Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 180e vuokran takia

Vierailija
07.08.2024 |

Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut. Nyt kela leikkasi perustoimeentulotukeani 180e sen takia koska vuokra on iso.

Apua??? Ei nytkään meinaa riittää rahat ruokaan, MITÄ teen???

Kommentit (330)

Vierailija
141/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin hauskaa nyt. Lähti joku 35% kuukausittaisesta käyttörahasta...en oikeasti selviä enää tällä

Ap

Pienempi asunto! Tiesit tämän aikoja sitten. Vuokrakämppiä on tosi paljon vapaana.

KERRO MISTÄ SAA PK-SEUDULTA ASUNNON JOSSA VUOKRA ALLE 700€/kk ja ottaa luottotiedottoman, 3000€ vuokravelkaa ulosotossa ja työtön??!!

Mihin vidduun ne sun rahat menee, kun olet onnistunut jättämään vuokratkin maksamatta??

Mä käyn töissä ja mulla on vähemmän rahaa käytössä kuin sulla ja silti olen maksanut kaiken elämiseni, ihan itse. Mikä sua vaivaa? Voitko selittää?

OLIN SAIRAALASSA 3KK JA EN PYSTYNYT 3KK VUOKRAA MAKSAMAAN TAI TUKIA HAKEMAAN JOTEN MENI ULOSOTTOON

Vierailija
142/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailia kirjoitti: Eri sivusta kuule.

Kävellä voit kauppaan ja asioille. Niin minäkin kävelen päivittäin 10 km.

Bussilipun hinnalla ostat makaronia kaapin täyteen.

EI VOI SALILLA TREENAVAA IHMINEN ELÄÄ MILLÄÄN PUUROLLA JA MAKAROONILLA VAAN PITÄÄ OLLA LIHAA JA KASVIKSIA!

Ennen vanhaan tehtiin kuule paljon, paljon sinun surkeita pikku treenejäsi raskaampia töitä sillä, että syötiin perunaa, puuroa ja silakkaa noin pääsääntöisesti. 

Et kestäisi salipellen ruokavaliolla päivääkään kalastajana, savotassa tai vaikka kyntäjänä. Tai riihellä puimassa. Tms. 

Erittäinkin siksi, että olet mieleltäsi heikko, et tahdo edes yrittää itse mitään vaan kaikki on kannettava eteen ja jonkun muun maksettava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin hauskaa nyt. Lähti joku 35% kuukausittaisesta käyttörahasta...en oikeasti selviä enää tällä

Ap

Pienempi asunto! Tiesit tämän aikoja sitten. Vuokrakämppiä on tosi paljon vapaana.

KERRO MISTÄ SAA PK-SEUDULTA ASUNNON JOSSA VUOKRA ALLE 700€/kk ja ottaa luottotiedottoman, 3000€ vuokravelkaa ulosotossa ja työtön??!!

Mihin vidduun ne sun rahat menee, kun olet onnistunut jättämään vuokratkin maksamatta??

Mä käyn töissä ja mulla on vähemmän rahaa käytössä kuin sulla ja silti olen maksanut kaiken elämiseni, ihan itse. Mikä sua vaivaa? Voitko selittää?

OLIN SAIRAALASSA 3KK JA EN PYSTYNYT 3KK VUOKRAA MAKSAMA

---

Eiks 3 kk vuokrarästistä tule jo häätö?

Vierailija
144/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää. 

HALVEMPAA ASUNTOA EI SAA!

Kyllä saa.

Kerro mistä saa ilman luottotietoja, 3000€ vuokravelkaa ja pk-seutu??!!

Häätö sinulle tulee. Muuta Kemiin

EN MUUTA MIHINKÄÄN JUNTTILAAN KESKELLE METSÄÄ!

AP

Vierailija
145/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy vaikka persettä ihan sama mulle.

Vierailija
146/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pääkaupunkien ympäristö kunnat tai esikaupunki alueet käy. Ei edes työssäkäyvällä ole vara asua keskustassa nin miksi tuilla pitäisi voida. Järvenpää,vantaa (kerava)?

JÄRVENPÄÄSSÄ, KERAVALLA JA VANTAALLA ON MELKEIN YHTÄ KALLIIT VUOKRAT KUIN HELSINGISSÄ MUTTA KELA EI KORVAA NIIN ISOA VUOKRAA!

Olisin saanut Stadista 27 neliön yksiön kalliimmalla vuokralla kuin nykyisen 54 neliön kunnan kaksion Vantaalla. Lisäksi lähellä on paljon enemmän luontoa. 

Vierailija
147/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää. 

Kyllä saa.

