Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela sitten leikkasi jo ennestään vähäistä kk-rahaani 180e vuokran takia

Vierailija
07.08.2024 |

Haen koko ajan halvempaa asuntoa, mutta en ole saanut. Nyt kela leikkasi perustoimeentulotukeani 180e sen takia koska vuokra on iso.

Apua??? Ei nytkään meinaa riittää rahat ruokaan, MITÄ teen???

Kommentit (330)

Vierailija
201/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikortti 90 e kk. Eikö löydy halvempaa? Onneksi olet hyvässä kunnossa fyysisesti mitta pää ei kestä? Irtisano salikortti niin säästät vuodessa 1080 e.

Lenkkeile.

Vierailija
202/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäs nyt keksiä jotain muuta kuin ainaista kitinää ja rutinaa tukien riittämättömyydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit, että vuokra 890€/kk + vesi 24€/kk, sähkö 50€/kk, bussikortti 90€/kk, salikortti 90€/kk, puhelin 39.90€/kk. Aika kallis salikortti. Voisiko olla mahdollista vaihtaa halvempaan? Samoin puhelinliittymiä saa vähän halvemmalla ja sähkökin on aika paljon. Bussikorttia en kommentoi kun en tiedä, onko tarvetta kk-lippuun.

Vierailija
204/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelahan on antanut sulle 3 kk aikaa etsiä edullisempaa asuntoa. Jos etsit edullisempaa asuntoa ja osoitat, ettet niitä ole saanut luottotiedottomuuden vuoksi, vuokrasi huomioidaan kokonaan. Miksi et ole näin toiminut? Kaikkiko pitää saada laittamatta itse tikkua ristiin? 

Vierailija
205/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuen leikkauksen osan säästää helposti esimerkiksi lopettamalla tupakoinnin, peruuttamalla ripsihuollon, kynsihuollon ja/tai luopumalla kallista huoltoa vaativista hiuslisäkkeistä. Yksi baari-ilta vähemmän kk tuo myös merkittävän säästön. Jokainen voi valita itse mihin rahat käyttää. Elämä on valintoja. Ja valinnoilla on seurauksia. 

Vierailija
206/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin 

T. Sossu

Vierailija
207/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa sähköön, bussiin, salikorttiin ja puhelimeen palamaan 270 euroa? Itse olen työssäkäyvä, ja samat asiat saa reiluun sataan euroon.. kaikkea se Kela on maksanutkin

Vierailija
208/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeröisistä saa asunnon 200e/kk + vesi 20e. Mahdollisuus myös vuokraukseen kalustettuna, joten helppo muutto. Ongelmasi on ratkaistu, ole hyvä.

Vierailija
209/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap kun sulla ei ole varaa käydä salilla, niin marjasatoa poimimaan kiireen vilkkaa. Unohda se sali siksi ajaksi että tilanteesi korjaantuu.

Bussin kk maksun sijaan maksat käytetystä pyörästä, jolla kuljet. Kunto kohhoo.

Vierailija
210/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraovessa esim Mellunmäessä kaksio 590eur/kk, Vuosaaressa yksiö 599eur/kk, Maunulassa yksiö 600eur/kk jne

Vierailija
211/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 ekee säästät jättämällä salin ja bussikortin ostamatta.

Käytä järkeä.

Vierailija
212/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikortti lähes satasen? Olen harrastanut tavoitteellisesti urheilua yli 20 vuoden ajan. Minulla ei ole ikinä ollut lähes satasen hintaista salikorttia. Ei, vaikka omat rahat siihen riittäisikin. 

Vierailija
213/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu siellä salilla, kun kerran maksat siitä lähes vuokraa.

Vierailija
214/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelahan on antanut sulle 3 kk aikaa etsiä edullisempaa asuntoa. Jos etsit edullisempaa asuntoa ja osoitat, ettet niitä ole saanut luottotiedottomuuden vuoksi, vuokrasi huomioidaan kokonaan. Miksi et ole näin toiminut? Kaikkiko pitää saada laittamatta itse tikkua ristiin? 

Kela sanoi että luottotiedottomuus ei ole este halvemman asunnon saamiselle vaan pitäisi olla joku vamma tai sairaus yms.

Ap

Vierailija
215/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae harkinnanvaraista tukea koska et löydä halvempaa asuntoa ja siihen asti että löydät.

Vierailija
216/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkeröisistä saa asunnon 200e/kk + vesi 20e. Mahdollisuus myös vuokraukseen kalustettuna, joten helppo muutto. Ongelmasi on ratkaistu, ole hyvä.

Minua huolestuttaa, onko Inkeröisissä ap:n tottumuksia ja vaatimuksia vastaavaa kuntosalia. 

Yt. Iloinen veronmaksaja 

Vierailija
217/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei työssäkäyvänä oo varaa edes kuvitella salijäsenyyttä 90eur/kk!! Ja missä ihmeessä maksaa bussikortti 90eur/kk? Rahaa siis on mutta sitä vähää käytetään väärin. 

Vierailija
218/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela sanoi että luottotiedottomuus ei ole este halvemman asunnon saamiselle vaan pitäisi olla joku vamma tai sairaus yms.

Ap

Valita ylöspäin Kelan perseilyistä, niin muutkin tekee.

Vierailija
219/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salikortti lähes satasen? Olen harrastanut tavoitteellisesti urheilua yli 20 vuoden ajan. Minulla ei ole ikinä ollut lähes satasen hintaista salikorttia. Ei, vaikka omat rahat siihen riittäisikin. 

Salikorttiin kuuluu personal training -ohjaus, ryhmäliikunta tunnit yms.

Ap

Vierailija
220/330 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä trolleja on jo ihan liikaa ja jatkuvasti löytyy näitä saman tyylisiä aloituksia ja te hullut vastaatte näihin 11 sivun verran?

Hei sinä trolli, jos luet tätä, ensi viikolla aloita vaikka uusi aihe tempaisemalla luvut "tuet 1000€, leikkausten jälkeen 500€" ja uusi keskustelu ja aihe alkaa, kun se edellinen aloituksesi jäi muiden keskustelujen varjoon. Tsemppiä että uusia sivuja kertyisi nyt ainakin 50. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi