. Olenhan minä nimittäin kerran tehnyt kaverilleni kotipermiksen. Hän ei tosin kysynyt minua enää toista kertaa sitä laittamaan.