Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 180e vuokran takia
Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut. Nyt kela leikkasi perustoimeentulotukeani 180e sen takia koska vuokra on iso.
Apua??? Ei nytkään meinaa riittää rahat ruokaan, MITÄ teen???
Kommentit (330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 ekee säästät jättämällä salin ja bussikortin ostamatta.
Käytä järkeä.
Ei säästä.
Salikorttini maksaa 32e/kk.
Ap
Äsken se oli 90 euroo. Ootko kehitysvammainen?
Olen useaan otteeseen kertonut että täällä ihmiset trollaavat ja esiintyvät minuna.
Korttini makssa 32e/kk.
Ap
Aiemmissa ketjuissa se on ollut 90e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä järkeä.
Ei säästä.
Ap
Olen useaan otteeseen kertonut että täällä ihmiset trollaavat ja esiintyvät minuna.
Korttini makssa 32e/kk.
Ap
Hahahahahah autistivajakki jäi kiinni valheistaan! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"Olen viimeksi ajanut pyörällä 15 vuotta sitten joten en osaa enää pyärällä ajaa.
Ap"
Et taida osata muutakaan. Ootko apupyöriä miettinyt hankkia?
On olemassa ihmistyyppi, jolle kaikki on aina niin he*evetin vaikeaa ja kaikki syylliset on jossain muualla kuin peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää.
Mun käytössä olevat rahat oli noin 550e, ja nyt ne on 370e. Josta pitää maksaa ihan kaikki bussilipusta ruokaan ja puhelinlaskuun!!
Ap
Mihin sinä työtön bussilippua tarvitset? Sotke fillarilla. Tai kävele. Aikaahan sulla on.
EI OLE VARAA FILLARIIN, MAKSAA YLI 500€ UUSI FILLARI!
Pakkoko sen fillarin uusi on olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tuet on 1400e. Oma vika jos yksi ihminen ei pärjää kun helvetti on perheitäkin jotka pärjää.
Mun käytössä olevat rahat oli noin 550e, ja nyt ne on 370e. Josta pitää maksaa ihan kaikki bussilipusta ruokaan ja puhelinlaskuun!!
Ap
Mihin sinä työtön bussilippua tarvitset? Sotke fillarilla. Tai kävele. Aikaahan sulla on.
Pitää olla sähköavusteinen pyörä eikä semmoisia kirppiksillä ole myynnissä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vai vielä sähköavusteinen pyörä pitäis olla. Voi luoja anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Tuet olivat ennen 2300€ kuussa nyt enää 2120€. Miten selvidyn kun joudun laittamaan omia rahoja vuokraan?
Ap
Sulla on siis jemmassa omaa rahaa? Pistät sitten sieltä vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
TÄMÄ EI OLLUT MINUN KOMMENTI ÄLÄ MATKI MINUA TROLLI!
OIKEA AP
Turhanpäiväistä jurnutusta taas eikä mikään ehdotettu kelpaa kun pitäisi olla sitä ja pitäisi olla tätä eikä todellisuudessa pidä olla yhtään mitään muuta kuin olla luova niillä eväillä mitä on. Luopuu kuntosalikortista ja personal trainerista ja alkaa kuntoileen luonnossa. Lenkkipolun varreltakin toisinaan tulee vastaan jonkin sortin kuntolaitteita jotka varmasti aloittajallekin riittää mutta kun pitää olla kranttu ja odottaa yhteiskunnalta valmista ja mielellään kotiovelle kannettuna.
Vierailija kirjoitti:
Turhanpäiväistä jurnutusta taas eikä mikään ehdotettu kelpaa kun pitäisi olla sitä ja pitäisi olla tätä eikä todellisuudessa pidä olla yhtään mitään muuta kuin olla luova niillä eväillä mitä on. Luopuu kuntosalikortista ja personal trainerista ja alkaa kuntoileen luonnossa. Lenkkipolun varreltakin toisinaan tulee vastaan jonkin sortin kuntolaitteita jotka varmasti aloittajallekin riittää mutta kun pitää olla kranttu ja odottaa yhteiskunnalta valmista ja mielellään kotiovelle kannettuna.
Samaa se on aina Konalan jauhelihamiehen kanssa väittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa se on aina Konalan jauhelihamiehen kanssa väittely.
Monikin on ollut aikoinaan paljon huonommassa tilanteessa ja silti löytänyt mitä mielikuvituksellisimpia ratkaisuja. Tuo kitinä-Keijo taas ei muuta tee kuin kitisee ja narisee kuin vanha sarana ja löytää joka saa*anan asiaan tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä järkeä.
Ei säästä.
Ap
Korttini makssa 32e/kk.
Ap
Jaa-a, on ollut jonkun muun ketjuja sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä järkeä.
Ei säästä.
Ap
Korttini makssa 32e/kk.
Ap
Ap
Höpöhöpö. Kaikki muut summat ja tiedot oli ihan samat ku sulla. Koita nyt muistaa mitä oot aiemmin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Niitähän sulle on annettu mutta mikään ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä järkeä.
Ei säästä.
Ap
Korttini makssa 32e/kk.
Ap
Ap
Kuten jo kerroin, ihmisillä täällä on kova tarve esiintyä minuna ja värittää juttuja provosoivaan suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Sua on neuvottu, neuvottu, neuvottu ja taas neuvottu mutta mikään ei sulle kelpaa ja aina tulee se vanha tuttu rivistö mutkuja, nokuja ja niinmutkuja.. Lopeta se kitinäs ja kisko ittes vaikka narun jatkoks, ranteet auki, junan alle jne. niin ei tarvi enää inistä asiasta jolle et ole halukas itse tekemään yhtään mitään ellei ratkaisu ole sinulle mieluinen.
Mumma laittoi Pupalle kaffepöytään nisua, mitä kun pulla täyttää vuosia, kukkia pöytään, vasu pois? 👴🏻👵🏻