AP

älä mut älä jankuta täällä tota samaa paskaa.ja mainosta kuinka hyvin työttömänä menee.se et asut kerrostalo luukussa ni jo kertoo kuinka hyvin menee.joo mä lähen tohon omaan rantaa grillaa ja kattoo venettä kun huomenna lähen kalaan.

Vierailija
148/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa.

AP

Ulosotto hakee sulta perittävät ja joudut kadulle. Saat itse päättää.

Vierailija
149/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui omaishoitaja, jokaisella on joku vanhus. Se olikin helppo raha.

Vierailija
150/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos pitäisit saastainen läjä i h m i s p a s k a a kusisen turpasi ihan vain tukossa. Mistä hevon vstä sinäkin aivoton perskarva kuvittelet jonkun tukikokonaisuuden tietäväsi.

Vierailija
151/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen 200 eri tuen paletista jokaisella löytyy tukia. Ja lisätukia. Ammattilaiset nostaa jopa 6000€/kk tukia.

5627 euroa. Niin paljon 30 eniten Kelan etuuksia saanutta asiakasta sai keskimäärin kuukaudessa vuonna 2022. Asia selvisi Iltalehden tietopyynnössä Kelalle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08d393d5-697f-49e7-9010-4cdf7322f117

Vierailija
152/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen 200 eri tuen paletista jokaisella löytyy tukia. Ja lisätukia. Ammattilaiset nostaa jopa 6000€/kk tukia.

5627 euroa. Niin paljon 30 eniten Kelan etuuksia saanutta asiakasta sai keskimäärin kuukaudessa vuonna 2022. Asia selvisi Iltalehden tietopyynnössä Kelalle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/08d393d5-697f-49e7-9010-4cdf7322f117

Vain tyhmä käy töissä.

t. entinen tyhmä

Vierailija
153/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa.

AP

älä mut älä jankuta täällä tota samaa paskaa.ja mainosta kuinka hyvin työttömänä menee.se et asut kerrostalo luukussa ni jo kertoo kuinka hyvin menee.joo mä lähen t

''''

Eikö olekin hienoa kalastaa itse ruokaa pöytään. Kalasta saa sitä proteiinia, josta ap Voi vain haaveilla. Hän joutuu tyytymään kauraan ja vehnään.

Vierailija
154/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonko jää osuutesi vuokran maksuun? Asumistuki pieneni ja nyt maksan päälle 600€.

Vierailija
155/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö paavo ja sinnemäki jo puutu tähän kun stasin äänestäjät joutuvat muuttamaan. 

Vierailija
156/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

OLIN SAIRAALASSA 3KK JA EN PYSTYNYT 3KK VUOKRAA MAKSAMA

Tää on harmillista :( ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu.

Sivusta

Vierailija
157/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

nuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää. 

Tottakai saa. Ei välttämättä samasta kunnasta, mutta jostain aivan varmasti. 

Jos et ole valmis muuttamaan kokonaan toiselle puolelle Suomea noin esimerkiksi, niin siinähän kärsit sitten. 

Jos työ ei pidä paikkakunnalla, hittoako siellä loisit? 

KERRO KUKA MAKSAA MUUTON TOISELLE PUOLELLE SUOMEA +2000€ MAKSAISI MUUTTO?!

Et sä tarvi rekkaa vaan pakun. 

Asunnoista on ylitarjontaa.Tilanne ei heti muuttune  koska suomalainen kantaväki vähentyy jatkuvasti.

Vierailija
158/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan kela loinen

Vierailija
159/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa.

AP

Näin on! Meillä työttömillä on oikeus asua Helsingin ydinkeskustassa. Kantakaupungissa ja Kaivopuiston meren äärellä työttömyys ei tunnu niin pahalta ja ihmisen mieli on enemmän tasapainossa. Pitkän henkisen toipumisjakson aikana tämä on tullut tosi tärkeäksi ja en aio muuttaa mihinkään landelle, Korsoon tai Keravalle. 

Ap

Vierailija
160/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Ei välttämättä samasta kunnasta, mutta jostain aivan varmasti. 

Jos et ole valmis muuttamaan kokonaan toiselle puolelle Suomea noin esimerkiksi, niin siinähän kärsit sitten. 

Jos työ ei pidä paikkakunnalla, hittoako siellä loisit? 

KERRO KUKA MAKSAA MUUTON TOISELLE PUOLELLE SUOMEA +2000€ MAKSAISI MUUTTO?!

Ei maksa 2000 euroa. Sossu tai kela maksaa muuton.

Ota tärkeimmät tavarat rinkkaan. Muun rojun myyt pihakirppiksellä.

Matkustat junalla Kemiin. Muuttosi maksaa ju

Ei hitto näitä kokkaretrollien viestejä 😅😅👌🏼👌🏼

Melkein tulee kuset housuun! 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi