Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti on persoonallisuutesi "vastakohta"? Mitä jos joutuisit työskentelemään kyseisessä ammatissa?

Vierailija
07.08.2024 |

Olen hiljainen ja vakava virkamies, joten minun vastakohta ammatti on sirkuspelletaiteilija 🤣, voisin sopiakin sirkukseen miimikoksi 🤣

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuuteni vastakohta olisi joku äärimmäisen yksitoikkoinen tehdastyö. Nyt teen luovaa työtä ja oman vision toteuttaminen työssä on tärkeää. Olen kyllä ollut joskus kaupan kassalla töissä mikä oli aivan äärimmäisen puuduttavaa sekin, lähes itku kurkussa lähdin aamuisin töihin kun vihasin työtäni niin paljon.

Vierailija
22/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa esimiespaikka. Se, että olisi kymmen- tai satamäärin alaisia kontoilla ja jatkuva raportointi.

Jos sulla on hyvä tiimi niin he kyllä osaavat hommansa ja esimies voi keskittyä muihin omiin töihinsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joihin haetaan aurinkoista ja dynaamista tiimipelaajaa.

Aspa-, palvelu- ja hoiva-alan työt.

Vierailija
24/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kauneusalan yrittäjä. Kynsiä, ripsiä, kulmia, meikkejä... Kaikenlaisia ihkuja naisellisia juttuja. 

Vierailija
25/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari.

Vierailija
26/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joihin haetaan aurinkoista ja dynaamista tiimipelaajaa.

Aspa-, palvelu- ja hoiva-alan työt.

Onkin hassua, että näihin palkataan täysin erilaisia tyyppejä kuin haetaan. Vai riittääkö se, että on haastattelussa aurinkoinen ja dynaaminen ihaillessaan työnantajan edustajan "ketteryyttä ja nuorekkuutta". 

Vierailija
27/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Itsekeskeisyys, ylimielisyys ja empatiakyvyttömyys sekä toisten ihmisten vähättely ei vaan ole riittävällä tasolla. 

Vierailija
28/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko. En halua valehdella ja tuhota kanssaihmisiäni.

Vierailija
29/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai kirurgi. En pääsisi ylitse siitä, jos potilas vammautuisi tai kuolisi ratkaisujeni takia. 

Vierailija
30/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä tai joku tuputtaja-myyjä.

Kovan rahan business, jossa pitää olla koko ajan viimeisen päälle kohtelias, korrekti ja huoliteltu.

Sellainen amerikkalaistyylinen juontaja.

Ja ihan kaikkein eniten: varhaiskasvattaja. Mieluummin vaikka ranteet auki välittömästi.

Vierailija
31/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku akuuttipäivystyksen lääkäri. Sinne kun tuodaan jotain eläviä kolaripotilaita joita pitäisi hoitaa, niin ei kiitos.

Vierailija
32/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalikoordinaattori. Söisin mieluummin paskaa.

Vierailija
33/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mikä tahansa diplomi-insinööri. En ole matemaattinen, en luova enkä tykkää kehittää mitään teknisiä juttuja. Olen tosin aiemmalta koulutukseltani DI, mutta vaihdoin alaa. 

Vierailija
34/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaan hoitoala. En vaan pysty siihen, ei ole hoivaviettiä, en erityisesti pidä ihmisistä. Olen enemmän.. kirjanpitäjätyyppiä, joten hoitoalan olosuhteet (aina niin kiire ettei ehdi tehdä töitään niinkuin pitäisi) aiheuttaisivat hirveää ahdistusta ja stressiä.

Ei hoitotyön tekemiseen tarvita mitään hoivaviettiä. Muuten olen kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
35/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, sairaanhoitaja tms. , ei ihan introvertin unelma.

Vierailija
36/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaja, joka arvioi hoidontarpeen. 

Vierailija
37/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippari.

Asiakkaat aloittaisivat huutomellakan, kun olisivat maksaneet liput esitykseen ja sitten meikätäti astuisi lavalle :D 

Vierailija
38/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja

Turkistarhaaja yms. vastaava

Insinööri

Vierailija
39/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinkova bisneshenkilö, somevaikuttaja tai bisneshuijari. Olen herkkä, rehellinen enkä mitenkään kiinnostava ihminen.

Vierailija
40/109 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä tai muu sellainen, mihin liittyy ihmisten puhuminen ostamaan jotain, mitä eivät edes halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan